خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از معروف ترین موارد گرگینه ها، مربوط به ماجرای پیتر استامپ است. یک کشاورز ثروتمند متهم به یک قاتل سریالی، آدم خوار و گرگینه در راین لند در سال ۱۵۸۹٫

و اما بشنوید از اتفاقاتی که در سال های پیش از بازداشت استامپ، رخ داده بود. وحشت از بدبورگ آغاز شد. ابتدا گاوهای مرده پیدا شد و در ابتدا تصور می شد که یک گرگ و یا یک دسته گرگ با حمله خود، چنین جریانی را رقم زده اند. اما در سال ۱۵۸۹ وقتی که پای جنازه های انسان هم به ماجرا باز شد، یک گروه از شکارچیان خبره، استامپ را یافتند که در کنار خود، چند سگ هم وجود داشت.

استامپ سرانجام اعتراف کرد. اما یک اعتراف سوال برانگیز! وی گفت که وقتی که او ۱۲ ساله بوده، یک پیمان با شیطان بسته است. او ادعا کرد که شیطان، یک کمربند جادویی به او داده و او مبدل به یک گرگ گشته است. او به قتل ۱۴ کودک و ۲ زن باردار اعتراف کرد. وی گفت که از گوشت قربانیانش می خورده تا بدن خود را از معصیت پاک کند. همچنین، او اعتراف کرد که پسر خود را نیز کشته و با دخترش هم رابـ*ـطه نامعقول داشته اشت.

اما در عین حال، استامپ به گونه ای، به افتضاح ترین و دردناک ترین شیوه اعدام هم محکوم شد. او را به یک چرخ شکسته بستند و گوشتش را با موچین قرمز داغ شده از بدنش پاره کردند. پس از آن، اندامش را با یک تبر تکه تکه کردند تا به گونه ای باشد که پس از مرگ، به عقیده آن ها، از قبر بیرون نیاید! اما این تمام ماجرا نبود. پس از این اقدامات برای کشتن وی، سر او را از بدن جدا کردند و یک گرگ را برروی آن قرار دادند تا یک هشدار و درس عبرتی برای دیگرانی باشد که هیچ گاه چنین افکاری به سرشان نزند.

البته باید بگوییم که تا به حال، معلوم نشده که این جنایایت واقعا توسط استامپ انجام شده بود یا نه. زیرا در آن زمان، منطقه کلن، عمیقا تحت تاثیر یک جنگ قرار داشت و استامپ هم یک پروتستان بود که توسط افرادی در یک منطقه کاتولیک در سال ۱۸۵۷ دستگیر شده بود. در واقع باید گقت که مرگ استامپ به نفع کاتولیک بود و می توانست اثرات مثبت قابل توجهی را برای آن ها به جا بگذازد. علاوه بر این هاف مرگ استامپ می توانست یک هشدار قوی و مهم به سایر پروتستان ها نیز تلقی شود.


گرگینه ی بدبورگی

 
  • عالی
Reactions: ZaHRa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا