خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,219
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 1 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع



بهینه سازی باتری شیائومی یکی از موارد و چالش هایی است که اکثر کاربران به دنبال آموزش آن هستند. از آن جایی که کاربران در طول روز استفاده زیادی از گوشی های اندرویدی خود می کنند ، به دنبال این هستند که مصرف باتری خود را بهینه تر کرده و عمر باتری خود را افزایش بدهند .

برند شیائومی در زمینه باتری بسیار عالی کار کرده است و باتری های موبایل های شیائومی از سایر برند های رقیب توان شارژ دهی یا طول عمر بیشتری دارند ، به طوریکه در تست هایی که در این زمینه انجام شده است ، توانسته سربلند باشد . در این مقاله انواع روش های بهینه سازی باتری شیائومی نوت ۸ و بهینه سازی باتری شیائومی پوکو x3 و البته سایر برند ها را به شما آموزش می دهیم.



روش های بهینه سازی باتری شیائومی
قطعا خیلی از مسائل و اتفاقات خواسته یا ناخواسته در گوشی شما می افتد که باعث کاهش کارایی و عمر باتری می شود . با انجام روش های زیر ؛ می توانید تا حد بسیار زیادی از این اتفاق جلوگیری کرده و به بهینه سازی باتری شیائومی خود کمک کنید . با ما همراه باشید …


خاموش کردن wifi – gps – data – Bluetooth در مواقع عدم استفاده

بسیار واضح و بدیهی است که در صورتی که استفاده ای از ( wifi – gps – data – Bluetooth ) خود ندارید ؛ آن هارا خاموش نگه دارید . تمام این موارد باتری قابل توجهی مصرف می کنند پس فقط در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنید .


بهینه سازی باتری شیائومی

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,219
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 1 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
روشن کردن بهینه ساز باتری ( battery saver )

یکی دیگر از روش های افزایش طول عمر باتری گوشی شیائومی ، استفاده از گزینه بهینه سازی باتری (battery saver) است . با فعال کردن این گزینه استفاده از برنامه های اضافی که در پس زمینه وجود دارد ، کاهش داده و مصرف باتری را کاهش می دهد . برای این کار در settings یا تنطیمات گزینه باتری و کارایی (battery & performance) را انتخاب کرده و سپس گزینه بهینه ساز باتری ( battery saver ) را فعال کنید. همچنین همانطور که مشخص است ، شما می توانید این گزینه را برای هر برنامه به طور جداگانه هم فعال کنید .


فعال کردن Ultra Battery Saver در miui12

در مواقع خیلی ضروری که به شارژر و یا برق دسترسی ندارید و می خواهید گوشی خود را برای موارد ضروری روشن نگه دارید ، می توانید از این گزینه استفاده کنید . با فعال کردن این گزینه شما می‌توانید حداکثر ۶ برنامه به غیر از پیشفرض تلفن، مخاطبین و برنامه پیام اضافه کنید. شما می توانید این گزینه را در قسمت battery saver فعال کنید .



(توجه داشته باشید این قابلیت در miui12 به بالا وجود دارد)



کاوش در اپلیکیشن های گوشی

علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی ، می تواند به مسائل متفاوتی که از اپلیکیشن های مختلف نصب شده روی گوشی شما است ، مربوط شود . مثلا اگر شما اهل بستن برنامه ها در مواقع عدم استفاده نیستید ، قطعا عمر مفید باتری شما کاهش می یابد . یا مثلا بعضی از اپلیکشن ها دسترسی های اضافی از شما می گیرند که می تواند در مصرف باتری تاثیر بگذارد . خلاصه شما باید تمام مسائل مربوط به نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی خود را بررسی کنید.


بهینه سازی باتری شیائومی

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,219
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 1 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • انجام بروز رسانی سیستمی
اگر آخرین نسخه miui بر روی گوشی موبایل شما نصب نیست ، حتما آن را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید . گاهی ممکن است نسخه miui نصب شده ، خرابی هایی داشته باشد که بر روی عملکرد باتری شما تاثیر بگذارد .

برنامه بهینه سازی باتری شیائومی
برنامه های پیشنهادی ما برای بهینه سازی فوق العاده باتری ، دو برنامه ی DU Battery Saver و Hibernator Pro است . این ۲ برنامه دو کارایی متفاوت جهت بهینه سازی برای شما انجام می دهند که هر کدام از آن ها را جداگانه برای شما توضیح می دهیم . این برنامه ها توسط تیم ما جهت بهینه سازی باتری شیائومی نوت ۸ تست شده و نتیجه آن بسیار مثبت بوده است .

۱- برنامه DU Battery Saver
به جرئت می توان گفت یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه های مدیریت باتری ، نرم افزار DU Battery Saver است . این اپلیکیشن با امکانات و آپشن های زیاد خود مدیریت باتری گوشی شما را به عهده می گیرد و می تواند تا ۷۰ درصد مصرف باتری شما را کاهش داده و به افزایش عمر آن کمک کند . جهت آشنایی بیشتر و دانلود ، روی لینک زیر کلیک کنید .
دانلود DU Battery Saver با لینک مستقیم


۲- برنامه Hibernator Pro
یکی دیگر از برنامه های دیگر که به شما در بهینه سازی باتری کمک می کند ، نرم افزار Hibernator Pro است . این برنامه جزء برنامه های force stop است . همانطور که گفته شد از مهم ترین علت هایی که باتری گوشی شما زود خالی می شود ، برنامه های استارتاپ و اجرا شده در پس زمینه هستند . در اکثر مواقع شما هیچ استفاده ای از این برنامه ها ندارید و باز بودن آن ها فقط باعث اشغال شدن فضای رم و افزایش مصرف باتری شده است . این برنامه به شما کمک می کند که این مسئله را به صورت اختصاصی و هوشمند کنترل کرده و در نتیجه به افزایش طول عمر باتری خود کمک کنید . جهت توضیحات بیشتر و دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .

تست سلامت باتری گوشی شیائومی
بررسی وضعیت سلامت باتری گوشی هم یکی از مسائلی است که شاید شما بخواهید از آن اطلاع پیدا کنید . همانطور که گفته شد مدت زمان شارژ دهی باتری امر بسیار مهمی است که گاهی کاهش قابل ملاحظه ای پیدا می کند و در نتیجه این امر ، طول عمر باتری کاهش می یابد . در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه از وضعیت سلامت باتری گوشی خود مطلع شوید .


کد تست سلامت باتری شیائومی
برند شیائومی کد خاصی برای بررسی وضعیت باتری قرار داده است . شما می توانید با شماره گیری *#*#۶۴۸۵#*#* (ستاره – مربع – ستاره – مربع – ۶۴۸۵ – مربع – ستاره – مربع – ستاره) از این امر مطلع شوید . بعد از شماره گیری شما با صفحه زیر مواجه می شوید :




بهینه سازی باتری شیائومی

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,219
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 1 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
همانطور که مشاهده می کنید کد ها و data های متفاوتی وجود دارد ولی لازم به دانستن تمام آن ها نیست؛ آنچه برای ما مهم است MF_02 و MB_06 است . MF_02 وضعیت باتری موبایل شما را توصیف می کند و MB_06 تعداد چرخه های شارژ را نشان می دهد . عدد مطلوب چرخه های شارژ شدن گوشی زیر ۶۰۰ است . معمولا بعد از آن عمر مفید باتری کم شده و کارایی آن کاهش پیدا می کند . همچنین باید توجه داشته باشید برای خرید گوشی کار کرده ، این عدد نباید بالاتر از ۴۰۰ باشد .


برنامه تست سلامت باتری
همچنبن برنامه های زیادی برای تست سلامت باتری نیز وجود دارد ، برنامه تست باتری گوشی Battery Guru یکی از آن هاست . این برنامه در کنار این که اطلاعات و data های باتری را به شما نشان می دهد ، نکات مفیدی هم به کاربر ارائه می دهد که بسیار کمک کننده است و به شما در افزایش طول عمر باتری کمک می کند . شما با لینک زیر می توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید .

در این مقاله سعی کردیم با رائه روش ها و برنامه های متعدد و گوناگون به بهینه سازی و افزایش طول عمر باتری گوشی شیائومی به شما کمک کنیم . اگر با اجرای دقیق نکات این مقاله ، باز هم باتری گوشی شما مشکل داشت باید با توجه به مدل گوشی تان به فکر تعویض باتری آن باشید …


سوالات متداول پیرامون بهینه سازی باتری گوشی های اندرویدی …

بهینه سازی باتری یعنی چه ؟
به مجموعه اعمالی که باعث کاهش مصرف باتری و در نتیجه افزایش عمر مفید و افزایش کارایی آن می شود ، بهینه سازی باتری گفته می شود . اکثر گوشی های امروزی گزینه ای تحت این عنوان در رابط کاربری خود دارند که با فعال کردن آن این امر انجام می شود .


بهینه سازی باتری خوب است یا بد ؟
فعال کردن بهینه ساز باتری و انجام شدن فعالیت های آن مخصوصا زمان هایی که استفاده کمتری از گوشی خود دارید ، می تواند بسیار مفید باشد و همانطور که گفته شد باعث می شود در طولانی مدت کارایی باتری شما حفظ شود .


آیا حالت بهینه ساز باتری برای گوشی ضرر دارد ؟
خیر . در مواردی که شما از این قابلیت استفاده می کند هیچ مشکل خاصی برای گوشی تان پیش نمی آید و ضرری برای موبایل ندارد .


چگونه بهینه سازی باتری را غیر فعال کنیم ؟
برای این کار در settings یا تنطیمات گزینه باتری و کارایی (battery & performance) را انتخاب کرده و سپس گزینه بهینه ساز باتری ( battery saver ) را روی حالت off ( خاموش ) بگذارید .

کد تست سلامت باتری شیائومی چیست ؟
شما می توانید با شماره گیری *#*#۶۴۸۵#*#* (ستاره – مربع – ستاره – مربع – ۶۴۸۵ – مربع – ستاره – مربع – ستاره) از وضعیت باتری خود اطلاع پیدا کنید.

منبع: miflash.ir


بهینه سازی باتری شیائومی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا