خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Michael

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/12/19
ارسال ها
67
امتیاز واکنش
1,405
امتیاز
228
محل سکونت
کشمیر
زمان حضور
2 روز 20 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
♦شهادت چند رزمنده عراقی در حمله آمریکا شبکه العهد عراق از شهادت سه نفر و زخمی شدن ده ها نفر از نیروی های ارتش و حشد الشعبی عراق خبر داد اماکن مورد هدف قرار گرفته گردان های 45 و 46 الحشد الشعبی هستند که در مرز عراق و سوریه مستقر هستند شبکه خبری الآفاق از احتمال افزایش تعداد شهدا تا 15 نفر خبر داد اسکای نیوز اعلام کرد تمام پایگاه های آمریکایی در عراق به حالت آماده باش درآمده است.

♦آمریکا رسما حمله به مواضع حشد الشعبی را به عهده گرفت وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق را هدف قرار داده است.
#فارس

ادعای گستاخانه آمریکا در مورد حمله به مواضع نیروهای عراقی این حمله در پاسخ به حملات مکرر به پایگاه‌های میزبان نیروهای ائتلاف صورت گرفت. سه موضع گردان‌های حزب‌الله در عراق و دو موضع در سوریه هدف قرار گرفت. گردان‌های حزب‌الله روابط نزدیکی با ایران دارد و از این کشور پشتیبانی دریافت می‌کند. به حق حاکمیت عراق احترام می‌گذاریم، اما از حق خود برای دفاع نمی‌گذریم. ایران و گردان‌های حزب‌الله باید از حمله به نیروهای ائتلاف و آمریکا دست بردارند.

تعداد شهدای حمله هوایی آمریکا به مواضع حشد شعبی به ۲۵ نفر افزایش یافت

مدیر اداره تحرکات در حشد شعبی: آمار بی احترامی ددمنشانه آمریکا به مقرهای تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ حشد شعبی به ۲۵ شهید و ۵۱ زخمی رسید.
تعداد شهدا با توجه به وخامت حال زخمی‌ها احتمالا افزایش یابد/ ایسنا

حزب‌الله عراق: ترامپ بداند بهای سنگینی پرداخت می‌کند

گردان های حزب‌الله عراق در واکنش به حملات شب گذشته آمریکا به مواضع آن ها در غرب عراق اعلام کردند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بداند بهای سنگینی در عراق و کشور‌هایی که نیرو‌های جنایتکارش در آنجا حضور دارند، پرداخت خواهد کرد
آمریکا شب گذشته مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد/ باشگاه خبرنگاران


شهادت چند رزمنده عراقی در حمله آمریکا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~ و PAr
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا