خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


زمین تـ*ـخت گرایان و کسانی که نقش انسان را در تغییرات آب و هوایی زمین قبول ندارند، دو دسته‌ای هستند که هر کدام از آن‌ها را به نوعی می‌توان جزو طرفداران نظریه توطئه دانست. اما آیا این بدین معنی است که زمین تـ*ـخت گرایان هم، علم تغییرات آب و هوا را رد می‌کنند؟


روز سه‌شنبه، 28 آگوست، در سایت ردیت اسکرین‌شاتی منتشر شد که بیش از 39 هزار لایک دریافت کرد. این تصویر، توییت فردی را نشان می‌دهد که از انجمن زمین تـ*ـخت گرایان (Flat Earth Society) پرسیده است: «یک سوال واقعی، آیا شما به تغییرات آب ‌و هوا معتقدید؟»

در پاسخ به این شخص، حساب رسمی توییتر انجمن زمین تـ*ـخت گرایان گفته است: «قطعا. برای اینکه بی‌مسئولیتی خواهد بود اگر چیزی را که چنین واضح و روشن است و مستقیما ما را به عنون یک گونه تهدید می‌کند زیر سوال ببریم.»

اسکرین‌شات گرفته شده، جعلی نیست و تاریخ آن به 25 جولای 2018 بر می‌گردد.




وب‌سایت The Conversation، در ماه می امسال نوشته بود که دنیل شنتون (Daniel Shenton)، رییس جامعه زمین تـ*ـخت گرایان، گفته است که تاثیرگذاری انسان بر روی تغییرات آب ‌و ‌هوایی زمین را قبول دارد. این سایت در ادامه، شنتون را به خاطر این دیدگاه، درست مقابل یکی از قدرتمندترین چهره‌های سـ*ـیاسی کاخ سفید یعنی آنتونی اسکراموچی (Anthony Scaramucci)، مدیر ارتباطات کاخ سفید، قرار داده بود؛ کسی که با وجود اعتقاد به گرد بودن زمین، مسئولیت انسان در تغییرات ایجاد شده در آب‌ و هوای کره زمین را رد می‌کند.

بنابراین، زمین تـ*ـخت گرایان علم تغییرات آب و هوایی را انکار نمی‌کنند.​


زمین تـ*ـخت گرایان علم تغییرات آب و هوایی را انکار نمی‌کنند!

 
  • تشکر
Reactions: Shahin_79
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا