خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,067
امتیاز واکنش
35,439
امتیاز
473
زمان حضور
262 روز 6 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
بایدن از تهران خواسته اقداماتی در همه زمینه‌ها برای کاهش تنش انجام دهد، از جمله توقف تولید و انبار کردن اورانیوم با غنای بالا.
به گزارش انتخاب، وزارت امور خارجه آمریکا به پرسشی که آیا کاهش سرعت غنی‌سازی اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران را با تصمیم واشنگتن به تلافی کردن حمله اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن مرتبط می‌داند یا خیر، بطور مستقیم پاسخ نداد.
با این حال، یک سخنگوی این وزارتخانه در پاسخ گفت دولت جو بایدن از اظهارنظر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آگاه است و از تلاش های او برای راستی آزمایی، تحت نظارت داشتن برنامه اتمی ایران، و حل مسائل باقیمانده پادمانی قدردانی می کند.
این سخنگو بار دیگر از قول دولت ایالات متحده تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای فعالیت‌های هسته‌ای خود را توسعه داده است که هیچ توجیه غیرنظامی ندارد.
او خاطر نشان کرد که دولت بایدن از ایران خواسته است اقداماتی در همه زمینه ها برای کاهش تنش انجام دهد، از جمله توقف تولید و انبار کردن اورانیوم با غنای بالا.
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، می‌گوید ایران همچنان در حال افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده ۶۰ درصدی است، اما این افزایش که درست پس از اقدام نظامی اسرائیل در غزه آغاز شده بود، حالا اندکی کاهش یافته است.
او در گفتگو با نیویورک‌تایمز با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران اکنون می‌تواند به سرعت به سطح مورد نیاز برای تولید سلاح هسته‌ای برسد» افزود: «کند‌تر شدن روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران احتمالا نشانه‌ای مبنی بر تلاش تهران برای کاهش تقابل با ایالات متحده پس از حوادث رخ داده در خاورمیانه است.»



منبع: بیتوته


درخواست بایدن از ایران برای اقداماتی به منظور کاهش تنش در همه زمینه‌ها از جمله توقف تولید و انبار کردن اورانیوم با غنای بالا

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا