خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
طرفداری - فرلاند مندی، دفاع چپ فرانسوی المپیک لیون گزینه نخست بارسلونا برای تقویت خط دفاعی در تابستان پیش رو است.

به گزارش موندو دپورتیوو، در برنامه‌های مدیریت فنی باشگاه برای فصل آتی، تقویت سمت چپ خط دفاعی یکی از اولویت‌های اصلی تعیین شده است. در پستی که تیم فعلا فقط یک بازیکن قابل اعتماد و مطمئن دارد و آن هم جوردی آلبا است. زمانی که این مدافع ملی‌پوش نتواند در یک بازی حضور پیدا کند، والورده راه‌حل‌هایی را امتحان کرد که نتیجه چندان قابل قبولی به دنبال نداشت. از این رو جذب یک ذخیره مطمئن، ضروری به نظر می‌رسد.

در میان گزینه‌ها، فرلاند مندی در صدر قرار دارد. مدافع چپ المپیک لیون که اریک آبیدال علاقه وافری به او دارد. در تابستان گفته شد که اریک آبیدال از زمان انتصابش به عنوان مدیریت فنی بارسلونا در تلاش بوده مندی را به این تیم بیاورد چون او را مدافعی بسیار خوب و باکیفیت می‌بیند. حالا خرید مندی به اولویت باشگاه در تابستان تبدیل شده است. مندی در فصل جاری بارها توسط استعدادیاب‌های باشگاه زیر نظر گرفته شده است. به خصوص در بازی‌های مهم و بزرگ اروپایی و گزارش‌های رسیده مثبت بوده‌اند.

مندی مدافعی جوان، 23 ساله، قدرتمند و سریع است. او قامت خوبی هم دارد. 1.78 متر. مندی در فاز تدافعی بی نقص است و در فاز تهاجمی هم بازی به بازی در حال پیشرفت است. به نحوی که امسال بالاخره اولین بازی ملی‌اش را هم انجام داد. در لوشامپیونه نیز او در 20 بازی از 23 بازی ممکن حضور داشته تا ثابت شود مهره‌ای فیکس از نظر برونو ژنسیو است. در لیگ قهرمانان اروپا یک مهره ثابت بوده و تک تک دقایق را بازی کرده است.

مندی از علاقه بارسا خبر دارد و به همین خاطر منتظر رسیدن روز بازی است تا خودش را بیش از پیش این بار در مقابل چشمان والورده ثابت کند. مندی اخیرا به گفته لو پاریزین، علاقه پاری سن ژرمن را هم نادیده گرفته چون می‌گوید پاریسی‌ها باشگاهی نیستند که او را به رویاپردازی تشویق کنند. روابط عالی آبیدال با لیون می‌تواند برگ برنده بزرگ بارسا در خرید مندی باشد که برخی‌ها این بازیکن را با خود آبیدال مقایسه می‌کنند چون اریک هم از لیون به بارسا پیوست. درست مثل اومتیتی. هر دو هم خریدهایی تاثیرگذار بودند.

البته مندی تنها گزینه بارسا نیست. فیلیپه لوئيس به عنوان گزینه‌ای باتجربه - 33 ساله - که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد هم یکی از گزینه‌ها است تا مشخص شود میراندا تا چه اندازه پیشرفت می‌کند چون این مدافع جوان نتوانسته والورده را متقاعد کند. فیلیپه اگر پیشنهاد بارسا را دریافت کند، آن را قبول کرده و مشکلی با نیمکت نشین آلبا بودن هم نخواهد داشت چون می‌داند دیگر فرصت بازی در بارسا را پیدا نخواهد کرد.

گزینه بعدی هم جونیور فیرپو، مدافع 22 ساله اسپانیایی بتیس است. بارسا با بتیس رابـ*ـطه بسیار خوبی دارد و اخیرا هم با مشارکت یکدیگر، امرسون را جذب کردند. در بتیس به فیرپو اعتقاد زیادی دارند و بند آزادسازی او با تمدید اخیرش به 50 میلیون یورو رسیده است. رقمی که می‌تواند کمتر شود اگر بارسا بتواند میراند را در معامله بگنجاند. در واقع بارسا این ایده که میراندا به بتیس برود و بتواند در لالیگا بازی کند را اصلا بد نمی‌بیند.


بیوگرافی فرلاند مندی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا