خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
خلاصه ی کلام: به دنیای خون آشام ها خوش آمدید!
خرد درون جسم ما می داند که خون آشامی روانی و دزدی انرژی وجود دارد. او این رویداد روانی را از هر دو جنبه در طول زندگی تجربه می کند. این درست است که اغلب ما انسان ها به انرژی های درونی و بازی های ذهنی ظریف به حد کافی آگاه نیستیم و در مواجهه با چنین مقالات و مطالبی خیلی راحت آنها را رد می کنیم یا سعی میکنیم زیاد به آن فکر نکنیم. اما اگر قرار است زندگی شاد و موفقی داشته باشیم و ازاین دور باطل رها شویم نیاز است که انرژی و نور خود را پس بگیریم و برای این کار مرحله اول آگاهی و سپس مسئولیت پذیری لازم است.

البته با دانستن این مطالب نیازی نیست بترسیم یا احساس گنـ*ـاه و شرم بکنیم بلکه تنها تمرکز بروی جنبه های مثبت و امیدبخش کافی است. اینکه ما از این موضوع آگاه شده ایم و از این به بعد میتوانیم نور و عشق بیشتری را تجربه کنیم.

همچنین بخاطر داشته باشید که تبادل انرژی سالم و آزادانه هم بین انسانها ممکن است و اگر شما از الگوی انرژی خواری رها شوید می توانید با بچه ها، حیوانات، گیاهان و طبیعت و سایر افراد بالغ تبادل انرژی آزادانه مبتنی بر توافقی را تجربه کنید که هم انرژی شما و هم انرژی طرف مقابل را بالا می برد. چرا که در این دنیا انرژی بی نهایت وجود دارد و منبع اصلی این انرژی در درون هر کدام از ماست.

با امید به اینکه این مقاله برای شما سودمند بوده باشد، آنرا را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید و از دوره ها، بسته ها و مقالاتی که در طی این مقاله معرفی شدند به فراخور حالتان استفاده ببرید!

منبع: راستمرد


خون آشامی روانی چیست و راه های مقابله با آن کدام است؟

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا