خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~MOHADESE~

مدیر تالار فرهنگ
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
21/4/21
ارسال ها
1,430
امتیاز واکنش
4,945
امتیاز
298
محل سکونت
دنیای خواب...
زمان حضور
126 روز 18 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
اوت لت های پاریس:
به منظور خرید ارزان و قیمت مناسب در پاریس فرانس-France Paris پیشنهاد میکنیم به سراغ اوت لت ها یا حراجی ها این شهر زیبا بروید. حراجی ها مراکز خرید ارزان پاریس هستند که با تنوع و کیفیت بالای کالاهایشان رضایت خاطر مردم شهر خود و البته توریست‌ها را جلب می‌کنند. این مراکز برای خانواده‌ها و به طور ویژه دانشجوها ایده‌آل هستند. در مطالب گالری فرانس پاریس معروف‌ترین حراجی ها و مراکز خرید ارزان در پاریس را معرفی می نماییم.



لا واله ویلاژ:

چنانچه تمایل دارید اجناس لوکس خریداری کنید و در عین حال نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، توصیه می شود سری به «لا واله ویلاژ» در پاریس فرانسه بزنید. این مرکز خرید، حراجی کالاهای لوکس است. از طرف دیگر، لا واله ویلاژ به یکی از مهم‌ترین مکان های تفریحی پاریس، یعنی دیزنی لند بسیار نزدیک است. با خودرو فاصله این دو را در کمتر از ۱۰ دقیقه طی خواهید کرد. لذا اگر برنامه دارید تا در سفر فرزندتان را به دیزنی لند پاریس ببرید، می‌توانید قبل یا بعدش نیز خرید نمائید. لا واله ویلاژ ۱۲۰ بوتیک طراحی مُد و فروشگاه محصولات چرم دارد. از جمله برندهای مشهوری که در این مرکز خرید وجود دارند می‌توان به جیمی چو، بالمن، گس و مایکل کورس اشاره کرد. در فروش‌های خصوصی، قیمت اجناس این برندها حداقل ۳۰ درصد و در بیشترین حد ۷۰ درصد ارزان‌تر از سایر مراکز خرید پاریس است. برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد، فروشگاه‌ها برای فروش خصوصی، ثبت نام اینترنتی انجام می‌دهند. در کل، این مرکز خرید، مجموعه‌ای از مغازه‌ها با محصولات باکیفیت و قیمت‌های مناسب برای خرید از برندهای معتبر می باشد. لا واله ویلاژ، به غیر از روزهای یکشنبه‌، هر روز از ۱۰ صبح تا ۷ شب دایر است.


آشنایی با سوغات مردم فرانسه و پاریس

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~MOHADESE~

مدیر تالار فرهنگ
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
21/4/21
ارسال ها
1,430
امتیاز واکنش
4,945
امتیاز
298
محل سکونت
دنیای خواب...
زمان حضور
126 روز 18 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
یوزین سنتر:

از مراکز خرید پاریس «یوزین سنتر» است. مرکز خریدی که فقط ۴۵ دقیقه از پایتخت فاصله دارد. در این مرکز خرید نیز تعداد زیادی از برندهای شاخص جهان نظیر نایک، لئونیداس، والژ، پایونیر و لیوازیز حضور دارند. در یوزین سنتر ۱۰۰ بوتیک لباس، کفش، محصولات چرمی و شکلات وجود دارد. ضمناً رستوران‌های این مرکز خرید هم غذاهایی با قیمت مناسب برای مشتریان خود سرو می‌کنند. بوتیک‌های یوزین سنتر، کالکشن های فصل قبل خود را با ۴۰ تا ۸۰ درصد تخفیف می‌فروشند. همچنین در زمان تخفیف، قیمت این اجناس که تخفیف خورده بودند، بار دیگر کاهش پیدا می‌کند. این تخفیف‌ها برای خریدی پر و پیمان از کالاهای لوکس اروپایی، ایده‌آل است. با این اوصاف، یوزین سنتر یکی از مراکز خرید ارزان در پاریس به شمار می‌آید. اگر تصمیم دارید به یوزین سنتر بروید، از دوشنبه تا جمعه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۷ شب دربهای این مرکز به روی شما باز می باشد. ولی در دو روز آخر این هفته این زمان تا ۸ شب ادامه پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌شود برای خریدی ارزان در پاریس، در طول هفته به یوزین سنتر بروید. حتماً به دلیل جمعیت کمتر، خرید آسانتر و به‌صرفه‌تری خواهید داشت.

مراکز خرید در خیابان شانزه لیزه:

در ادامه معرفی مراکز خرید معتبر عطر و ادکلن و علاوه بر تمام مراکز خریدی که ذکر شد، باید حتماً به خیابان پر هیاهوی شانزه لیزه هم اشاره کرد. حتّی چنانچه قصد خرید نداشته باشید پیشنهاد میکنیم به تماشای این خیابان زیبا و طولانی بروید. قیمت محصولات مراکز خرید خیابان شانزه لیزه عمدتاً گران است. فروشگاه‌هایی از برترین برندهای فرانسوی و سایر برندهای بین المللی به ویژه اسپانیایی در این خیابان نمایندگی دارند. فروشگاه‌هایی که زرق و برق‌شان چشم‌ها را خیره می‌کند


آشنایی با سوغات مردم فرانسه و پاریس

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~MOHADESE~

مدیر تالار فرهنگ
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
21/4/21
ارسال ها
1,430
امتیاز واکنش
4,945
امتیاز
298
محل سکونت
دنیای خواب...
زمان حضور
126 روز 18 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
البته فروشگاه‌ های شانزه لیزه محدود به لباس، کیف و کفش، لوازم آرایش و عطر و ادکلن نمی‌شود. برای مثال برند بنز-BENZ هم یک فروشگاه بسیار بزرگ و مجلل در شانزه لیزه دارد. فروشگاهی که درب هایش به روی علاقمندان به ماشین و ماشین‌سواری باز است. تنها نشانی که می‌توان از یک برند ایرانی در شانزه لیزه گرفت، دفتر فروش بلیط هواپیمایی ایران ایر است.

خرید در گالری فرانس پاریس، فرصتی تکرار نشدنی و استثنایی:

ممکن است که قیمت برخی کالاها در پاریس اندکی گران باشد ولی از طرف دیگر چنانچه از فروشگاه‌های معتبر همچون گالری فرانس پاریس خرید کنید، مطمئن باشید خریدتان بی‌نقص و اورجینال خواهد بود. این موضوع درباره لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن که فرانسه در تولید آن حرفی برای گفتن دارد، بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. چرا که زمانی که یک قلم عطر سالم و اصل می‌خرید، سلامت پوست‌تان را تضمین کرده‌اید. بنابر این همواره توصیه می شود حتّی چنانچه لازم است، از کمّیت خریدهای‌تان کم کرده و کیفیت آنها را افزایش دهید. این موضوع درباره سایر کالاها هم صادق است. احتمالاً سفر و خرید در پاریس به ویژه در این گرانی امروزه دلار از آن اتفاق‌ها نیست که همیشه بتوانیم انجام دهیم. بنابراین با یک دو دو تا چهارتای ساده و کمی هزینه و دقت در انتخاب برند و فروشگاه معتبر که دارای نماد اعتماد نیز است، خریدی عالی را برای خود تضمین می کنید.

منبع: فرانس پاریس


آشنایی با سوغات مردم فرانسه و پاریس

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا