خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,993
امتیاز واکنش
35,176
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 11 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس با برتری شاگردان پپ گواردیولا مقابل اورتون آغاز شد.
به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اورتون از ساعت 16 امروز (شنبه - به وقت تهران) و در اولین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان پپ گواردیولا پایان یافت.
اورتون تا دقیقه 71 این بازی مقاومت خوبی مقابل منچسترسیتی داشت، اما ارلینگ هالند در این دقیقه از بازی روی یک ضربه کرنر و دفع ناقص توپ توسط بازیکنان حریف، توپ را با شوتی سرکش به تور دروازه جردن پیکفورد چسباند. این اما پایان کار نبود و ارلینگ هالند در دقیقه 85 روی ضدحمله‌ای سریع و با از پیش رو برداشتن مدافع حریف، دومین گل خود و من‌سیتی در این بازی را به ثمر رساند.
این مهاجم نروژی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل‌هایش را در فصل جاری لیگ برتر به 16 گل رساند و جایگاهش در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها را استحکام بخشید، این در حالی است که محمد صلاح با 14 گل و دومینیک سولانکه با 13 گل در تعقیب او هستند.
شاگردان پپ گواردیولا با این برد 52 امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از لیورپول 51 امتیازی گرفتند، این در حالی است که یک بازی کمتر انجام داده‌اند. اورتون هم با قبول این شکست 19 امتیازی و در رده هجدهم جدول باقی ماند.




منبع: بیتوته


ثبت شانزدهمین برد فصل منچسترسیتی با دبل هالند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا