خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
روش تغییر آی پی: 

.مودمو خاموش و روشن میکنیم. 

2.از منوی استارت cmdرو سرچ میکنیم , و بازش میکنیم. 

.حالا این عبارتو مینویسیمipconfig/releaseبعدش یه اینتر میزنیم.

.حالا این عبارتو مینویسیمipconfig/renewباز  اینتر میزنیم. 

برای اطمینان از تغییر آی پی یه اینتر دیگه میزنیم اگه متن دیگه ای نیاورد کارمون درست بوده... 

یادتون نره بعد خاموش روشن کردن مودمتون مرورگراتونو باز نکنین...

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
اگر تازه به دنیای اینترنت پا گذاشته باشید اما حتما عبارات برداشت یا Download و ارسال یا Upload را شنیده اید.این دو عبارت به معنای انتقال فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر است. اگر شما اقدام به ارسال فایل به کامپیوتر دیگر کنید، شما فایل را Upload کرده اید. اگر از کامپیوتر دیگر، فایلی دریافت کنید فایل Download کرده اید.
اگر تابحال سری به اینترنت زده باشید حتما متوجه شده اید که وب دارای اطلاعات زیادی است که میتوانید برداشت کنید. در بین این اطلاعات، برنامه های خوب که مجانی هستند نیز به وفور یافت میشوند. اما چگونه این اطلاعات را برداشت کنیم.

آغاز
شاید در نگاه اول، برداشت فایل مشکل به نظر برسد اما باید بدانید که کاملا ساده است. اول به اینترنت وصل شوید و برازر خود که میتواند اینترنت اکسپلورر و یا نت اسکیپ باشد را باز کنید. سپس فایلی که میخواهید بردارید را بیابید.

صفحه ای باز میشود که از شما میپرسد با این فایل میخواهید چکار کنید که دو انتخاب open یا save دارد. پیشنهاد میکنم که انتخاب save را انجام دهید تا بتوانید فایل را مستقیما در کامپیوتر خود ذخیره کنید. حال میتوانید فایل را از نظر ویروس کامپیوتری بررسی کنید و سپس فایل را در کامپیوتر نصب کنید.
یادتان باشد جهت نصب برنامه باید تمام برنامه های دیگر را ببندید. شاید از شما خواسته شود که از بین چند سایت برای برداشت فایل یکی را انتخاب کنید. سعی کنید سایتی را انتخاب کنید که از نظر جغرافیایی به شما نزدیکتر است، معمولا محل این سایتها ذکر میشود.
مطمئن شوید از بین انواع فایلهایی که برای برداشت شما معرفی میشود، نمونه ای را انتخاب کنید که برای سیستم عامل شما ساخته شده است. اکثر اوقات عمل برداشت فایل بصورت خودکار شروع میشود اما گاهی باید انتخابی را انجام دهید. گاهی انواع یک فایل برای هر سیستم مانند ویندوز و مکینتاش وجود دارد.
اگر حق انتخاب دارید، نمونه ای را انتخاب کنید که به سیستم شما نزدیکتر است. مثلا اگر ویندوز ۹۸ دارید، برنامه ای که برای ویندوز ۹۸ آماده شده را بردارید و اگر از ویندوز XP استفاده میکنید، نمونه مخصوص ویندوز XP را انتخاب کنید. اگر دستورات خاصی برای چگونگی نصب برنامه ظاهر شد، بهترین کار آنست که آنرا پرینت کنید.
سپس کادری ظاهر میشود که از شما میخواهد فایل را SAVE کنید. با کادر دیگری که ظاهر میشود میتوانید محل ذخیره شدن فایل در کامپیوترتان را انتخاب کنید. شاید برنامه، یک فلدر خاص را به همراه نام مخصوص برای فایل در حال ذخیره، پیشنهاد کند. اگر خواستید میتوانید این فولدر و نام را تغییر دهید.
روشهای خوب Download
قبل از آنکه کلید ok را برای ذخیره فایل در دیسک خود، کلیک کنید باید دو نکته مهم را بدانید. اول آنکه مطمئن شوید که میدانید فایل در کامپیوتر شما، کجا ذخیره میشود و اینکه نامش چیست. اکثر اوقات محل ذخیره فایل و نام پیشنهادی آنرا قبول میکنیم و اجازه میدهیم تا به همان ترتیب در کامپیوتر ما ذخیره شود. پس بهتر است عادت کنیم تا این نام و محل را روی یک تکه کاغذ بنویسیم تا بعد بتوانیم آنرا راحت پیدا کنیم.
نکته دوم آنکه وقتی اسم فایل را عوض میکنید حواستان باشد که پسوند یا extension فایل را عوض نکنید. منظور، سه حرفی است که در آخر نام فایل میآید و با یک نقطه از نام فایل جدا میشود. کامپیوتر از روی این سه حرف میتواند نوع فایل را بفهمد و با آن رفتار مناسب داشته باشد. تغییر نام فایل قبل از نقطه، اشکالی ندارد.
چقدر طول میکشد؟
هر دو برازر اینترنت اکسپلورر ماکروسافت و نت اسکیپ، مشخصه ای دارند که بشما میگویند چقدر مانده تا عمل برداشت فایل تمام شود.
متاسفانه این مشخصه در هر دو برازر قابل فهم نیست. در هر صورت به خودتان زمان بدهید تا فایل برداشت شود. شاید برای برداشت یک فایل بزرگ به چند ساعت وقت نیاز داشته باشید که البته بستگی به سرعت مودم و خط اینترنت شما دارد. توصیه میکنم موقع برداشت فایل بالا سر کامپیوتر خود باشید تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانید سریعا برطرف کنید.
گاهی مشکلی پیش میآید که پیغام خطا میگیرد و یا از شما خواسته میشود تا ارتباط اینترنت را قطع کنید. اگر مراقب عمل برداشت باشید میتوانید بلافاصله عکس العمل مناسب نشان دهید. وقتی کار برداشت فایل تمام شد، ممکن است پیامی دال بر اتمام کار برداشت دریافت کنید.
یافتن فایل
در برخورد با افراد مختلف دیده ام که حتی با وجود نوشتن نام فایل روی کاغذ، باز هم در زمان نصب برنامه، نمیتوانند آنرا در کامپیوتر خود پیدا کنند.اگر شما هم این مشکل را دارید و از ویندوز استفاده میکنید، به ترتیب زیر عمل کنید.
روی دکمه start کلیک کنید و search را انتخاب کنید. در ویندوز ۹۸ بجای search، عبارت find را خواهید دید. انتخاب file or folders را انجام دهید. نام فایلی که بدنبالش هستید را تایپ کنید. مطمئن شوید که کادر look in با اسم هارد دیسک شما پر شده است. روی عبارت search یا find now کلیک کنید تا ویندوز، فایل را برایتان یافته و مجل آنرا بشما نشان دهد.
عمل نصب را میتوانید بلافاصله از همینجا یعنی نتیجه جستجو در کادر search results با کلیک یا دابل کلیک روی فایل درستی که نشان داده شده است شروع کنید. اگر از کامپیوتر مکینتاش استفاده میکنید، انتخاب find را در منوی فایل file انجام دهید، پنجره ای باز میشود که میپرسد کجا را جستجو کند .هارد دیسک کامپیوترتان را انتخاب کنید.
نصب فایل
اگر هنگام برداشت فایل، دستورات خاصی برای نصب داده شود، آن دستورات را برای نصب دنبال کنید. اگر نام فایلی که برداشت یا download میکنید به exe تمام شده باشد از انواع فایل اجرایی است. بدین ترتیب کاری که برای نصب باید انجام دهید آنستکه روی آن دابل کلیک کنید تا برنامه برای نصب اجرا شود. سپس مراحل را دنبال کنید تا نصب کامل شود.
برداشت صفحات وب
گاهی بجای برداشت فایل میخواهید صفحات وب (آنچه میبینید) را برداشت کنید. ساده است. از برازر خود انتخاب save as از منوی file راانجام دهید و محل ذخیره فایل صفحه وب را در کامپیوتر خود مشخص کنید.
در کادر save Web page و قسمت Save as type اگر انتخاب ,Web page complete را انجام دهید، کل صفحه به همراه تصاویر ذخیره میشود. گاهی سیستم پیغام میدهد که این صفحه قابل ذخیره نیست. در این حالت، انتخاب فوق را عوض کرده و گزینه web page ,html only را انتخاب کنید. بعد از ذخیره صفحات وب، گاهی هایپر لینکها (لینهایی که شما را به صفحات دیگر میبرند) قابل استفاده نیستند و یا عکسها دیده نمیشوند. اما این روش سریع بوده و راحتترین راه برای ذخیره متون یک صفحه وب است

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
کاربران گوگل می دانند که گوگل اطلاعات مربوط به حافظه استفاده شما از گوگل را ذخیره می کند. اما آیا می دانستید که می توانید به صورت آنلاین به همه اطلاعات استفاده خود از گوگل دست بیابید؟ همه این اطلاعات را می توانید در صفحه فعالیت یا (My Activity) در حساب کاربری گوگل خود بیابید.
صفحه فعالیت آرشیوی است که همه کارهایی که در پلت فرم گوگل انجام داده اید، از جمله موتور جست و جوی استاندارد، مرورگر کروم و حتی گوشی های هوشمند در در خود ذخیره می کند.





با توجه به میزان دسترسی که شما به گوگل می دهید در صفحه فعالیت می توانید تاریخچه مرور، تاریخچه مشاهده ویدئو در یوتوب، همچنین آنچه ضبط کرده اید و مکالمات خود را بیابید.
گوگل اطلاعات مربوط به فعالیت های دو سال اخیر شما را ذخیره می کند. اگر دوست دارید بدانید پارسال این موقع چه کار کرده اید، می توانید از طریق تقویمی که در این صفحه قرار گرفته است این کار را انجام دهید.





اگر نسبت به این که گوگل چقدر اطلاعات در مورد شما دارد حس خوبی ندارید، باید بدانید که وبسایت My Activity گزینه ای برای پاک کردن دارد که به شما اجازه می دهد هر چیزی را که می خواهید پاک کنید.





به اضافه، می توانید کنترل فعالیت را روشن و یا خاموش کنید و به گوگل اجازه ندهید به بعضی از قابلیت ها دسترسی داشته باشد





گوگل به شما هشدار می دهد که این کار باعث می شود که نتوانید از بعضی قابلیت ها استفاده کنید، اما اگر امنیت برای شما در درجه اول اهمیت است، غیر فعال کردن بیشتر این گزینه ها به شما آرامش می دهد.


انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
این که بفهمیم کامپیوترمان هک شده یا نه خیلی کار راحتی نیست در نتیجه نمی دانیم چه زمانی باید با آن مقابله کنیم. اما چند علامت وجود دارد که نشان می دهد فرد یا افرادی به دستگاه شما دسترسی پیدا کرده اند. حواستان به این علامت ها باشد و هرکدام را که دیدید جلوی آن ها را بگیرید.
1- کاهش سرعت ناگهانی
اگر کامپیوتر و یا اینترنت شما به صورت ناگهانی با افت سرعت مواجه شد، این احتمال وجود دارد که شخصی دیگر از پهنای باند یا دستگاه شما استفاده می کند. بعضی از هکر ها اپلیکیشنی نصب می کنند که در پیش زمینه کامپیوتر شما اجرا می شود، از منابع شما استفاده می کند و سرعت شما را پایین می آورد.
البته هرچه کامپیوتر قدیمی تر شود سرعت شما پایین تر می آید. به همین دلیل باید مواظب کاهش ناگهانی سرعت باشید. اگر این اتفاق چشمگیر بود و یا یک شبه اتفاق افتاد این احتمال وجود دارد که پای کسی در میان باشد. این موضوع برای اتصال اینترنت شما نیز به همین صورت است. اگر سرعت اینترنتتان ناگهان کاهش یافت ممکن است کسی پهنای باندتان را بدزدد.
2- ظاهر شدن دو اپلیکیشن
هکرها می توانند روی کامپیوتر شما اپلیکیشن هایی نصب کنند که هر کار بدی با آن می توان انجام داد. چیزهایی مانند اجرای بات نت ها، دزدیدن شماره کارت اعتباری و اطلاعات بانک ، خاموش کردن کامپیوتر و یا دزدیدن اطلاعاتی که امکان سو استفاده علیه شما توسط آن ها وجود دارد. نوار وظیفه های جدید، هشدارهای نا آشنای آنتی ویروس ، پاپ-آپ های عجیب و مرورگر های جدید می توانند علامت خطر باشند.
شاید وسوسه انگیز باشد که به اپلیکیشن هایی که به یاد نمی آورید نصب کرده باشید سر بزنید، به خصوص اگر اخیرا دستگاه خود را به روز رسانی کرده باشید. اما اگر به یاد نمی آورید چیزی را نصب کرده باشید آن را پاک کنید. خوب است که هر چند وقت یک بار اپلیکیشن ها و افزونه های مرورگر خود را که نمی خواهید پاک کنید.

3- آنتی ویروس غیر فعال
اپلیکیشن آنتی ویروس شما باید همیشه فعال باشد ( معمولا یک آیکون در نوار وظیفه شما وجود دارد که وضعیت آن را نشان می دهد). اگر از کار افتاد و یا باز نشد، ممکن است که یک هکر آن را غیر فعال کرده باشد تا نتوانید او را ردیابی کنید.
خوب است که هر روز و یا هر هفته کامپیوتر خود را اسکن کنید. اگر آن را طوری تنظیم کرده اید که به صورت خودکار این کار را انجام دهد و دیدید که مدت ها این کار را نکرد ممکن است احتمال خطر وجود داشته باشد. هرچیزی که در آنتی ویروس شما خاموش باشد علامت خطر است.

4- ناتوانی در ورود
صدها هزار با اطلاعات خود وارد کامپیوترتان شده اید و ناگهان گذرواژه شما کار نمی کند. ممکن است این اتفاق بی دلیل بیوفتد اما می تواند یک هشدار جدی باشد.
اگر نمی توانید وارد کامپیوتر خود شوید این احتمال وجود دارد که کسی شما را هک کرده است. با بیرون کردن شما آن ها به راحتی کنترل همه چیز را به دست می گیرند. پس اگر بی دلیل نتوانستید به کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید باید نگران شوید.

5- فعالیت های عجیب
هر چند وقت یک بار به نظر می رسد که کامپیوترها خودشان مغز دارند. اما اگر این اتفاق چند بار تکرار شد شاید چیزی مشکوک باشد. اگر وقتی کاری نمی کنید موس شما شروع به حرکت کرد، اگر مرورگرتان وبسایت هایی را در خود دارد که به آن ها سر نزده اید، و یا اگر وقتی که برای مثال ایمیل خود را چک می کنید درایو سختتان دیوانه شد، احتمال خطر وجود دارد.
البته دلایل دیگری نیز ممکن است باعث بروز این اتفاق ها شود. شاید باتری موس شما در حال تمام شدن است و کارهای عجیب غریب می کند. شاید فرزندان شما بدون این که شما بدانید از کامپیوترتان استفاده می کنند. شاید آنتی ویروس شما در حال اسکن کردن است و یا دراپ باکس در حال به روز رسانی است. اما اگر این اتفاق چندین بار برای شما تکرار شد و نتوانستید دلیل خوبی برای آن بیابید، دقیق تر نگاه کنید. تسک منیجر خود را روی ویندوز یا اکتیویتی مانیتور را روی مک بررسی کنید تا بفهمید که دلیل این رفتارهای مشکوک چیست.

6- ناتوانی در خروج
اگر کسی کنترل کامپیوتر شما را در دست گرفته باشد، می خواهد این کنترل را برای خود نگاه دارد و گاه این می تواند به معنی روشن نگاه داشتن کامپیوتر باشد. اگر نمی توانید کامپیوتر خود را خاموش کنید ممکن است دلیلش این باشد که فردی مانع این کار می شود.
زمان زیاد برای خاموش کردن نیز می تواند علامت خطر باشد. دوباره، یک متجاوز همه تلاشش را می کند تا کنترل از او گرفته نشود.

7- دوستانتان از فعالیت های غیر عادی شما خبر می دهند.
آیا دوستانتان از شما پرسیده اند که چرا ایمیل یا پیام کوتاه عجیب برای آن ها می فرستید؟ ممکن است این اتفاق نتیجههک شدن باشد. فرستادن لینک های بد یکی از راه هایی است که هکرها سعی می کنند ویروس را گسترش دهند و ایمیلشما می تواند وسیله ای برای فرستادن ویروس به صدها هزار نفر باشد.
همچنین ممکن است از خود ایمیلی دریافت کنید که نفرستاده اید و این نشانه کاملا خطرناک است. اگر کسی از شما سوالی پرسید که کمی عجیب بود از او سوال کنید .اگر فهمیدید که بدون اطلاع چیزهایی برای افراد دیگر فرستاده اید باید نگران شوید.

8- درخواست دسترسی
بسته به تنظیمات امنیتی، اپلیکیشن ها ممکن است از شما درخواست دسترسی کنند. بعضی از آن ها نیاز به دسترسی از فایروال را دارند. گاهی اوقات از شما اجازه اجرا می خواهند. و یا ممکن است اجازه استفاده از اطلاعات از طریق دیگر اپلیکیشن ها را از شما بخواهند. هرچیزی که از شما پرسیدند و به نظرتان آشنا نبود می تواند خطرناک باشد.
خیلی راحت است که همیشه گزینه Allow یا OK را انتخاب کنید اما حداقل چند دقیقه برای نگاه کردن به آنچه در حال تایید کردنش هستید وقت صبر کنید. اگر در مورد اپلیکیشن هایی صحبت شده که تا به حال اسمشان را نشنیده اید، مواظب باشید.

9- معاملات مالی جعلی
این علامت کاملا نشانگر این است که شما هک شده اید. اگر در وظعیت اقتصادی شما فعالیت های غیر عادی دیده می شود، این احتمال وجود دارد که کسی اطلاعات حساب مالی شما را دزدیده باشد. ممکن است مشکل از کامپیوتر نباشد، بلکه حساب بانکی شما حک شده باشد و یا نشت داده بزرگی رخ داده باشد.
اگر توضیح شفافی برای این موضوع وجود نداشته باشد، ممکن است کسی کامپیوتر شما را هک کرده و داده های شما را دزدیده باشد. فایروال خود را آزمایش کنید، کامپیوتر خود را اسکن کنید، هرکاری بکنید که از امنیت خود اطمینان حاصل کنید.

این نشانه ها را می بینید؟
علامت های زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد هک شده اید. این نه علامت نشانگر این هستند که اتفاق بدی برای شما در حال رخ دادن است، اما علامت های بسیار دیگری نیز وجود دارند. اگر کامپیوتر یا اتصال اینترنت شما عجیب رفتار می کند، حتما آن را جدی بگیرید. به تسک و یا پروسس منیجر خود نگاه بیندازید. کامپیوتر خود را اسکن کنید. اتصال های شبکه ای ورودی و خروجی خود را چک کنید. اوضاع در دنیای آنلاین هیچ گاه امن نیست.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
تعداد سایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارد روز به روز در حال افزایش می باشد به گونه ای که هر شرکتی از کوچک و بزرگ و با هر زمینه کاری یک سایت دارند. ولی در میان انبوه سایت هایی که روزانه طراحی می شوند و طراحی سایت حرفه ای توسط بسیاری از مدیران سایت ها دیگر یک سایت معمولی جوابگو نیست و نیاز است که به طراحی سایت حرفه ای روی بیاورید که سایت شما بیشترین توجه را به خود جلب کند و باعث شود که کاربران بیشتری برای دیدن محصولات و خدمات شما وارد سایتتان شوند.
در دنیای امروز برای اینکه بتوانید با طراحی سایت به صورت مؤثری رقابت کنید نیازمندید خود را در منابع آنلاین ارتقاء دهید و هنگام جستجوی محصولات توسط کاربران در دید آنها باشید. هر چقدر که حضور شما در این عرصه پر رنگ تر و گسترده تر باشد نام تجاری شما بیشتر مطرح شده و در عرضه دید قرار خواهد گرفت. فرستادن پیام و یا مطرح کردن پیشنهادات به مخاطبینی که در جامعه هدف شما قرار گرفته اند این احتمال را که مشتریان بیشتری مخاطب شما شوند و از سایت شما دیدن و حتی خرید کنند را افزایش می دهد به همین دلیل در این مقاله و نیز قسمت دوم چندین استراتژی آنلاینی که برای طراحی سایت و حضوری قدرتمند در اینترنت کمک زیادی به شما می کند را مطرح می کنیم.


حضور در لیست در دایرکتوری ها

هر صنعتی برای خود یک سری اشخاص حرفه ای دارد و بقیه معمولی و یا ضعیف هستند. باید بدانید که با برنامه ریزی صحیح و طراحی سایتخوب می توانید از معمولی ها باشید ولی حرفه ای شدن نیز چندان سخت نیست. کسانی که در هر صنعتی به عنوان حرفه ای شناخته می شوند ترجیح می دهند برای اینکه در دید باشند و نمایانده شوند و محصولات و خدمات آنها ابتدا و پس از طراحی سایت، سایت آنها در لیست های دایرکتوری ثبت شود. با ثبت شدن در این دایرکتوری ها حضور قدرتمند و ملموس شما و سایتتان در برابر کاربران و مشتریان تا حد زیادی محقق می گردد. به این صورت که زمان جستجوی کاربران و افراد مختلف چشم اندازی از سایت شما در مقابل آنها قرار خواهد گرفت.


تبلیغات ایمیلی در طراحی سایت

راهکار دیگری در طراحی سایت که به حضور پر رنگ شما در اینترنت کمک خواهد کرد فرستادن خبر نامه و تبلیغات توسط ایمیل است که باعث می شود تبلیغات شما مستقیماً برای جامعه هدفتان ارسال شود و در معرض دید آنها قرار بگیرد. با استفاده از این شیوه می توانید که مطالب جدید و همچنین محصولات و خدمات جدید را به مشتریان اعلام کنید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
اما تفاوت اساسی میان رویکرد سنتی به سئو و سئوی مدرن این است که یک لایه ی اجتماعی به تولید محتوا افزوده شده و جستجوگر ها نیز این رویه را کاملا پذیرفته‌اند. زیرا محتوای شما علاوه بر کیفیت بالا باید قابل به اشتراک گذاری نیز باشد. بنابراین امروزه علاوه بر محتوای مناسب، دو دکمه ی ” Like ” و ” ۱+ ” به عنوان یکی از ملاک های رتبه بندی در سئو در نظر گرفته می‌شوند و در این جاست که یک استراتژی مناسب در شبکه های اجتماعی به کار شما می آید. یعنی هرچه لایک های بیشتری جمع کنید و توییت های شما بیشتر باز توییت شوند، موتور های جستجو نیز با دیدی متفاوت به شما نگاه خواهند کرد. اما توجه داشته باشید که فقط یک استراتژی خوب کافی نیست و نباید عبارت “محتوا پادشاه است” را فراموش کرد.

  • فیس بوک
از سال ۲۰۱۰ به بعد تاثیر فیس بوک بر سئو همیشه جزو داغ ترین بحث ها بین مدیران سئو و بازاریابان شبکه های اجتماعی بوده است. اما حقیقت این است که تاثیر فیس بوک در سئو جایی بین “کامل” و “نا کامل” قرار دارد. یعنی بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا، آنچنان که باید و شاید در سئو تاثیری ندارد و این شبکه‌ی اجتماعی فقط برخی از شاخه های سئو را شامل می‌شود.

کلید تولید محتوا در فیس بوک بر پایه ی ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری استوار است و جستجوگر ها بر اساس میزان به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط شما و بحث و گفتگو در این مورد، به رتبه بندی محتوای شما می‌پردازند و موفقیت شما در این زمینه در گرو درک مخاطبان فیس بوک شماست. یعنی هرچه کاربران فیسبوکتان را به اشتراک گذاری بیشتر مطالب و گفتگو در مورد آنها تشویق کنید، مطالب شما از نظر موتور های جستجو با ارزش ترند .

  • گوگل پلاس
با توجه به اینکه گوگل پلاس شبکه اجتماعی متعلق به خود گوگل است، تاثیر آن نیز بر سئو همیشه مورد بحث بوده است. برخی ها استدلال می‌کنند که گوگل برای محتوا هایی که در شبکه اجتماعی خودش به اشتراک گذاشته می‌شوند اهمیت بیشتری قائل است که البته خود من تا حد زیادی این موضوع را قبول دارم. زیرا مطالب وبسایت من که در گوگل پلاس به اشتراک گذاشته می‌شوند بعد از اندکی در صفحه ی اول گوگل حاضرند.

می‌شود گفت بر خلاف فیس بوک که اشتراک گذاری و بحث در مورد یک محتوا برای رتبه بندی ملاک در نظر گرفته می‌شود، در گوگل پلاس پست ها و لینکی که شما در آن پست به وبسایت خود می‌دهید ملاک قرار داده می‌شود زیرا این لینک و محتوا در نتایج گوگل نمایش داده خواهند شد و هر چه که بتوانید کاربران را مجاب کنید که با فشردن ” +۱‌ ” به این محتوا امتیاز بیشتری بدهند، متقاعبا مطلب شما نیز به یک عنوان یک محتوای با کیفیت و عالی در نظر موتور های جستجو و بالاخص گوگل جلوه خواهد کرد .

  • توییتر
اگر یک روز خواستید که بین توییتر و فیس بوک یکی را انتخاب کنید، شک نکنید که توییتر بر فیس بوک ارجعیت دارد. بر خلاف فیس بوک، توییتر خواستار تعامل بیشتر با دنبال کنندگان است. برای مثال به اشتراک گذاری یک محتوا به همراه یک لینک کوتاه می‌تواند برای معرفی شما و همچنین شناخته شدن از طرف موتور های جستجو کافی باشد. کلید موفقیت در توییتر این است که یک بتوانید یک شبکه قدرتمند با دیگر توییتری ها تشکیل دهید و آنان را به بازتوییت کردن پست های خود تشویق کنید.

  • اینستاگرام
اینستاگرام نیز مانند سایر پلتفرم ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سئو داشته باشد. روزانه میلیون ها عکس در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه امروزه عکس به عنوان یکی از فاکتور های مهم در سئو در نظر گرفته می‌‌‌‌شود، به اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام قطعا تاثیری فراتر از انتظار بر بازدید، سئو و بهبود رتبه ی سایت و وبلاگ شما خواهد داشت. در هنگام کار با اینستاگرام نکات زیر را رعایت کنید:

۱- برای بهتر شناخته شدن محتوا از هشتگ استفاده کنید.

۲- در هنگام به اشتراک گذاری عکس، یک لینک معتیر نیز به وبسایت و دیگر اکانت های خود در دیگر شبکه های اجتماعی بدهید.

۳- عکس هایی متناسب با برند و کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.

۴ – با توجه به اینکه میزان دنبال کننده در این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است، همانند توییتر سعی کنید با دیگر کاربران این پلتفرم یک شبکه ی ارتباطی قدرتمند تشکیل دهید.

رمز موفقیت در اینستاگرام خلاق و مدبر بودن است. یعنی با خلاقیت خود بتوانید عکس هایی را در فضای آنلاین منتشر کنید که به خوبی بازگوکننده ی نام تجاری شما باشند و همچنین با تدبیر و استراتژی درست تولید محتوا بتوانید از این ظرفیت برای کشاندن کاربر از صفحه اینستاگرام به صفحه وبسایت استفاده کنید. اگر به دنبال ساخت یک برند تجاری، افزایش علاقه مصرف کننده و در نهایت تشویق مشتری به خرید هستید، اینستاگرام حکم چوب دو سر طلا را برای شما دارد.

  • آپارات و یوتیوب
اشتراک گذاری ویدئو های کسب و کار شما در یوتیوب و آپارات مانند یک سرمایه گذاری با سود بالا در دو بانک معتبر است. در واقع هر ویدئو می‌تواند بیانگر هزاران حرف ناگفته ی کسب و کار شما باشد و با توجه به اینکه ویدئو های به اشتراک گذاری شده در این دو سرویس در گوگل ایندکس می‌شوند، قطعا تاثیر گذاری آنها دو چندان خواهد شد. البته تاثیر سرویس های اشتراک گذاری ویدئو وقتی دو چندان می‌شود که شما ۴ مرحله زیر را به درستی انجام دهید:

مرحله اول: ویدئویی که ضبط می‌کنید کوتاه، مفید و به درستی بازگو کننده نوع کسب و کار شما باشد و بتواند به واضح ترین شکل ممکن منظور شما را به مخاطب انتقال دهد.

مرحله دوم: برای ویدئو های خود دسته بندی هایی مناسب انتخاب کنید. زیرا قطعا افراد به دنبال آگهی های بازرگانی و تبلیغاتی نیستند.

مرحله سوم: ویدئو های خود را با متن توضیحات مناسبی منتشر کنید. زیرا گوگل این ویدئو ها را ایندکس می‌کند و وجود متن خوب و دارای کلمات کلیدی، می‌تواند به رتبه آن ویدئو در نتایج جست‌وجو کمک کند.

مرحله چهارم: همانند فرآیند شبکه سازی در توییتر و اینستاگرام, در یوتیوب و آپارات نیز سعی کنید یک پایگاه از کاربران را ایجاد کنید. مثلا مارکوس برانلی از آن کسانی است که به خوبی این کار را انجام داده و کانال یوتیوب او میلیون ها بیننده دارد.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع


نوشتن تبلیغاتی ماهرانه که بازدیدکنندگان را به سمت سایت تان جذب می کند، تنها بخشی از فرایند طراحی سایت یا بازاریابی جدید یا همان پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.

این چیزی است که آنها هنگام رسیدن به صفحه فرود شما انجام می دهند. همین کار، تعیین می کند که آیا شما در فروش محصولات خود برنده می شود یا خیر.

خوشبختانه، عوامل زیادی در صفحه فرود وجود دارد که می توانید آنها را تغییر دهید تا به روند تبدیل کردن بازدیدکنندگان به مشتری و فروش بیشتر محصول کمک کنید. توجه کنید که ویژگی های مورد بحث که در ادامه به آنها اشاره می کنیم را به ترتیب اعمال نمایید. رعایت کردن این موارد نرخ تبدیل سایت شما را افزایش خواهد داد.

صفحه فرود و تبدیل چه هستند؟
صفحه فرود صفحه ای است که بازدیدکنندگان شما هنگام رسیدن به سایت شم، آن را مشاهده می کنند. صفحه فرود در واقع، اولین صفحه ای است که بازدیدکننده پس از کلیک بر روی یک کمپین تبلیغاتی در سایت شما می بیند.

نوع صفحه فرودی که در این مطلب بررسی خواهم کرد صفحه فرود PPC است، یعنی جایی که در آن بازدیدکنندگان شما بعد از کلیک روی تبلیغات آنلاین، فرود می آیند.

تبدیل، فرایندی است که در آن بازدیدکنندگان وب سایت شما تبدیل به مشتری می شوند، یا عملی انجام می دهند که شما به عنوان تبدیل تعریف کرده اید. آن عمل می تواند هر چیزی از جمله سفارش محصول، دانلود بروشور، تماس با شما، یا ثبت نام برای یک خبرنامه باشد.

هدف اکثر صفحات فرود جذب بازدیدکنندگانی است که عمل تبدیل را انجام می دهند؛ بنابراین، اولین گام این است که مشخص کنید تبدیل های صفحه ی شما چه باید باشند. داشتن چندین سطح تبدیل می تواند ایده ی خوبی باشد، زیرا بازدیدکنندگان در صفحه فرود شما در مراحل مختلف چرخه ی خرید خواهند بود و تمام آن ها اولین بار برای خرید آماده نیستند. اگرچه ممکن است که آن ها در آن لحظه به دانلود بروشور علاقمند باشند و بعدا برای خرید به سراغ شما بیایند. همین کافی است که بگوییم شما باید برروی هدف تبدیل اصلی خود و به حداقل رساندن تمام عوامل مزاحم دیگر، بیش تر تأکید داشته باشید.

آیا باید صفحه فرود جداگانه طراحی کنیم یا خیر؟
آیا ساخت یک صفحه فرود مجزا که برای تبدیل بازدیدکنندگان طراحی شده باشد ارزش دارد، یا باید آن ها را به صفحه ای هدایت کنید که بخشی از صفحات وب موجود شما است؟ این موضوع کاملاً به شرایط بستگی دارد، اما ظاهرا بسیاری از کارشناسان در این مورد توافق دارند که صفحات فرود جداگانه بهتر تبدیل می کنند. هدایت لینک به صفحه ی اصلی خود اتلاف محض پول است. اگر زمان یا منابع ایجاد یک صفحه فرود اختصاصی ندارید، حداقل لینک را به صفحه محصول خاص مورد نظر خود هدایت کنید.

از آنجا که هر صفحه در سایت شما می تواند یک صفحه فرود احتمالی از نتایج جستجوی گوگل باشد، رعایت اصول بیان شده در زیر برای صفحات مربوط به محصول تان می تواند ایده ی خوبی باشد؛ به این ترتیب در صورتی که نمی خواهید صفحه ی خاص فعالیت ها را ایجاد کنید می توانید از آن ها به عنوان صفحات فرود استفاده کنید.

در اینجا چند راهنمایی در مورد استفاده از صفحه فرود جداگانه ارائه می شود.

مزایای صفحات فرود اختصاصی این است که می توانید محتوای صفحه را به طور خاص برای تبلیغ مورد نظر درست کنید، ردیابی و آزمایش نسخه های مختلف آسان تر است، و می توانید منابع مختلف مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی، PPC و منابع اصلی را برای جدا کردن منابع محدود، تقسیم بندی کنید.

عناصر صفحه فرود که موجب افزایش تبدیل می شوند
عنوان و محتوایی که با تبلیغات مطابقت می کند
حائز اهمیت است که بازدیدکنندگان زمان کلیک روی تبلیغات آنچه که انتظار دارند را بدست آورند. در مورد آن فکر کنید؛ اگر ادعای فروش iPod مقرون به صرفه در تبلیغات را دارید، دقیقا این همان چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام آمدن به صفحه فرود شما انتظار دارند ببینند. در غیر این صورت، بسیاری از بازدیدکنندگان خود را فورا از دست خواهید داد. در صورت امکان، در آگهی و صفحه فرود خود عناوین مشابهی داشته باشید.

پیشنهاد فروش منحصر بفرد
عنوان و زیر-عنوان احتمالی باید مشخص کنند که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما چیست، برای مثال: « ABC12 – بخاری که ۴۰% کمتر سوخت مصرف می کند».

مزایا
مزایای محصول یا خدمات خود را در یک پاراگراف کوتاه متنی و یا لیست نشانه دار تهیه کنید. همچنین می توانید از نموداری استفاده کنید که محصول شما را برای رقابت مقایسه کند، همچنین متن را کوتاه بنویسید.

تصویر محصول در حال استفاده
تصویری از یک شخص واقعی را که از محصول یا خدمات استفاده می کند یا نتیجه ی استفاده از محصول را نشان دهید. این کار به مردم کمک می کند تا خودشان استفاده از محصول یا خدمات را ببینند و مزیتی که از آن بهره مند می شوند را تصور کنند. تصویر می تواند یک نمودار نیز باشد که نشان می دهد محصول یا خدمات چگونه یک مشکل را حل می کنند.

فراخوانی برای عمل
اینجا همان جایی است که از بازدیدکننده می خواهید علاقه خود را نشان دهد ( تبدیل شود ). البته، این باید یک ویژگی آشکار در صفحه باشد. دکمه یا لینک CTA باید مشخص کند که چه کار خواهد کرد؛ برای مثال «دانلود آزمایشی رایگان».

توصیه نامه ها و داستان های مشتری
یک راه عالی برای افزایش اعتماد، درخواست توصیه نامه از مشتریان فعلی خود و قرار دادن آن ها در صفحه فرود است. اضافه کردن تصویر مشتری حتی موجب افزایش تاثیر خواهد شد. از مشتریان بخواهید توصیه نامه بنویسند تا بر منافعی تاکید کنند که به علت استفاده از محصول یا خدمات دریافت کرده اند.

استفاده از ویدئو
موارد و مطالعات بی شماری نشان داده اند که ویدئوها نرخ تبدیل را گاهی اوقات تا ۸۰% افزایش می دهند. آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا کانال های خرید تلویزیون قادر به فروش عجیب ترین محصولات هستند؟ قدرت ویدئو در نشان دادن مزایا و استفاده از محصول شما عالی است، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید.

دومین Call To Action یا فراخوان عمل
بازدیدکنندگان زمان ورود به صفحه فرود شما در مراحل مختلف فرآیند خرید هستند. از میان آن ها افرادی هستند که محصول شما را مفید دانسته و به آن نیاز دارند، اما همه آنها هنوز کاملا آماده ی خرید یا تبدیل نیستند. برای آن بازدیدکنندگان باید فراخوانی دوم به انجام عملی مانند دانلود بروشور، درخواست اطلاعات بیشتر، دانلود گزارش رایگان، تأیید فید RSS شما، و … داشته باشید.

به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
به اشخاص اجازه دهید تا محتوای شما را از طریق رسانه های اجتماعی و فیدهای RSS به اشتراک بگذارند، یا آن را برای بعد نشانه گذاری کنند.

نکات اضافی مهم
مهم ترین چیز در مورد صفحات فرود و نیز سایر بازاریابی ها، آزمایش کردن است. عناوین مختلف، کپی متن اصلی، تصاویر، فراخوانی برای عمل و … را برای به حداکثر رساندن تبدیل آزمایش کنید. من اهمیت آزمایش کردن را از معلم بازاریابی ام یاد گرفتم که آن را بسیار پیش تر از آن که وب اندازه گیری را آسان کند، با موفقیت استفاده کرده است.

ما نباید اهمیت صفحاتی با ظاهر حرفه ای با طراحی خوب را فراموش کنیم. این عامل اصلی در تبدیل نیز می باشد، چرا که یک عامل اعتباربخشی مهم است. طبق مطالعه ی دانشگاه استنفورد، آن یکی از مهم ترین عوامل اعتبار است.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
نکاتی مهم در راستای محتوای وبلاگ یا وب سایت




طراحی سایت؛ محتوایی تولید کنید که قابل اشتراک باشد
باید بدانید که مطلب قابل اشتراک در دنیای مجازی همیشه رکورد دار ترافیک است. مطلب خوب دارای یک تیتر جذب کننده و تصاویر جالب می باشد که در کنار هم تشکیل یک مطلب بسیار جذاب و زیبا را می دهند و به سادگی در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته می شود. مطالب بهتر است به سادگی قابل پخش و اشتراک گذاری در جوامع مجازی باشد تا خوانندگان شما بتوانند مطالبتان را به اشتراک بگذارند و به شما لینک بدهند، این امر در بهینه سازی سایت شما تأثیر مثبت زیادی دارد و بسیار مفید است.

طراحی سایت؛ به روز رسانی مستمر محتوای سایت
در طراحی سایت ابتدا باید بدانید که وبلاگ یا سایت شما در چه مواردی قرار است اطلاع رسانی کند تا برای گذاشتن مطلب سر در گم و گنگ نباشید و مطالب پراکنده استفاده نکنید و همچنین اگر به صورت یکنواخت در آن مطلب بگذارید وبلاگ و یا سایت شما موفق تر خواهد بود بعنوان مثال در هفته حداقل هفت پست جدید بگذارید و از کپی برداری مطالب بپرهیزید یا در هر روز یک یا دو مطلب جدید به سایت اضافه نمایید.

طراحی سایت؛ استفاده از لینک های مفید و صحیح
یکی از موارد با اهمیت دیگر در بهینه سازی سایت و نیز طراحی سایت ساختن لینک می باشد. موتورهای جستجوگر لینک های داخلی سایت شما را می شمارند و بر حسب آن به شما امتیاز می دهند. فرایند ساخت لینک خوانندگان یک مطلب را به مطالب دیگر و مرتبط با همان مطلب هدایت می کند که در اینجا چند مورد را در مورد لینک زدن درست یادآور می شویم.





مورد اول: با سایت هایی که از نظر موضوع شبیه سایت شما هستند تبادل لینک کنید
سعی کنید با سایت هایی که رتبه بالاتری در گوگل دارند لینک تبادل کنید، این کار ترافیک بیشتری را برای شما جذب می کند که به آن فرایند تبادل لینک می گویند. البته در مورد تبادل لینک بهتر است از تبادل لینک سه یا چهار طرفه استفاده نمایید.

مورد دوم: Back-Link
برای اینکه گوگل شما را در نتایج جستجو در صفخات برتر نشان بدهد تعداد سایت هایی که مطلب شما را معرفی می کنند باید بیشتر و بیشتر باشد اما نکتهBack-Link در این است که سایت هایی که مطالبشان به مطالب سایت شما نزدیک است لینک بگذارید مانند انجمن های تخصصی با رتبه ی بالا و سایت های خبری معتبر و در مجموع سایت هایی که بیشترین ارتباط موضوعی را با سایت شما دارند. لینک خود را در سایت شرکت هایی که مطالب تان به کارهای آنها مربوط است بگذارید برای اینکار می توانید از آنها درخواست کنید این کار را برای شما انجام دهند.

- See more at: نکاتی مهم در راستای محتوای وبلاگ یا وب سایت


انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
طراحی اپلیکیشن سایت



طراحی اپلیکیشن سایت : چنانچه طراحی سایت شما به صورت کاملا بهینه انجام شده باشد ، قادر خواهید بود اقدام به طراحی اپلیکیشن سایت تان نیز نمایید . با مراجعه به شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه ی طراحی اپلیکیشن می توانید به بهترنی شکل طراحی اپلیکیشن سایت تان را انجام داده و نهایتا خدمات تان را به آسان ترین روش در اختیار کاربران و مشتریان تان قرار دهید . به بیان ساده تر با تبدیل شدن وب سایت شما به اپلیکیشن یا نرم افزار ، کاربران تان دسترسی آسان تری به امکانات و خدمات شما خواهند داشت .

عوامل موثر در هزینه طراحی اپلیکیشن سایت :

عوامل گوناگونی در هزینه ی نهایی یک طراحی اپلیکیشن سایت دخیل می باشند . اگر بخواهیم این مسئله را به صورت کلی برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم باید بگوییم قیمت و هزینه ی یک طراحی اپلیکیشن متناسب با ویژگی ها و جزییات اپلیکیشن مشخص می شود . علاوه بر این هزینه های یک طراحی اپلیکیشن بر اساس نوع کسب و کار کارفرما نیز می تواند متفاوت باشد . به طور مثال هزینه ی طراحی اپلیکیشن برای یک فروشگاه و یک رستوران تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد . در اکثر مواقع اصلی ترین هدف از راه اندازی یک اپلیکیشن متصل نمودن وب سایت اصلی به اپلیکیشن می باشد از این رو می بایست طراحی وب سایت شما دارای امکان ایجاد خروجی های مورد نیاز برای اپلیکیشن طراحی شده باشد .
یکی دیگر از کاراکتر های تاثیر گذار در هزینه ی طراحی اپلیکیشن ها نحوه ی چیدمان امکانات اپلیکیشن می باشد . اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین می باشید و قصد دارید وب سایت تان را به یک اپلیکیشن تبدیل کنید هزینه های طراحی اپلیکیشن شما طبق موارد پیش فرض در نظر گرفته خواهد شد که در این صورت شما یک نرم افزار کاملا منطبق با وب سایت فروشگاهی خود خواهید داشت . در این گونه موارد همانند تعرفه های طراحی سایت ، هزینه ها طراحی اپلیکیشن نیز تا حدودی از طراحی اپلیکیشن سفارشی کم تر می باشد .
نا گفته نماند امکان وجود تفاوت های اندک قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید شرکتی با هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یا سازمانی نیز وجود دارد .

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
طراحی سایت ریسپانسیو در آینده



طراحی سایت ریسپانسیو در آینده : همان طور که قابل مشاهده می باشد امروزه تکنولوژی و فناوری به یکی از اجزاء جدا ناشدنی زندگی یکایک افراد جامعه تبدیل شده است ، بر همین اساس می توان به این نتیجه رسید که دستگاه های هوشمندی که بازدید کنندگان به کمک آن ها از فضای مجازی استفاده می نمایند روز به روز رو به افزایش می باشند . اصلی ترین کلید در دست یابی به موفقیت در کسب و کار آنلاین " انعطاف پذیری و به روز بودن " می باشد . طراحی سایت ریسپانسیو روشی می باشد که به طراحان وب سایت توانایی ساخت یک وب سایت انعطاف پذیر را می دهد . در گذشته برای مشاهده ی یک وب سایت در موبایل ها به طراحی سایت مجزا با نام وب سایت موبایل محور نیاز بود اما امروزه با طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا می توانید با پرداخت یک هزینه ، وب سایتی متناسب با کامپیوتر ها و انواع دستگاه های هوشمند با صفحات نمایش مختلف داشته باشید .




آینده وب سایت های ریسپانسیو :



در آینده ای نه چندان دور وب سایت هایی که به صورت واکنش گرا طراحی شده اند می بایست پاسخگوی تکنولوژی و دستگاه های جدیدی که وارد بازار می شوند باشد . به احتمال بسیار زیاد یکی از مهم ترین مباحث در آینده روش اسکرول کردن خواهد بود چرا که این مسئله امروزه نیز به یکی از چالش بر انگیز ترین موارد در دنیای طراحی سایت تبدیل شده است . علاوه بر این یکی دیگر از موارد چالش بر انگیز در این زمینه ورودی های متنوع این گجت ها می باشد . به بیان ساده تر در این دستگاه های هوشمند بر خلاف رایانه ها و کامپیوتر های رو میزی که از ابزارهایی همانند کیبورد و موس به عنوان ابزار های ورودی آن ها استفاده می شود ، لمس نمودن صفحه توسط کاربران روش ورودی می باشد . نا گفته نماند از آن جایی که دستورات صوتی و تصویری نیز روی به کارآمد شدن آورده اند هر یک از این ورودی ها دربردارنده ی ابزار ها و حالت های متفاوتی خواهند بود که همخوانی در آن ها به منظور ایجاد یک رابط کاربری ریسپانسیو امری ساده نخواهد بود .

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا