خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مبینا گوهری

مدیر آزمایشی قلمرو خون آشام
مدیر آزمایشی
  
عضویت
7/1/24
ارسال ها
634
امتیاز واکنش
1,899
امتیاز
118
سن
17
محل سکونت
دیار خیالات
زمان حضور
22 روز 6 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایان خصومت ها باعث بازگشت بازماندگان شد و با وجود شدت کمبود مصالح بازسازی شهر به یکباره آغاز شد. تعداد ساکنین شهر لندن از 8 میلیون و 193هزار نفر در سال 1951 به حدود 6 میلیون و 600 هزار نفر در سال 1991 کاهش یافت. با این حال ، رشد در سایر مناطق جنوب شرقی ادامه یافت. بندر لندن، که در جنگ جهانی دوم ویران شده بود ، در دهه 1950 بازسازی شد. اقتصاد لندن به طور فزاینده ای به معاملات مالی و بسیاری از انواع خدمات دیگر متمایل شده بود. در 6 ژوئیه 2005، لندن به عنوان میزبان بازی های المپیک 2012 انتخاب شد و در روز بعد شهر با حملات تروریستی روبرو شد که این حملات، که منجر به کشته شدن 52 نفر و زخمی شدن700 نفر دیگر شد ، توسط چهار مرد جوان که به عنوان "شهروندان عادی بریتانیایی" شناخته می شوند انجام شده بود.


جاذبه برتر گردشگری
۱.موزه بریتانیا
موزه بریتانیا که یکی از بهترین مجموعه های عتیقه جهان را به نمایش می گذارد ، شامل بیش از 13 میلیون اثر از جهان باستان است که این موزه شامل اجسام گران بهایی از آشور،، بابل، چین، اروپا و جاهای دیگر است. بیشتر گردشگران برای بازدید ابتدا به سراغ مشهورترین نمایشگاه های موزه می روند.

۲.بیگ بن و پارلمان
هیچ چیز به اندازه برج 318 فوتی که ساعت غول پیکر و زنگ بلند آن معروف به بیگ بن است "لندن" را فریاد نمی زند. در زیر این محل که که در امتداد تیمز امتداد دارد ، خانه های پارلمان وجود دارد ، محل سکونت دولت بریتانیا برای قرن ها و زمانی محل کاخ سلطنتی وست مینستر که توسط ویلیام فاتح اشغال شده بود.

۳.موزه ویکتوریا و آلبرت
موزه ویکتوریا و آلبرت (معروف به V&A) بخشی از گروه موزه های مستقر در کنزینگتون جنوبی است که شامل موزه تاریخ طبیعی و موزه علوم است. این موزه در سال 1852 تاسیس شد و مساحتی نزدیک به 13 هکتار را در بر می گیرد و شامل 145 گالری است که حدود 5000 سال هنر و آثار مربوطه را شامل می شود.نمایشگاه ها شامل سرامیک و شیشه ، منسوجات و لباس ، نقره و جواهرات ، آهنگری ، مجسمه سازی ، چاپ و عکس است. دور زدن در این موزه وسیع در یک بازدید غیرممکن است، بنابراین بهترین برنامه برای مقابله با آن این است که از قبل تصمیم بگیرید که کدام بخش را می خواهید ببینید.


معرفی شهر زیبای لندن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

مبینا گوهری

مدیر آزمایشی قلمرو خون آشام
مدیر آزمایشی
  
عضویت
7/1/24
ارسال ها
634
امتیاز واکنش
1,899
امتیاز
118
سن
17
محل سکونت
دیار خیالات
زمان حضور
22 روز 6 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۴.سیرک و پیکادیلی و میدان ترافالگار
دو نقطه از مشهورترین نقاط گردشگری لندن ، سیکس پیکادیلی و میدان ترافالگار در فاصله ای نه چندان دور از یکدیگر قرار دارند و دروازه های ورود به سوهو ، منطقه تئاتر و سرگرمی پر جنب و جوش لندن را مشخص می کنند. میدان ترافالگار به یادبود پیروزی لرد هوراتیو نلسون بر فرانسوی ها و اسپانیایی ها در ترافالگار در سال 1805 ساخته شد. در واقع سیرک پیکادیلی تقاطع نامنظم چندین خیابان شلوغ پیکادیلی ، ریجنت ، هایمارکت و خیابان شفتسبری را نشان می دهد.

۵.شارد
از زمان افتتاح در سال 2012 ، The Shard جای خود را به عنوان یکی از شناخته شده ترین و پربازدیدترین مکانهای دیدنی لندن به خود اختصاص داده است. این بنا با ارتفاع 1016 فوت و 95 طبقه با معماری شیشه ای با منظره ای رو به افق بسیار خیره کننده است. THE SHARD علاوه بر فضای اداری در طبقات پایین تر، دارای یک هتل خیره کننده Shangri-La و سه رستوران فوق العاده است که همگی دارای چشم اندازهای باورنکردنی به لندن هستند.

۶.اتاق‌های جنگل چرچیل
یکی از جذاب ترین و جالب ترین مکانهای تاریخی لندن ،که نخست وزیر وینستون چرچیل از آنجا عملیات نظامی بریتانیا و دفاع از سرزمین خود را در طول جنگ جهانی دوم هدایت کرد این محل می باشد. شما در اینجا می توانید اتاقک کوچکی که چرچیل در آن خوابیده بود و استودیوی رادیویی بداهه که در آن سخنرانی های معروف خود را در زمان جنگ پخش می کرد ، مشاهده کنید. دو جاذبه مرتبط دیگر لندن که ارزش بازدید دارند نیز توسط موزه جنگ شاهنشاهی اداره می شوند. موزه جنگ شاهنشاهی لندن که در فاصله کمی از منطقه فرهنگی محبوب Southbank قرار دارد ، می تواند به راحتی با نمایشگاه ها و مجموعه های جذاب خودروهای نظامی ، سلاح ها و هواپیماها بهترین قسمت یک روز را برای شما پر کند.


معرفی شهر زیبای لندن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

مبینا گوهری

مدیر آزمایشی قلمرو خون آشام
مدیر آزمایشی
  
عضویت
7/1/24
ارسال ها
634
امتیاز واکنش
1,899
امتیاز
118
سن
17
محل سکونت
دیار خیالات
زمان حضور
22 روز 6 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷.موزه تاریخی طبیعی لندن
موزه دیدنی تاریخ طبیعی لندن که در سال 1754 تأسیس شد، همچنان یکی از پربازدیدترین جاذبه های روی کره زمین است. به آسانی می توان نمای عظیم رومانسک آن را تشخیص داد. بسیاری از نمایشگاه های اصلی موزه قرن ها بعد هنوز در معرض نمایش قرار دارند و مجموعاً شامل مجموعه ای عظیم از بیش از 80 میلیون مورد است که همه چیز را از گیاه شناسی گرفته تا جانورشناسی و تقریباً همه چیز را به نمایش می گذارد. اگر عجله ای ندارید بهتر است بازدید خود را با پیوستن به یکی از تورهای راهنمای رسمی ارائه شده انجام دهید. در این مکان انواع رویدادهای سرگرم کننده به طور منظم برگزار می شود، از کارگاه های آموزشی برای کودکان تا افتتاحیه های آخر شب.

۸.هاید پارک
هاید پارک با مساحت 350 هکتار ، بزرگترین فضای باز لندن است و از سال 1635 مقصد گردشگران بوده است. یکی از نکات برجسته این پارک ، سرپانتین Serpentine است ، دریاچه ای ساخته شده توسط انسان در قرن 18 که برای قایقرانی و شنا بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. یکی دیگر از فضاهای سبز دوست داشتنی لندن برای بازدید پارک Regent's Parkاست که در فاصله کمی از وست مینستر با مساحتی در حدود 410 هکتار قرار گرفته است. همچنین پیشنهاد می شود اگر با بچه ها سفر می کنید ، حتماً از باغ وحش لندن ، واقع در محوطه پارک بازدید کنید.

۹.کلیسای جامع سنت پل
بزرگترین و مشهورترین کلیسای لندن و بدون شک یکی از دیدنی ترین کلیساهای جامع جهان کلیسای جامع سنت پل در بالای یک معبد رومی قرار دارد. ساختمان قبلی کلیسا در آتش سوزی بزرگ 1666 تخریب شد و سر کریستوفر رن طراحی بازسازی را انجام داد. امروزه برج های دوقلوی باروک و گنبد باشکوه 365 پایی سنت پل شاهکار معماری انگلیس هستند.


معرفی شهر زیبای لندن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

مبینا گوهری

مدیر آزمایشی قلمرو خون آشام
مدیر آزمایشی
  
عضویت
7/1/24
ارسال ها
634
امتیاز واکنش
1,899
امتیاز
118
سن
17
محل سکونت
دیار خیالات
زمان حضور
22 روز 6 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰.کاون گاردن
سالن های بازار کاون گاردن بسیاری از مغازه ها و رستوران های را در بر می گیرد. سالن های این بازار مملو از مغازه ها و کیوسک های تخصصی است که از صنایع دستی خوب تا سوغاتی های بسیار مرغوب را می فروشند.

۱۱.چشم لندن
چشم لندن که برای جشن هزاره لندن در سال 2000 ساخته شده است ، بزرگترین چرخ و فلک موجود در اروپا است. کپسول های شیشه ای منحصر به فرد آن هنگام تماشای یک تور مدور که از ارتفاع 443 پایی از تیمز بالا می رود، دیدنی ترین چشم اندازهای شهر را ارائه می دهد و حدود 30 دقیقه زمان می برد. یکی دیگر از راه های سرگرم کننده برای مشاهده لندن از بالا ، یک سیستم تله کابین است که از تیمز بین گرینویچ و اسکله رویال ویکتوریا عبور می کند.

۱۲.کاخ همپتون کورت
یکی دیگر از جاذبه های بزرگ کنار تیمز ، همپتون کورت یکی از مشهورترین کاخ های اروپا است. تالار بزرگ آن مربوط به زمان هنری هشتم است.دیدن باغ های موجود در این محوطه به ویژه در زمان ماه مه بسیار ارزشمند است.

۱۳.گرینویچ و داک لندز
قرنهاست که مرکز قدرت دریایی بریتانیا ، گرینویچ بیشتر برای گردشگران به عنوان خانه شناخته می شود. مجموعه های چشمگیر موزه ملی دریایی، بزرگترین در نوع خود در جهان است. Docklands در کنار رودخانه به یک مکان تجاری و تفریحی بین المللی تبدیل شده است و بسیاری از هوشمندترین رستوران های جدید لندن در این مکان قرار دارند.


هزینه‌های ملک

لندن جزو گران ترین شهرهای جهان برای اجاره ملک است و لندنی ها نیمی از حقوق ماهانه خود را برای اجاره هزینه کنند. متوسط اجاره ماهانه یک ملک 2 خوابه حدود پوند است و متوسط هزینه خرید خانه 3 خوابه 967،989 پوند است. به عنوان مثال ،هزینه اجاه ملک در جنوب لندن به طور کلی قیمت پایین تری نسبت به سایر مناطق لندن دارد و اجاره یک آپارتمان 1 خوابه به طور متوسط 1،456 پوند در ماه است.


هزینه خدمات ماهانه
گاز ، برق ، آب و اینترنت همه خدماتی هستند که علاوه بر اجاره ماهانه شما برای آن نیز هزینه می کنید.


معرفی شهر زیبای لندن

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

مبینا گوهری

مدیر آزمایشی قلمرو خون آشام
مدیر آزمایشی
  
عضویت
7/1/24
ارسال ها
634
امتیاز واکنش
1,899
امتیاز
118
سن
17
محل سکونت
دیار خیالات
زمان حضور
22 روز 6 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
هزینه حمل و نقل
اگر شما از وسیله حمل و نقل شخصی و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و چه دوچرخه سواری کنید ، باید هزینه های حمل و نقل را نیز در بودجه خود لحاظ کنید. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی ،اکثر مسافران از کارت سفر ماهانه یا کارت بانکی خود برای پرداخت استفاده می کنند. پیشنهاد می شود اگر که شما اغلب از وسایل نقلیه استفاده می کنید، از یکی از این روش های پرداخت استفاده کنید چرا که اگر هر بار یک بلیط خریداری کنید، باید دو برابر پرداخت کنید.


هزینه مواد غذایی
غذا و مواد غذایی از هزینه بالای زندگی لندن مستثنی نیستند. بسته به سبک زندگی و عادات غذایی شما، هزینه مواد غذایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است.



هزینه مراقبت از کودک
اگر فرزند دارید یا قصد بچه دار شدن دارید ، مراقبت از کودکان و مدرسه چیز دیگری است که باید علاوه بر سایر هزینه های زندگی خود در نظر بگیرید.بسته به اینکه آیا فرزند شما به به مراقبت به صورت پاره وقت یا تمام وقت نیاز دارد ، باید آمادگی داشته باشید 160 تا 330 پوند در هفته برای یک پرستار کودک هزینه کنید و برای این مورد منابع آنلاین زیادی برای یافتن فرد مناسب برای مراقبت از فرزند شما وجود دارد. همچنین به دلایل مختلف برخی ترجیح می دهند فرزندان خود را به مدرسه خصوصی بفرستند که صرف هزینه برای این مورد بسیار بیشتر است. با بزرگتر شدن کودکان، شهریه مدارس خصوصی بسیار افزایش می یابد و هزینه های آنها بین 10 تا 23000 در سال متغیر است.
منبع: مشاوره و مهاجرت امور بین‌المللی راد


معرفی شهر زیبای لندن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا