خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
پنج بازیگر برای ایفای نقش‌های اصلی به سریال Pennyworth پیوستند


جیمز پیورفوی، ادوارد هاگ، جسی رومئو، رامون تیکارام و هریت اسلاتر برای ایفای نقش‌های اصلی فصل دوم سریال Pennyworth انتخاب شدند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز پیورفوی، بازیگر سریال‌های The Following (پیروی) و Altered Carbon (کربن تغییریافته)، ادوارد هاگ، بازیگر سریال‌های Taboo (تابو) و Silent Witness (شاهد خاموش)، جسی رومئو، بازیگر سریال‌های Curfew (خاموشی) و In the Long Run (در دراز مدت)، رامون تیکارام، بازیگر سریال‌های Midsomer Murders (آدمکش‌های میدسامر) و Game of Thrones (بازی تاج و تـ*ـخت) و هریت اسلاتر، بازیگر سریال Faunutland and the Lost Magic (فانوت‌لند و جادوی گمشده) برای ایفای نقش‌های اصلی فصل دوم سریال Pennyworth (پنی‌ورث) به جک بانون پیوستند. پیورفوی، هاگ و رومئو بازیگران تازه‌ی سریال برای فصل بعدی هستند و در آن سو، تیکارام و اسلاتر که در فصل اول هم شاهدشان بودیم، به جمع بازیگران اصلی و ثابت سریال ملحق می‌شوند. فصل دوم سریال «پنی‌ورث» ۱۰ قسمت دارد و تولید آن از ژانویه‌ی ۲۰۲۰ در استودیوی برادران وارنر لیوسدن واقع در انگلستان آغاز شد. همچنین انتظار می‌رود که فصل دوم سریال از تابستان ۲۰۲۰ از شبکه‌ی Epix پخش شود.
Pennyworth / پنی‌ورث

این سریال درام یک ساعته داستان آلفرد پنی‌ورث، سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا را روایت می‌کند که در دهه‌ی ۱۹۶۰ یک شرکت امنیتی در لندن تاسیس می‌کند و قرار است با جوانی پولدار با نام توماس وین که هنوز پدر بروس نشده است، کار کند. جیمز پیورفوی نقش گالیور تروی، کاپیتان سابق آلفرد در سرویس هوایی ویژه بریتانیا، ادوارد هاگ، نقش سرهنگ سالت، قاتلی مکار و فردی مستبد در لباس یک کارمند دولتی مطیع، جسی رومئو نقش کیتی براونینگ، یک دانشجوی هنر درست‌کار، جسور و بسیار ساده که زندگی‌اش بر اثر جنگ داخلی نابود شده است، رامون تیکارام نقش بازرس ویکتور عزیز، کارآگاهی در نیروی پلیس لندن و هریت اسلاتر نقش ساندرا آنسلو، دوست آلفرد را در فصل دوم ایفا می‌کنند. اِما پیتز، هینزلی لوید بنت، رایان فلچر، دوروسی اتکینسون، پالی واکر، جیسون فلمینگ و پالوما فیت از بازیگرانی هستند که دوباره برای نقش‌آفرینی در فصل دوم سریال «پنی‌ورث» بازمی‌گردند. برونو هلر نویسنده/تهیه‌کننده‌ی اجرایی و دنی کنن و متیو پاتنیک کارگردان/تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل دوم سریال Pennyworth خواهند بود. این سریال براساس کاراکترهایی که توسط باب کین و بیل فینگر برای دی‌سی خلق شده است، ساخته می‌شود.



◘| پنج بازیگر برای ایفای نقش‌های اصلی به سریال Pennyworth پیوستند |◘

 
  • تشکر
Reactions: Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا