خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| در کنار بهترین مدافعین قابل خرید در Career Mode |

مدافعان آخرین سنگرگاه هر تیم برای رویارویی با هجوم بی‌رحمانه مهاجمان رقیبند. در فوتبال مدرن مدافعان نقشی طلایی در پیروزی تیم ایفا می‌کنند. مدافعان وسطی حامیان هافبک‌ها تلقی می‌شوند و مدافعان کناری مانند پیستون‌هایی قدرتمند طرفین زمین را طی می‌کنند و برمی‌گردند تا حملات زهرآگین‌تر شوند. برای دستیابی به بهترین تیم ممکن، تصمیم گرفتیم تا پس از بهترین مهاجمان سراغ بهترین بهترین مدافعان FIFA 20 برویم.
در این مطلب ابتدا لیستی از بهترین مدافعان وسط (CB)، بهترین مدافعان جناح راست (RW) و درنهایت بهترین مدافعان جناح چپ (RL) را بررسی می‌کنیم تا در هر شاخه، بهترین مدافعان FIFA 20 را شناسایی کنیم. درنهایت سراغ لیستی از جوان‌ترین و آینده‌دارترین بازیکنانی می‌رویم که می‌توانند در Career Mode تیمتان را متحول کنند.​
بهترین مدافعان FIFA 20 – دفاع وسط (CB)
عملکرد رویایی لیورپول بدون حضور ویرجیل ون‌دایک میسر نبود. از آن سو حتی با وجود وضعیت بحرانی رئال مادرید، همچنان کاپیتان راموس یکی از بهترین مدافعان FIFA 20 و جهان شناخته می‌شود. درنهایت مرد متفاوت بانوی پیر، جورجیو کیلینی را در رده سوم می‌بینیم که به گفته خوزه مورینیو «توان برگزاری کلاس‌های آموزش دفاع در دانشگاه را دارد».
رتبهنام بازیکنباشگاهامتیاز
۱ویرجیل ون‌دایکلیورپول۹۰
۲سرخیو راموسرئال مادرید۸۹
۳جورجیو کیلینییوونتوس۸۹
۴کالیدو کولیبالیناپولی۸۹
۵جرارد پیکهبارسلونا۸۸
۶دیگو گودیناینتر میلان۸۸
۷متز هوملزبورسیا دورتموند۸۷
۸توبی آلدرویردتاتنهام۸۷
۹آیمریک لاپورتهمنچسترسیتی۸۷
۱۰تیاگو سیلواپاریسن ژرمن۸۷
بهترین مدافعان FIFA 20 – دفاع چپ (LB و LWB)
با پا به سن گذاشتن مارسلو و از دست دادن جوهر و قدرت جوانی این ستاره برزیلی، حال جوردی آلبای اسپانیایی است که در پست دفاع سمت چپ برای خود یکه تازی می‌کند.
رتبهنام بازیکنباشگاهامتیاز
۱جوردی آلبابارسلونا۸۷
۲مارسلورئال مادرید۸۵
۳اندرو رابرتسونلیورپول۸۵
۴الکس ساندرویوونتوس۸۵
۵داوید البابایرن مونیخ۸۵
۶الکس تلسپورتو۸۴
۷الکس گریمالدوبنفیکا۸۳
۸لوکاس دیناورتون۸۳
۹نیکولاس تگلیافیکوآژاکس۸۲
۱۰جروم روسیلونوولسبورگ۸۲
بهترین مدافعان FIFA 20 – دفاع راست (RB و RWB)
وقتی صحبت از رفاع راست می‌شود، حتی به نسبت جناح چپ نیز نام‌های کمتری به ذهنمان می‌رسد. از دوران درخشش دنی کارواخال سال‌ها می‌گذرد و این روزها جاشوا کیمیچ بهترین دفاع راست FIFA 20 محسوب می‌شود.
رتبهبازیکنباشگاهامتیاز
۱جاشوا کیمیچبایرن مونیخ۸۶
۲دنی کارواخالرئال مادرید۸۵
۳ژائو کانسلومنچسترسیتی۸۴
۴سزار آزپلیکوئتاچلسی۸۴
۵ترنت الکساندر آرنولدلیورپول۸۴
۶نلسون سمدوبارسلونا۸۲
۷ریکاردو پریرالسترسیتی۸۲
۸توماس مونیرپاریسن‌ ژرمن۸۲
۹سرخیو روبرتوبارسلونا۸۲
۱۰ماریو فرناندززسکا موسکو۸۲
برخی نکات مهم درخصوص مدافعان FIFA 20
برخی نکات اساسی برای انتخاب مدافعان در FIFA 20‌ وجود دارد. البته این مسئله کاملا بستگی به حالت بازی شما دارد.
برای Career Mode فاکتور پتانسیل نیز مهم است: برخی بازیکنان از میزان پتانسیل بالایی نسبت به دیگران برخوردارند. این مسئله بدین معنیست که نسبت به دیگر مدافعین حاضر در تیم سریع‌تر رشد می‌کنند و ارزشمند می‌شوند. اگر می‌خواهید بیش از دو فصل Career Mode را بازی کنید، توجه به فاکتور پتانسیل حیاتی می‌شود.
برای آلتیمیت تیم فاکتور تاثیر گروهی را جدی بگیرید: براساس استایل‌های پیشنهادی و البته انتخاب شما، تاثیر گروهی (Chemistry Styles) می‌تواند روی عملکرد بازیکنانتان به شدت تاثیرگذار باشد.
استراتژی‌هایتان را در انتخاب مدافعان لحاظ کنید: بالاتر اشاره کوچکی به این مسئله کردیم و بهتر است دوباره تکرار کنیم که مدافعان در موقعیت‌های مختلف عملکردی متفاوت دارند. هر موقعیت نیز نیازمند بازیکنی با خصوصیات خاص است. برای مثال در دفاع وسط، شما بازیکنی را لازم دارید که از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشد. یا در دفاع‌های کناری، فاکتورهای استامینا و سرعت بسیار تاثیرگذارند.
بهترین مدافعان FIFA 20 برای خدمت گرفتن در Career Mode
بهترین مدافعان FIFA 20

ماتیاس دلیخت (Matthijs de Light) – یوونتوس – ۴۵ میلیون پوند
یکی از جنجالی‌ترین انتقالات تابستانی مربوط به یکی از برترین و جوان‌ترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان بود. ماتیاس دلیخت پروازش به سمت منچستریونایتد را کنسل کرد تا درکنار جان‌ لوییجی بوفون و کریستیانو رونالدو سری آ را فتح کند. این مدافع ۱۹ ساله هم‌اکنون دارای امتیاز ۸۵ و پتانسیل ۹۳ است تا نشان دهد قطعا آینده درخشانی درانتظارش است.
بهترین مدافعان FIFA 20

ترنت الکساندر آرنولد (Trent Alexander-Arnold) – لیورپول – ۲۸.۵ میلیون پوند
ترنت الکساندر آرنولد یا TTA به اختصار، سوپراستار این روزها لیورپول است که آمار باورنکردنی بیشترین تعداد پاس گل در ۵ لیگ معتبر اروپایی را بالاتر از هافبک‌هایی مانند کوین دی‌بروین به نام خودش ثبت کرده. TTA با امتیاز ۸۳ و پتانسیل ۸۹ یکی از برترین مدافعین کناری FIFA 20 محسوب می‌شود.
بهترین مدافعان FIFA 20

ویلیام سالیبا (William Saliba) – آرسنال – ۴.۱ میلیون پوند
ویلیام سالیبا بازیکن باشگاه آسنال است که به صورت قرضی به باشگاه سن-اتین منتقل شده. مدافع جوان لیگ فرانسه با امتیاز ۷۱ و پتانسیل ۸۸ یکی از آینده‌دارترین مدافعانی است که می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌ به صرفه خریداری کنید.
بهترین مدافعان FIFA 20

ادر میلیتائو (Eder Militao) – رئال مادرید – 20.8 ‌میلیون پوند
در ادامه بها دادن به جوانان و تشکیل تیمی آینده‌دار، رئال مادرید سراغ این غول برزیلی رفت تا بتواند برای سالیان سال گزینه‌ای مورد اعتماد در خط دفاعی داشته باشد. میلیتائو با امتیاز ۸۱ و پتانسیل ۸۸ می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به یکی از برترین مدافعان میانی جهان شود.
بهترین مدافعان FIFA 20

ابراهیم انـ*ـدام بدنِیت (Ibrahim Konate) – لایپزیگ – ۱۶ میلیون پوند
تکل‌هایی منحصر به فرد، استقامت و قدرت بالا و سرعت فراتر از انتظار موجب شده تا این مدافع ۲۰ ساله لایپزیگ در رادار بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد. ابراهیم این فرصت را دارد تا پتانسیل ۷۹ش را تبدیل به ۸۸ کند تا روند پیشرفتش چندین برابر شود.
بهترین مدافعان FIFA 20

آرون ون بیساکا (Aaron Wan-Bissaka) – منچستر یونایتد – ۱۷.۵ میلیون پوند
ستاره فصل گذشته کریستال پالاس سال جدید را با منچستر یونایتد آغاز کرده است. ون بیساکا می‌تواند یک دفاع راست قابل اطمینان و آینده‌دار باشد. امتیاز ۷۹ او این پتانسیل را دارد تا در مدت زمانی کم به ۸۸ برسد و با ویرجیل ون دایک برابری کند.
بهترین مدافعان FIFA 20

کریستین رومرو (Cristian Romero) – جنوا – ۷.۵ میلیون پوند
آرژانتین به پرورش و معرفی ستاره‌های جهان مشهور است و این بار نوبت به یک ستاره دیگر در خط دفاع رسیده. بازیکن جوان جنوا در سری آ ایتالیا یعنی کریستین رومرو با امتیاز کنونی ۷۳ این توانایی را دارد تا به امتیاز ۸۷ دست پیدا کند.​


◘| معرفی بهترین مدافعان FIFA 20 ◘

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا