خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

زینب عشقه

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/5/23
ارسال ها
144
امتیاز واکنش
1,008
امتیاز
168
سن
16
زمان حضور
5 روز 18 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
بورجو اوزبرک (به ترکی Burcu Özberk ) متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۸ در اسکی شهیر ترکیه، بازیگر زیبای تئاتر، سینما و تلویزیون ترکیه است. بورجو در یک خانواده موزیسین به دنیا آمده و یک خواهر دارد. او در ۸ سالگی و زمانیکه در کوچه به همراه خواهرش بازی میکرده به بازیگری علاقمند شده است. طبق گفته ی بورجو زمانیکه وی متوجه شد برای موسیقی ساخته نشده تصمیم گرفت به عرصه‌ی بازیگری روی بیاورد. برجو فارغ التحصیل کنسرواتور دولتی رشته ی تئاتر از دانشگاه حاجی تپه ی آنکارا و دارای مدرک لیسانس است.

آغاز کار حرفه ای

بورجو اوزبرک همزمان با تحصیل خود در دانشگاه برای اولین بار با سریال حریم سلطان و نقش حوری جهان سلطان مقابل دوربین رفت و در سه فصل از سریال حریم سلطان بازی کرد. او با این سریال در بین بینندگان به شهرت زیادی دست پیدا کرد. بورجو در سال ۲۰۱۵ در سریال دختران آفتاب ظاهر شد و با نقش نازلی ییلماز، نقش مقابل برک آتان را بر عهده گرفت. او در این سریال در کنار بازیگران سرشناسی همچون امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش، هانده ارچل، میرای آکای، سرپجان کوراوغلو، کانات هپاری و سرپر آردا به هنرنمایی پرداخت. این سریال نیز در بین بینندگان بسیار محبوب شد و بورجو توانست بیش از پیش به شهرت خود بیفزاید. بورجو اوزبرک در سال ۲۰۱۸ در کنار آکین آکینوزو، نقش اصلی سریال خانواده مثل شیر من را بر عهده گرفت. بازی اخیر بورجو اوزبرک مربوط به سریال عشق تجملاتی است. بورجو در این سریال با نقش عایشه اوزکایالی در کنار چاعلار ارتورول به ایفای نقش اصلی پرداخته است. بورجو اوزبرک در مصاحبه ای، چاعلار ارتورول را فردی شوخ طبع و باهوش عنوان کرده و از اینکه با او همبازی شده بسیار خوشحال است.


بیوگرافی بورجو اوزبرک | بازیگر

 

زینب عشقه

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/5/23
ارسال ها
144
امتیاز واکنش
1,008
امتیاز
168
سن
16
زمان حضور
5 روز 18 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلیغ برای برند های مختلف

بورجو اوزبرک علاوه بر حضور در سینما و تلویزیون، در عرصه ی تبلیغات نیز فعال بوده و با برند‌هایی همچون Coca cola (٢۰۱۵) و Yedigun (٢۰۱۵ تا ۲۰۱۶) همکاری داشته است.

علایق بورجو

بورجو در مصاحبه ای اعلام کرده است که زندگی در محله های قدیمی و خرید از بقالی را بسیار دوست دارد. او به خواندن کتاب های هری پاتر و موسیقی نیز علاقمند است و در مواقع بیکاری وقتش را با ۴ گربه اش می گذراند. طبق گفته ی بورجو او هیچ زمان شهر کوچکی را که از آن آمده فراموش نخواهد و معتقد است یک انسان هر چه قدر که معروف شود نباید فراموش کند که از کجا به کجا رسیده است.او همچنین دوست ندارد کسی در زندگی او دخالت کند و به هیچ وجه، دست از آزادی خود نمیکشد. او به مسجد ایا صوفیه بسیار علاقمند است و دوست دارد بیانسه را در استانبول ببیند. بورجو هنگام آرایش، استفاده از رژ های تیره را ترجیح می دهد و در کل دوست دارد مانند زنان کلاسیک فرانسه آرایش کند. او زیبایی یک زن را در لبخند و اعتماد به نفسش می بیند. مارک مورد علاقه ی بورجو کریستین لوبوتن است. طبق گفته ی بورجو، خوش تیپ بودن مردان اهمیت زیادی برای او ندارد و باهوش بودن و موفقیت یک مرد دلیل اصلی جذب شدن او به یک مرد است. بورجو اوزبرک، مادر هانده را که فوت شده است، مانند مادر خود دوست داشته است. او با هانده ارچل همسایه است و آن ها اغلب به دیدن یکدیگر می روند. طبق گفته ی بورجو او در زندگی آرزویی ندارد و دوست دارد خودش و اطرافیانش در آرامش باشند. او همچنین در مصاحبه ای اعلام کرده است که وقتی ایرانی ها و عرب ها در مراکز خرید و مکان های دیگر با او روبرو می شوند سریع او را می شناسند و به او لطف دارند.


بیوگرافی بورجو اوزبرک | بازیگر

 

زینب عشقه

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/5/23
ارسال ها
144
امتیاز واکنش
1,008
امتیاز
168
سن
16
زمان حضور
5 روز 18 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
قد و وزن بورجو اوزبرک

قد بورجو ۱.۶۲ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است.

همسر و نامزد بورجو

بورجو مجرد است. او پس از سریال دختران آفتاب وارد رابـ*ـطه با برک آتان شد و مدتی بعد از او جدا شد. بورجو اوزبرک در سال ٢۰۱٧ رابـ*ـطه ی خود را با آلپرن دویماز آغاز کرد و در سال ۲۰۱۸ به این رابـ*ـطه پایان داد. ظاهرا دلیل جدایی بورجو از آلپرن به دلیل خیـ*ـانت او بوده است. بورجو در مصاحبه ای در رابـ*ـطه با علت جدایی اش از آلپرن به خبرنگاران چنین گفته است: “عشق حماقته. توی رابـ*ـطه ی عاشقانه، آدم عقلش رو از دست میده. توی یک رابـ*ـطه وقتی بهم خیـ*ـانت بشه، همون لحظه طرف مقابل رو از زندگیم حذف میکنم. زن خیلی حسودی هستم.”او پس از این جدایی، مدت کوتاهی با یک رستوران دار بنام مراد کازانجی اوعلو ( Murat Kazancıoğlu) وارد رابـ*ـطه شد. بورجو مدتی نیز با بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال گالاتاسارای بنام نیکولو زانیولو رابـ*ـطه داشت اما در حال حاضر خبری از روابط خصوصی او در دسترس نیست.

پیج اینستاگرام بورجو

بورجو اوزبرک در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ی اینستاگرام فعال است در حال حاضر ۱۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او بیشتر از خانواده و بخصوص از خواهر زاده اش عکس منتشر می کند. بورجو همسر خواهرش، برتوگان آلبایراک را که ارکستر سنفوتی ویولا بود در سال ۲۰۱۸ به دلیل حمله ی قلبی از دست داد و به خاطر همین، بیشتر وقت خود را در کنار خواهر و خواهر زاده اش می گذراند.

فیلم و سریال ها

۲۰۱۳_ سریال Muhtesem yuzyil kosem (حریم سلطان) در نقش حوری جهان سلطان.
۲۰۱۵_ سریال Gunesin kizlari (دختران آفتاب) در نقش اصلی نازلی ییلماز.
۲۰۱۶_ سریال Sahane damat (داماد معرکه) در نقش اصلی ملکه ساغلام.
۲۰۱۷_ فیلم تلویزیونی Badem sekeri (آبنبات بادامی) در نقش اصلی عایشه.
۲۰۱۷_ فیلم تلویزیونی Badem sekeri2 (آبنبات بادامی ۲) در نقش اصلی عایشه.
۲۰۱۷_ فیلم سینمایی Direnis karatay (مقاومت کاراتای) در نقش اصلی ترکان.
۲۰۱۸_ سریال Aslan Ailem (خانواده مثل شیرم) در نقش اصلی بورجو اولگون.
۲۰۱۹_ سریال Afili Ask (عشق تجملاتی در نقش اصلی عایشه اوزکایالی.

منبع: vayare


بیوگرافی بورجو اوزبرک | بازیگر

 
آخرین ویرایش:

زینب عشقه

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/5/23
ارسال ها
144
امتیاز واکنش
1,008
امتیاز
168
سن
16
زمان حضور
5 روز 18 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
_65be629dfdd8548c.jpeg
_e2f37f837b96b25c.jpeg
_cbfa1769c3d382dd.jpeg
_b7a7f7d2fbb62229.jpeg
_c1af61ea3b27108f.jpeg
_66ebafb396746418.jpeg
_cbeb0228f809b9a2.jpeg
_87700846536624fa.jpeg
_6c7b31ce6c73b41e.jpeg


بیوگرافی بورجو اوزبرک | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا