خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,180
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 22 ساعت 16 دقیقه
نویسنده این موضوع
کریم بنزما پس از 2 ماه حساب کاربری اینستاگرامش را با تغییرات عجیبی بازیابی کرد.
به گزارش ورزش سه، بازی الاتحاد و النصر حداقل در سرنوشت کریم بنزما خیلی تاثیرگذار بود. آن مسابقه در 26 دسامبر 2023 بار دیگر کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را در زمین گرد هم آورد، دو ستاره‌ای که چمدان‌های خود را برای عربستان بسته بودند تا سطح فوتبال این کشور را ارتقا بدهند. با این حال، این رویارویی در نهایت به یک مصیبت عجیب برای مهاجم فرانسوی تبدیل شد.
شکست سنگین 2-5، انتقادات توهین‌آمیز را در شبکه‌های اجتماعی کریم بنزما پررنگ کرد که موجب شد این فوتبالیست حساب اینستاگرام خود را با 76 میلیون دنبال کننده ببندد.
آمار بنزما در واقع خیلی دور از انتظار نبود که شایسته چنین انتقاداتی باشد: او در 20 بازی 12 گل به ثمر رسانده بود. با این حال، تندخویی هواداران در نهایت صبر این فوتبالیست را لبریز کرد.
یکی از هواداران منتقد علیه بنزما نوشته بود: "وقتی رونالدو در ژانویه وارد شد، تمایلی از خود نشان داد که می‌خواهد بازی کند، اما بنزما چیزی از خود بروز نمی‌دهد. انگار تیم او را دوست ندارد و ناراحت است."
به این ترتیب ستاره سابق رئال مادرید تصمیم گرفت اینستاگرام را به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی خود را در شرایط بدی که باشگاهش می‌گذراند، ببندد. حملات مداوم هواداران خشمگین در کمپینی که آن را "بن هازیما" (پسر شکست) می‌نامیدند بنزما تصمیم به بستن حساب کاربری اینستاگرامش بگیرد.
دو ماه بعد از این اتفاق ستاره فرانسوی با بازیابی اکانت اینستاگرامش دوباره قابل توجه قرار گرفت. او قبل از بازیابی حساب خود، بیش از 62 میلیون فالوور، 2000 پست (از دوران حضورش در مادرید، از تیم ملی فرانسه، باشگاه جدیدش... و چندین پست از حامیان مالی‌اش) داشت و 137 حساب کاربری را دنبال می‌کرد که در میان آن‌ها هم تیمی‌های سابق او در رئال مادرید قابل توجه بودند.
با این حال، یکی از اولین تصمیماتی که او پس از بازیابی حساب کاربری خود گرفت این بود که تمام عکس‌های مربوط به فوتبال را حذف کند و تنها عکس او با توپ طلا در صفحه‌‌اش دیده می‌شود. همچنین او در حال حاضر تنها 8 حساب کاربری را دنبال می کند: مجله QG، آدیداس، بوگاتی، تکنوژیم، الاتحاد، دوناتلا ورساچه و ژان پل گوتیه و رئال مادرید.
کریم در مصاحبه خود با QG اعتراف کرد: "زمان نشان خواهد داد که الان چه اتفاقی می‌افتد، اما من انتخاب خواهم کرد که دوران حرفه‌ای‌ام چه زمانی تمام شود یا نه. برای بسیاری از مردم، حمل شماره 9 روی پیراهن‌شان به معنای زدن 50 گل در هر فصل است، اما برای من به این معناست که "من یکی از 11 بازیکن تیم هستم و باید هر کاری که ممکن است انجام دهم تا به تیم کمک کنم تا به گل برسد و برنده شود."
او همچنین درباره رشد فوتبال عربستان گفت: "حضور در عربستان یک چالش جدید است که من آن را دوست دارم: یک پروژه بلندمدت در یک کشور مسلمان. من نه تنها یک فوتبالیست در عربستان سعودی هستم، بلکه یک سفیر نیز هستم. اینجا حضور دارم تا در آینده نزدیک بازیکنان بزرگ اروپایی را به عربستان بیاورم، حتی اگر همین حالا هم بازیکنان بزرگی در لیگ عربستان وجود داشته باشند. چالش ما این است که این لیگ را به سطح لیگ‌های اروپایی برسانیم."





منبع: بیتوته


بنزما: من تصمیم می‌گیرم چه زمانی دورانم تمام شود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا