خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,285
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 12 ساعت 24 دقیقه
نویسنده این موضوع
تجهیز ۸ مرکز درمانی در استان خوزستان
گروه سلامت محور کوبل در اسفند ماه سال ۹۸ تجهیزات پزشکی و درمانی ۲ مرکز جامع سلامت روستایی و ۶ خانه بهداشت استان خوزستان را تامین کرد.

تجهیز ۸ مرکز درمانی در استان خوزستان




تجهیزات پزشکی و درمانی مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در استان خوزستان با تامین اعتبار شرکت آدوراطب انجام شد و به این ترتیب ۲ مرکز جامع سلامت در روستا‌های «وصیله حلاف» و «البوعید نبی» و ۶ خانه بهداشت در روستا‌های «وصیله حلاف»، «علاونه فای»، «علاونه ضعیف»، «پادگان»، «خسرج عوده» و «شیخ طعمه» از توابع شهرستان حمیدیه در استان خوزستان صاحب امکانات به روز درمانی و تجهیزات پزشکی شدند.



با تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در ۷ روستا در استان خوزستان، هموطنانی که دسترسی مناسب به مراکز بهداشت و درمان نداشتند، از به روز‌ترین امکانات درمانی بهره‌مند شدند.



گروه کوبل شامل شرکت کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدوراطب به عنوان یک گروه سلامت محور در موقعیت‌های مختلف در کنار هموطنان بوده است که ساخت و تجهیز خانه‌های بهداشت و پایگاه سلامت از جمله فعالیت‌های این گروه است. از همین رو پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گروه کوبل اقدام به ساخت یک پایگاه سلامت شهری در شهرستان سر پل ذهاب و ۲ خانه بهداشت در روستا‌های گراوه و شیرین آب کرده که درسال جاری دراختیار هموطنان قرار گرفت.



با توجه به شیوع ویروس کرونا امید است با توسعه امکانات بهداشتی و آگاهی بخشی مناسب در جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی به هموطنان عزیز، بتوان در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه گام‌های موثری برداشت تا از اپیدمی شدن کرونا جلوگیری کرد.


تجهیز ۸ مرکز درمانی در استان خوزستان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا