خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,177
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 18 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، می‌گوید این تیم آماده رقابت برای قهرمانی در لیگ فوتبال آمریکا است.
به گزارش ورزش سه ، اینترمیامی شب گذشته در سومین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا روبروی اورلاندو سیتی قرار گرفت و با پنج گل برابر این تیم به پیروزی رسید.
مسی و لوئیس سوارز دو ستاره اینترمیامی در این بازی بودند و هر کدام موفق شدند دو گل به ثمر برسانند تا نقش مهمی را در کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار برای تیم‌شان ایفا کرده باشند و این ستاره آرژانتینی امیدوار است که اینترمیامی این بار مدعی قهرمانی باشد.
این بازیکن در گفت‌وگو با اپل تی وی اظهار داشت: «من فکر می‌کنم با توجه به فشاری که روی ماست، شرایطی که داریم و چیزی که در حال ساختش هستیم، به‌صورت کامل برای جنگیدن در کورس قهرمانی این فصل ام ال اس آماده هستیم.
ما می‌دانیم که این مسیر طولانی است و تازه شروع شده است اما واقعیت این است که همه ما می‌دانیم که چه گروه خوبی داریم و آماده رقابت هستیم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. این که فصل را خوب شروع کردیم هم مهم است، خصوصا در چند بازی اول چون پس از آن مسابقات متوقف خواهد شد و تورنمنت دیگری آغاز می‌شود.
این که توانستیم این نتایج را در این بازه زمانی بگیریم خیلی خوب است. شروع کار با این شیوه و گرفتن بیشترین امتیاز ممکن پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، لیگز کاپ و تمامی مسابقات دیگر که در راه هستند هدف ما است.»




منبع: بیتوته


مسی: فقط برای قهرمانی در آمریکا می‌جنگم!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا