خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
نفوذی (Içerde)



آخرین سریال از فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های ترکی را به سریال «نفوذی» اختصاص دادیم که به‌عنوان یک سریال تمام‌عیارِ ترکی چیزی کم و کسر ندارد و هر آنچه که از درام و اکشن بخواهید را در این سریال با خمیرمایه‌ای از ماجرا‌های جنایی خواهید دید. داستان این سریال به ماجرا‌های دو برادر اشاره می‌کند که اطلاعی از خویشاوندی با یکدیگر ندارند و نمی‌دانند که با هم برادر هستند. در نتیجه بدون اطلاع از برادری خود، به رقبای سرسختی با هم تبدیل می‌شوند.

اتفاق‌های مختلفی برای این دو برادر می‌افتد و یکی از آن‌ها به تهبکاران می‌پیونند و برادر دیگر افسر ارشد پلیس می‌شود تا روزگار این دو را مقابل هم قرار دهد. سریال «نفوذی» در زمان ساخت خود به یکی از پرخرج‌ترین سریال ّای ترکی تبدیل شد و تا دل‌تان بخواهد در این سریال با هنرپیشه‌های ترازاول ترک طرف هستیم که در این زمینه می‌توان به «چاتای اولوسوی» (Çağatay Ulusoy)، اشاره کرد.

سعی کردیم فهرست پر و پیمانی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی را پیش‌روی شما قرار دهیم، اما همان‌طور که بهتر از ما می‌دانید فهرست سریال‌های محبوب ترکی به همین‌جا ختم نمی‌شود و به قول قدیمی‌ها این قصه سر دراز دارد. در نتیجه اگر شما هم از آن دسته سریال‌بین‌هایی هستید که علاقه خاصه به سریال‌های ترکی دارند، در قسمت نظرات برای ما از سریال‌های ترکی محبوب و موردعلاقه‌تان بگویید.


بیست سریال ترکیه ای پر بیننده را بشناسید:)

 

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
بی باک و زیبا (Cesur ve Güzel)



سریال تلویزیونی «بی باک و زیبا» (Cesur ve Güzel) داستان مردی جوان را روایت می‌کند که قصد دارد زندگی دزدیده شده‌ی پدرش را به او بازگرداند. در سفر خود به سمت شهری که فرد مسبب بدبختی پدرش در آن اقامت دارد با زنی روبرو می‌شود که اسبش به سمت یک پرتگاه در حال حرکت است و خیلی زود متوجه می‌شود که این دختر همان کسی است که وی قصد انتقام از او را دارد.

عروس استانبول (Istanbullu Gelin)



سریال تلویزیونی «عروس استانبول» (Istanbullu Gelin) بر اساس یک داستان عاشقانه واقعی بین یک مرد جوان از خانواده‌ای اصالتاً روستایی که به اصول خانوادگی شدیدا پایبند است و دختری هنرمند که زندگی مدرنش همراه با آزادی مطلق بوده ساخته شده است. اوزجان دنیز بازیگر و خواننده مشهور ترک در این فیلم نقش اول فیلم که یک تاجر جوان است را روایت می‌کند که خانواده اش توسط مادرش که یک زن معتقد به آداب و سنت‌های قدیمی است اداره می‌شود. دختر و پسر جوان در شهر استانبول با هم آشنا شده و بدون رضایت خانواده‌ی پسر با هم ازدواج می‌کنند. وی عروس جوان را با خود به عمارت قدیمی اش می‌آورد و بزودی تفاوت‌های فرهنگی مشکل آفرین می‌شوند.


بیست سریال ترکیه ای پر بیننده را بشناسید:)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
ترانه زندگی(Hayat Şarkısı)



سریال تلویزیونی «ترانه زندگی» یا «داستان زندگی» (Hayat Şarkısı) یک درام عاشقانه در مورد روابط پیچیده در یک خانواده است و در این میان شخصیت اصلی داستان برای نجات زندگی و ازدواج خود تلاش می‌کند. وی برای حل کردن مشکل و بازگرداندن زندگی اش به شرایط قبل یک کارآگاه خصوصی را استخدام می‌کند. این سریال رگه‌هایی از کمدی نیز را با خود دارد که از دیدن آن لـ*ـذت خواهید برد.

نام او افسانه است (Adı Efsane)



سریال تلویزیونی «اسم او افسانه است» (Adı Efsane) داستان یک بازیکن سابق بسکتبال را روایت می‌کند که مربیگری یک تیم بسکتبال دبیرستانی را بر عهده می‌گیرد. وی بعد از مرگ همسرش به مشروبات معتاد اعتیاد پیدا کرده و دو دخترش را به حال خود رها می‌کند. اما دوستانش برای کمک به او و بازگرداندش به زندگی خوب گذشته او را ترغیب می‌کنند که پیشنهاد مربیگری در تیم بسکتبال یک دبیرستان پسرانه را بپذیرد. این سریال با تمی نوجوانانه آغاز می‌شود، اما همه گروه‌های سنی از دیدن آن لـ*ـذت خواهند برد.

بازگشت: طغرل (Diriliş – Ertuğrul)



سریال تلویزیونی «بازگشت: طغرل» (Diriliş – Ertuğrul) که یکی از سریال‌های تاریخی موفق ترکیه یه شمار می‌آید بر اساس زندگی واقعی یکی از سلاطین سلجوقی به نام ارتوگرول قازی در قرن سیزدهم میلادری ساخته شده است. وی پدر عثمان قازی موسس امپراطوری عثمانی است. این سریال با بودجه یا سرسام آور ساخته شده و با استفاده از بازیگران مطرح سریالی تاریخی، سـ*ـیاسی و اکشن شکل گرفته که از تماشای آن لـ*ـذت خواهید برد.


بیست سریال ترکیه ای پر بیننده را بشناسید:)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا