خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,225
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 3 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع


بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور خود در تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در این ۵ یا ۶ سال هیچ وقت پیشنها رسمی از مدیران و مربیان باشگاه استقلال نداشتم.
به گزارش مهر، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضورش در تیم فوتبال استقلال و ادامه فوتبالش در این باشگاه اظهار داشت: استقلال همیشه در قلب ما جا دارد و آرزوی من همیشه موفقیت و سربلندی این تیم است. اینکه بگویم دوست ندارم به به استقلال بیایم واقعاً دروغ است چرا که قلبا این تیم را دوست دارم و تیم کوچکی هم نیست که بخواهم جواب رد بدهم. واقعیت امر این است که در این ۵ یا ۶ سال هیچ پیشنهاد رسمی از سوی مدیران و یا مربیان باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ام و وقتی پیشنهادی برای من نمی‌آید پیشنهادها خارجی خودم را قبول می‌کنم تا فوتبالم را ادامه دهم.
وی افزود: پیشنهادها همیشه در رسانه‌ها و به صورت غیر رسمی عنوان شده است و یا اگر پیشنهادی هم بوده به دلیل اینکه تحت قرار داد باشگاه دیگری بودم نتوانستم پیشنهادها را قبول کنم. وقتی من با باشگاهی قرار دارم و به من اجازه جدایی نمی‌دهد یعنی روی من حساب کرده است من نمی‌تواند باشگاه را تحت فشار بگذارم.
ابراهیمی در این خصوص ادامه داد: هیچ وقت در پایان فصل استقلال به من پیشنهاد نداده است، قطعاً اگر پیشنهادی باشد می‌توانم روی پیشنهادهای خودم فکر کنم و تصمیم بگیرم.




منبع: بیتوته


واکنش امید ابراهیمی به حضورش در استقلال

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا