خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • ضعیف

  • متوسط

  • خوب

  • عالی

  • نظری ندارم


نتایج فقط بعد از شرکت در نظرسنجی قابل رویت است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 20 :
یک مورد مهم دیگر هم که باید به آن دقت کنید این هست که اسلایدهای شما باید قابلیت لینک شدن داشته باشند، یعنی زمانی که شما یک عکسی را قرار میدهید حتماً به این موضوع دقت داشته باشید که شما بتوانید آن عکس را بگذارید و بتوانید آن عکس را به یک جایی لینک کنید چون بعدها که بخواهید مورد مهمی را توی سایت معرفی کنید قطعاً لازم خواهید داشت که این عکس را به آن صفحه ای که شما موردی را مطرح میکنید لینکش کنید .
پس حتماً این مورد را در وب سایتتان در نظر بگیرید .
اگر دارید وبسایتی را راه اندازی می کنید بدون شک باید بخش نظرات کاربران را در آن وبسایت در نظر بگیرید. جدیداً متوجه شدم که گوگل هم خیلی به این موضوع اهمیت میدهد و سایت هایی که به صورت دوجانبه یا دوسویه در ارتباط هستند را خیلی خیلی فرارتر می برد .
اگر دقت کنید الآن توی جستجوهایی که در گوگل انجام می دهید، شبکههای اجتماعی تقریباً رتبههای اول را دارند، و یکی از علتهای اصلی همین موضوع این هست که شبکههای اجتماعی محیطهایی هستند که دوسویه پشتیبانی میشوند، یعنی یک فردی یک مطلبی را میگذارد و یک فردی آن را پاسخ می دهد.
بخش نظرات کاربران هم به سایت شما کمک میکند که یک وبسایت زنده دیده شود و هم اینکه وقتی یک کاربر می تواند توی سایت شما تولید محتوای آن کمک کند خیلی حس بهتری دارد .
تصور کنید که من یک تئاتری را برگزار می کنم و بعد از اینکه این تئاتر را برگزار کردم فوری صحنه را ترک می کنم و با هیچکس هیچ صحبتی نمیکنم، چه حس بدی به آن افرادی که به آنجا آمده اند و آن را دیده اند می دهد .
اما فکر کنید که افرادی که آمده اند تئاتر را ببینند بتوانند نظرشان را بدهند و باهم صحبت کنند و در تعامل باشند و من جوابشان را بدهم .
این حس خوب دقیقاً توی وبسایت هم ایجاد می شود زمانی که شما یک مطلب را می نویسید ¸و کاربرانتان دوست دارند ازتون تشکر کنند و یا نظرشان را بگویند و بگویند که مثلاً اگر اینجایش اینطور بود بهتر بود، این باز باعث می شود که آن زمان میانگینی که کاربر توی سایت شما می ماند هم بیشتر شود و توی سایت شما بیشتر بچرخد و اینکه بتواند نظرش را اعلام کند و شما هم بتوانید نظرش را انتشار دهید حس بهتری را به کاربرتان میدهد. پس حتماً بخش نظرات کاربران را در وب سایتتان قرار دهید.
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: MacTavish و !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 21 :
دقت کنید که این با اون آمارگیر سایت فرق دارد. میخواهیم راجع به این صحبت کنم که هر مطلبی که در سایت شما هست چه یک محصول است، چه یک مقاله است، چه یک ویدئو است تفاوتی نمی کند و حتی اگر یکی از اخبار شماست، کاربرها باید بدانند که این مطلب چند بار بازدید شده و همین طور پر بازدیدترین ها را هم ببینند.
این موضوع چه مزیت هایی دارد، وقتی شما وارد یک مطلب می شوید و میبینید که این مطلب را 600 یا 700 نفر خوانده اند، متوجه میشوید که حتماً مطلب مهمی است .
الآن ما وبسایت هایی داریم که مطلب می گذارند و یا دوستان من بعضاً مطالبی را منتشر می کنند که 25 تا 30 هزار بار بازدید میشود. خب اون فرد نگاه می کند و میگوید خب این مطلبی که 30000 بار بازدید شده با خودش میگوید که این حتماً مطلب مهمی است و شروع می کند آن مطلب را مطالعه کردن.
شما هم همیشه باید سعی کنید که یک شمارنده برای مطالبتان داشته باشید. مزیت دومی که آمار بازدید مطالب دارد این است که شما می توانید یک بخش پر بازدیدترین ها توی هر بخش از سایتتان بیاورید. مثلاً توی بخش مقالاتتان ،10 تا مقاله پربازدید اول رو لیست کنید و سمت راست سایتتان قرار دهید یا توی دانلودها هم به همین صورت یا توی محصولات هم به همین صورت.
البته توی محصولات پرفروش ترین محصولات همیشه بهتر جواب می دهد تا پر بازدیدترین محصولات، اما در بخش مقالات و دانلود بازدید خیلی اهمیت دارد. این هم باز به شما کمک می کند که این کاربران بروند و حداقل آن چند تا مطلب را ببینند و همیشه پر بازدیدترین ها را کاربران مشاهده می کنند.
اگر شما خودتان هم اهل وبگردی باشید قطعاً این کار را می کنید و وقتی وارد سایتی می شوید اول وارد پر بازدیدترین مطالب میروید و بعد بقیه مطالب را میخوانید. پس در طراحی وبسایتتان حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید که بخش بازدید مطالب را در هر مطلب قرار دهید و حواستان به این مورد هم باشد.
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: MacTavish و !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 22 :
نکته مهم هم دقیقاً همین گزینه آخر هست که شما اگر شما بدونید که کاربر شما از چه صفحه ای خارج میشود، می توانید در آن صفحه گزینههای خیلی جالبی را بگذارید و به کاربرتان پیشنهاد هایی بدهید که بیشتر در وبسایت شما بماند.
یک نکته خیلی مهم در مورد نصب آمارگیر دقیق این هست که شما می دانید این کاربرها از چه وب سایتی وارد سایت شما شدهاند، و این خیلی مهم است که شما بدانید که چه وبسایت هایی دارند با اصطلاح به شما ریفر می دهند و یا کاربرانی را برای شما میفرستند .این آمار به شما کمک می کند که توی آن وبسایت فعالیت بیشتری بکنید و بدانید که دقیقاً از چه جایی دارید نتیجه میگیرید .
همچنین شما می توانید پیشرفت خودتان را بهصورت روزانه سنجش کنید، مثلاً دیروز توی سایتمان 200 تا بازدید داشتیم، امروز 210 تا داریم و یا به طور میانگین ماه گذشته 20 هزارتا بوده و این ماه 25 هزارتا و اینکه 15 هزارتا و شما باید بفهمید که علت این رشد یا عدم رشدچه چیز هست و نسبت به آن رسیدگی داشته باشید.
در کل یکی از مهم ترین کارهایی که مدیر سایت باید انجام دهد این است که آمار دقیق بازدیدکنندگان سایتش را بهصورت پیوسته و روزانه داشته باشد و نسبت به آن ها عکس العمل های مناسب را انجام دهد.
آمارگیرهای زیادی هستند، دقیق ترین آمارگیر فکر میکنم که مال گوگل هست که رایگان هم هست اما خب یک مقدار دسترسی به این آمارگیر دشوار است. اما اگر بتونید این مشکل را حل کنید خیلی اطلاعات دقیقی به شما می دهند و آمارگیرهای دیگری هم هستند با نام Onestats و Hi stats یا آمارگیرهای ایرانی که الآن آمدند اما خیلی آمارهای دقیقی نمی دهند .
این خیلی مهمه که سایت شما قسمت عضویت داشته باشد و می توانم به جرأت بگم که اگر سایت شما قسمت عضویت نداشته باشد اصلاً وبسایت ندارید خیلی مهم است که نرخ تبدیل بازدیدکننده شما به عضو چقدر است و مهم ترین کاری که یک وبسایت می تواند انجام دهد گرفتن اعضا هست .
طبق آمارهایی که می دهند فقط 95 درصد افراد فقط بعد از اولین باری که به وب سایت شما سر می زنند دیگر به وبسایت شما مراجعه نمی کنند و اون را فراموش می کنند. و این خیلی مهم است که شما اطلاعات بازدیدکنندگان مثل ایمیل یا موبایلشان را و یا حداقل ایمیلشان را دریافت کنید .
حتماً یک قسمت عضویت در سایت داشته باشد که افرادی که به سایت و خدمات شما علاقه مند هستند در سایت شما عضو شوند. می توانید کاری کنید که افراد ترغیب شوند که در سایت شما عضو شوند.
ما خودمان سعی میکنیم همیشه مطالبی را که مهم هستند برای اعضا قرار دهیم توی هر سایتی که هست و این باعث می شود تا افراد بیایند عضو شوند تا بتوانند به آن مطالب دسترسی پیدا کنند.
یک مورد مهم دیگر بخش خبرنامه است، خیلی از افراد هستند که واقعاً حوصله این را ندارند که بیایند توی سایت شما و تعداد زیادی فیلد را پر کنند و عضو شوند اما خب دوست دارند جویای خبرهای شما باشند و شما را پیگیری کنند .
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 23 :
باید یک باکس خیلی ساده پایین سایت قرار دهید که فرد با وارد کردن ایمیلش و زدن یک دکمه خیلی راحت عضو خبرنامه شما شود. این باعث میشود که خیلی تعداد زیادی از افرادی که حوصله عضویت توی سایت شما را ندارند در خبرنامه شما عضو بشوند و باز شما اطلاعاتشان را داشته باشید. پس حتماً بخش عضویت در سایت و خبرنامه را به ساده ترین شکل ممکن در سایتتان قرار دهید.
خیلی خیلی اهمیت دارد که هر مطلبی که میگذارید یک بخش چکیده داشته باشد و توضیح دهد که مطلب به این طولانی قرار است چه چیزی را به شما برساند.
مطالبی را که شما در سایتتان قرار می دهید ممکن است 300 کلمه ،600 کلمه ،800 کلمه و یا شاید تا 1200 کلمه طولانی باشند اگر یک مقاله ای کامل باشد .
خیلی مهم است وقتی یک کاربر می خواهد این مطلب را بخواند ، اگر دقت کنید وقتی خودتان یک مقاله طولانی میبینید تند تند میگردید دنبال عنوانهایی که توی مقاله هست تا ببینید این مقاله درباره چه چیز هست ، اما اگر یک چکیده در بالای آن قرار دهید و تقریباً توی 5 یا 6 خط توضیح دهید که این مقاله می خواهد چه چیزی را برساند ، راجع به چی هست و می خواهد راجع به چه چیز صحبت کند هم خیلی حس بهتری برای بازدیدکننده ایجاد کرده اید و هم خیلی حس بهتری برای موتورهای جستجو.
خیلی مهم است وقتی یک کاربر می خواهد این مطلب را بخواند ، اگر دقت کنید وقتی خودتان یک مقاله طولانی میبینید تند تند میگردید دنبال عنوانهایی که توی مقاله هست تا ببینید این مقاله درباره چه چیز هست ، اما اگر یک چکیده در بالای آن قرار دهید و تقریباً توی 5 یا 6 خط توضیح دهید که این مقاله می خواهد چه چیزی را برساند ، راجع به چی هست و می خواهد راجع به چه چیز صحبت کند هم خیلی حس بهتری برای بازدیدکننده ایجاد کرده اید و هم خیلی حس بهتری برای موتورهای جستجو.
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 24 :
بخش توضیحات چکیده خیلی برای گوگل مهم است وقتی شما توی گوگل سرچ می کنید اگر دقت کنید پایین هر جستجویی که میکنید، چند خط توضیح کوتاه است که این دقیقاً همان چکیده مطلب است، شما می توانید چکیده مطلب تان را استفاده کنید برای اینکه کاربران تانخیلی سریع وقتی بیحوصله اند جذب اون مطلب بشوند و اگر اون مطلب را خوب بنویسید قطعاً کاربران هم مطلب را کامل می خوانند و هم توی سایت بیشتر می مانند و همینطور به نحوی آن را بنویسید که به بهینهسازی سایتتان برای موتورهای جستجو هم کمک کند و هم توی موتورهای جستجو هم رشد داشته باشید.
در موقع طراحی وبسایت تون حتماً باید به این موضوع توجه داشته باشید که چکیده مطالب را به تگ Meta Description متصل کنید یا از طراح سایت بخواهید که این کار را بکند تا این بخش برای گوگل هم قابل خواندن باشد و با یک تیر دو نشان زده باشید. هم کاربران تان را راضی کنید و هم موتورهای جستجو را .
نکته بیست و یکم راجع به بخش ارسال به دوستان و گزینه پرینت توی وبسایت هست .
بسیار اهمیت دارد وقتی شما مقالهای را منتشر می کنید توی وبسایتتان گزینه هایی مثل ارسال به دوستان و گزینه پرینت را حتماً داشته باشید. چرا من تأکید دارم که این موضوع اهمیت دارد ، به این علت که زمانی که شما این دو تا گزینه را در وبسایتتان قرار می دهید ،انتشار محتوای خودتان را دارید ساده می کنید.
تصور کنید فردی می خواهد مقاله ای را به دوستش ارسال کند، باید لینک آن را بردارد، برود صفحه ایمیلش را باز کند و آن را ارسال کند برای دوستش یا اینکه با یک کلیک روی یک گزینه بتواند این کار را به راحتی انجام دهد .
پس شما دارید سرعت انتشار محتوای خودتان را افزایش می دهید. گزینه پرینت هم اینقدر مهم است که شاید خیلی ها این موضوع را ندانند ، هم توی سئو گوگل به آن اهمیت می دهد که یک صفحه دکمه پرینت داشته باشد و قطعاً این موضوع باعث می شود که اون صفحه توی نتایج گوگل بهتر دیده شود و هم اینکه باعث می شود اگر فردی بخواهد مقاله شما را خیلی سریع منتشر کند، به صورت فیزیکی بتواند راحت آن را پرینت کند .
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 25 :
زمانی که شما یک صفحهای ایجاد می کنید که یک محتوای کاملاً اختصاصی را توی آن قرار می دهید، بسیار اهمیت دارد که بخش ارسال به دوستان و گزینه پرینت را توی اون صفحه بگذارید .
از دید سئو هم می توانید امتحان کنید، توی یکی از صفحاتتان این گزینه را قرار دهید و نتیجه را بررسی کنید بینید که چقدر تأثیر مثبت دارد. پس حتماً این دو گزینه را توی قسمت مقالات و توی تک تک صفحات وبسایتتون قرار دهید .
زمانی که شما یک وبسایت دارید قطعاً محتوایی را در این وبسایت قرار میدهید و این محتوا می تواند خیلی متفاوت باشد از محتواهای دیگری که توی سایتتان هست. همیشه محتواهایی هستند که بازدیدهای بیشتر و امتیازهای بیشتری دارند. همیشه محتواهایی هستند که مخاطبان بیشتری را جذب می کنند .
شما باید حتماً این دو گزینه را در وبسایتتان داشته باشید. نمایش محتوای پربازدید و نمایش محتوایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده است. خب چه اهمیتی دارد این موضوع؟ بسیار مهمه تصور کنید شما وارد وبسایتی می شوید و می خواهید بدانید بهترین مطلبی که توی این وبسایت هست و داغ ترین مطلب ، یا مطلبی که بیشترین امتیاز را گرفته کدام مطلب است و فوراً بروید سراغ آن .
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 26 :
معمولاً پر بازدیدترین ها همیشه همانجا باقی می مانند برای اینکه دیگران باز هم می روند آن ها را می بینند و بازهم بیشتر پربازدید می شوند.
اما می توانید برای اینکه این موضوع را رفع کنید، یعنی قسمت مطالب پربازدیدتان همیشه مطالب ثابتی نداشته باشد، قسمت پر بازدیدترینهای هفته و پر بازدیدترینهای ماهانه را قرار دهید که بهصورت هفتگی و ماهانه فرش شوند و مطالب تازه را نمایش دهند .
این گزینه بسیار کمک می کند که کاربر شما بیشتر توی وب سایتتان بماند و وقتی کاربر وارد وبسایت شما می شود همینکه بخواهد پر بازدیدترینها را نگاه کند، قطعاً خودش هم می رود و به مطالبی امتیاز می دهد و همین باعث می شود که توی این رأیگیری درگیر باشد.
درگیر کردن مخاطب هم یکی از مهم ترین گزینه ها برای بالا بردن زمان ماندگاری یک کاربر در وبسایت شماست. پس با قرار دادن مطالب پر بازدیدترین ها و مطالب دارای امتیاز بالا می توانید کاربران را بیشتر در سایتتان نگه دارید و به آن ها کمک کنید تا مطالب کلیدیتان را بهتر پیدا کنند .
خیلی از دوستان را می بینم که وب سایتهایی را راه اندازی می کنند و در این وبسایت ها خیلی کلمات کلیدی را تکرار میکنند، و فکر می کنند که با این کار می توانند موتورهای جستجو را فریب دهند و با فریب دادن آن ها سئو سایتشان را بهتر کنند و وبسایتشان را برای موتورهای جستجو بهینهسازی کنند، این کار غلط است، استفاده کردن از کلمات کلیدی یا تگها باید به کاربر شما کمک کند تا بتواند موضوعات اصلی وب سایتتان را پیدا کند.
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 27 :
تصور کنید ما در وبسایتمان می خواهیم در مورد بازاریابی اینترنتی صحبت کنیم ، حالا ما قسمت مقاله داریم، قسمت خبر داریم، قسمت دانلود، اعضای ویژه، محصولات و چندین قسمت دیگر.
دسته بندی هرکدام از این بخش ها قطعاً متفاوت خواهد بود، و توی هر بخش دسته بندی های خاص خودش را خواهیم داشت. اما اگر ما بیاییم و برای یک محصول، یک مقاله، یک فایل ویژه و یک خبر، کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی را تعریف کنیم، زمانی که فردی بخواهد هر مطلبی که توی وبسایت ما منتشر شده و در مورد بازاریابی اینترنتی هست را پیدا کند، فقط کافی است که وارد اون تگ بشود.
به همین علت بود که هشتکها وارد سوشیال ها یا شبکههای اجتماعی هم شدند و توانستند با استفاده از هشتک ها شبکههای اجتماعی را هم دسته بندی کنند .
به عنوان مثال، فردی می خواهد در شبکه اجتماعی فیس بوک یا اینستاگرام یک مطلب خاصی را در مورد بازاریابی اینترنتی پیدا کند ، قبلاً که شما جستجو می کردید فقط افرادی را پیدا می کردید که حالا یک عنوانی از این کلمه را قرار داده اند اما الآن می توانید هشتک بازاریابی اینترنتی را در اینستاگرام سرچ کنید و به راحتی تمام مطالبی که با این مطلب هستند را مشاهده کنید .
پس کلمات کلیدی یک دسته بندی خیلی بزرگ تر و وسیع تر از دسته بندیهای معمول سایت است و باید بتواند به کاربرتان کمک کند تا بتواند خیلی راحت مطالب را پیدا کند
اگر دید شما روی کمک به کاربر باشد خودبه خود کلمات کلیدی را طوری ایجاد می کنید که باعث می شود موتورهای جستجو هم با شما دوست باشند و صفحات شما را بر اساس کلمات کلیدیتان هم ایندکس کنند و این خیلی می تواند در سئو وبسایت شما هم تأثیرگذار باشد .
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 28 :
شما باید در وب سایتتان یک گزینه بسیار مهمی را که در پایین مطالب شما میآید را فراموش نکنید. زمانی که شما یک مقاله منتشر میکنید، قطعاً مربوط به یک دسته بندی خاص هست ،فقط کافی است که از طراح وبسایتتان بخواهید که وقتی وارد این مقاله شد، مقاله های دیگری را هم که مربوط به این مقاله هست را هم در پایین وبسایت من نمایش بدهد. چطور باید این کار را انجام بدهید؟
2 تا حالت وجود دارد، حالت اول استفاده از کلمات کلیدی است ، شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مطالب مرتبط با یک مطلب را پیدا کنید. اگر یک مطلب کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی را دارد، کافی است مطالب دیگری که این کلمه کلیدی در آن استفاده شده را پیدا کنید و پایین مطلب اصلی نمایش دهید .
کار دیگری که می توانید انجام دهید استفاده از دسته بندیهای وب سایتتان است. شما می توانید وقتی که یک کاربر یک مطلبی را باز می کند با استفاده از دسته بندی مربوط به آن مطلب، مطالب مرتبط دیگر را هم پیدا کنید و نمایش دهید .
به راحتی با نمایش دادن مطالب مرتبط می توانید کاربرتان را بیشتر در وبسایتتان نگه دارید و این موضوع باعث میشود که کاربرها مطالب دیگر شما را هم مشاهده کنند و همانطور که می دانید و در نکات قبلی هم اشاره کردم، هرچقدر کاربر در وبسایت شما بیشتر باقی بماند ،از دید گوگل و موتورهای جستجو هم اهمیت بیشتری پیدا خواهید کرد .
پس به این موضوع دقت کنید، قرار دادن مطالب مرتبط می تواند در بخش مقالات، در بخش دانلودهای رایگان و حتی در بخش محصولات شما هم اضافه شود و آنجا هم محصولات مرتبط را نمایش دهید .
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته شماره 29 :
این کمک می کند که فروش شما هم افزایش خیلی چشمگیری را پیدا کند. بخش مطالب مرتبط را فراموش نکنید و حتماً از طراح وبسایتتان بخواهید که پایین تمام قسمت های محتوایی که در وب سایتتان تولید شده این بخش را قرار دهید .
اگر دقت کرده باشید زمانی که وارد یک وبسایت می شوید و اسکرول را تا آخرین قسمت پایین میاورید یک قسمت تیره رنگ در اکثر وبسایت ها هست که به آن قسمت فوتر گفته می شود. فوتر یا پایه وبسایت آخرین قسمتی است که یک کاربر می تواند آن را مشاهده کند.
بهترین استفادهای که شما باید از اینجا بکنید این هست که تمام لینکهایی را که فکر میکنید لازم است در صفحه اصلی و حتی در تمام صفحات شما باشد را ، اما نمی توانید آن ها را همهجا، جا بدهید و یا برایش جا ندارید را آنجا قرار دهید.
لینک های مهم مثل تماس با ما، درباره ما، آدرس یا محل شرکت یا جایی که فعالیت می کنید ،اطلاعات دیگر تماس ، مثل - شبکههای اجتماعیتان، - تلگرامتان، - اینستاگرامتون ،همه اینها باید در فوتر قرار بگیرد. توجه کنید که معمولاً فوتر در تمام صفحات وبسایت شما یکسان بارگذاری شود .
پس خیلی اهمیت دارد که شما وقتی میخواهد لینکی را همیشه در دسترس کاربر قرار دهید ،و اون لینک الآن فقط در صفحه اصلی وبسایت شما موجود است، می توانید از قسمت فوتر استفاده کنید و آن لینک را در فوتر هم قرار دهید که اگر زمانی کاربری از طریق موتورهای جستجو وارد وبسایت شما شد، و وارد یک صفحه داخلی شد و برای شما مهم بود که این لینک را ببیند بتواند بهراحتی، روی آن لینک کلیک کند.
انجمن رمان نویسی


سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا