خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
جادوی تشریفاتی ( جادوی آیینی، جادوی عالی یا جادوی آموخته شده ) طیف گسترده‌ای از آیین‌های جادویی را در بر می‌گیرد. ویژگی‌های آثار گنجانده شده با تشریفات و لوازم جانبی متعدد برای کمک به پزشک است. می‌توان آن را بسط جادوی آیینی و در بیشتر موارد مترادف با آن دانست. این کتاب که توسط فرمان هرمتیک طلوع طلایی رایج شده است، از مکاتب فکری فلسفی و غیبی مانند قبالای هرمسی، جادوی خنوخی، تملما، و جادوی گریمورهای مختلف استفاده می کند. جادوی تشریفاتی بخشی ازهرمتیک و باطنی گرایی غربی.

مترادف جادو، املای باستانی «جادو» است که در دوران رنسانس استفاده می‌شد، که توسط آلیستر کراولی برای نشان دادن و متمایز کردن جادوی غیبی از جادوی صحنه احیا شد. او آن را به عنوان "علم و هنر ایجاد تغییر در انطباق با اراده"، از جمله اعمال "دنیوی" اراده و همچنین جادوی آیینی تعریف کرد. کراولی می نویسد که «به لحاظ نظری ممکن است در هر شیئی هر تغییری ایجاد کرد که آن شی ذاتاً قادر به انجام آن باشد». جان سیموندز و کنت گرانت اهمیت غیبی عمیق تری به این ترجیح می.دهند.

کراولی سحر و جادو را به عنوان روشی ضروری برای یک فرد برای رسیدن به درک واقعی از خود و عمل بر اساس اراده واقعی خود می‌دید، که او آن را آشتی «میان اراده و سرنوشت» می‌دانست. کراولی این فرآیند را در کتاب جادوی خود، کتاب 4 توضیح می‌دهد.


تعاریف و هدف کلی

اصطلاح جادو یک املای اوایل مدرن در انگلیسی برای جادو است که در آثاری مانند ترجمه 1651 از Heinrich Cornelius Agrippa De Occulta Philosophia ، Three Books of Occult Philosophy یا Of Magick استفاده می‌شود. آلیستر کراولی این املا را برای متمایز ساختن اعمال و آیین‌های خود از جادوی صحنه (که ممکن است به طور مناسب‌تر "توهم" نامیده می‌شود) انتخاب کرد و از آن زمان این اصطلاح دوباره توسط کسانی که عناصری از آموزه‌های او را پذیرفته‌اند رایج شده است. کراولی جادو را اینگونه تعریف کرد: «علم و هنر ایجاد تغییر در انطباق با اراده».

قبالا و درخت زندگی

درخت زندگی ابزاری است که برای دسته بندی و سازماندهی مفاهیم مختلف عرفانی به کار می رود. در ساده‌ترین سطح خود، از ده کره یا تراوش تشکیل شده است که سفیروث (Sephiroth) نامیده می‌شود که توسط بیست و دو مسیر به هم متصل می‌شوند. سفیروث با سیارات و مسیرها با حروف الفبای عبری نشان داده می شوند که به چهار عنصر کلاسیک، هفت سیاره کلاسیک و دوازده نشانه زودیاک تقسیم می‌شوند. در سنت جادویی غربی، درخت به عنوان نوعی کمد بایگانی مفهومی استفاده می شود. به هر سفیرا و مسیر ایده های مختلفی مانند خدایان، کارت های تاروت، سیارات و نشانه های نجومی، عناصر و غیره اختصاص داده شده است.

کراولی درک عمیق درخت زندگی را برای جادوگر ضروری می‌دانست:


جادوی تشریفاتی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
درخت زندگی را باید از قلب آموخت. شما باید آن را به عقب، جلو، پهلو و وارونه بشناسید. باید به پس‌زمینه خودکار تمام تفکرات شما تبدیل شود. شما باید به آویزان کردن هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد به شاخه مناسب آن ادامه دهید.

مانند یوگا، یادگیری درخت زندگی چندان جادویی نیست، بلکه راهی برای ترسیم نقشه جهان معنوی فرد است. به این ترتیب، ماهر ممکن است از درخت برای تعیین مقصد سفر اختری، انتخاب خدایان برای چه اهدافی و غیره استفاده کند. همچنین نقش مهمی در الگوبرداری از سفر معنوی ایفا می‌کند، جایی که ماهر در Malkuth آغاز می‌شود، که دنیای مادی روزمره پدیده ها است، با هدف نهایی در Kether، حوزه وحدت با همه.



اجزاء

بدنه نور


کالبد نور، که گاهی «بدن اختری» یا «بدن لطیف» نامیده می شود، جنبه ای «شبه مادی» از بدن انسان است که نه صرفاً جسمانی است و نه صرفاً روحانی، که توسط تعدادی از فیلسوفان، و بر اساس آموزه های مختلف باطنی، غیبی و عرفانی به تفصیل پرداخته اند. سایر اصطلاحات مورد استفاده برای این بدن عبارتند از: بدن شکوه، روح-جسم، بدن تابناک، بدن شفاف، augoeides ("تابش")، astroeides ("ستاره" یا "بدن غیر واقعی")، و جسم آسمانی.

کراولی به augoeides ، یک اصطلاح یونانی برای جسم نور اشاره کرد و آن را با "دانش و گفتگوی فرشته نگهبان مقدس " مرتبط با هر انسان مرتبط کرد. او تاکید کرد که بدنه نور باید با استفاده از تخیل ساخته شود، و سپس باید آن را متحرک، تمرین، و منضبط کرد. با توجه به Asprem (2017):


تمرین ایجاد یک "جسم نور" در تخیل بر اساس سیستم تصویر بدن است که به طور بالقوه با تغییرات در هر سه حالت آن (ادراکی، مفهومی و عاطفی) کار می کند: یک بدن ایده آل تولید می شود (مدل تصویر بدن) ساختارهای مفهومی جدیدی به آن متصل می‌شوند (مثلاً دکترین بدن‌های متعدد و قابل تفکیک)، در حالی که وابستگی‌های احساسی ترس، عزت و واکنش‌های ترس از طریق اجرای مراسم اختری و محافظت در برابر "خطرات اختری" از طریق شبیه‌سازی نمادها و سلاح های جادویی.

گریمور


گریمور یک کتاب درسی جادویی است که معمولاً شامل دستورالعمل هایی در مورد چگونگی ایجاد اشیاء جادویی مانند طلسم‌ها و طلسم‌ها، نحوه انجام جادوهای جادویی، طلسم ها و پیشگویی ها، و نحوه احضار یا فراخوانی موجودات ماوراء طبیعی مانند فرشتگان، ارواح، خدایان و شیاطین است. در بسیاری از موارد، اعتقاد بر این است که خود کتاب‌ها مملو از قدرت‌های جادویی هستند، اگرچه در بسیاری از فرهنگ‌ها، متون مقدس دیگری که گریمور نیستند (مانندکتاب مقدس ) اعتقاد بر این است که ذاتاً دارای خواص ماوراء طبیعی است. تنها محتویاتی که در گریمور یافت می شود، اطلاعاتی در مورد طلسم ها، آیین ها، تهیه ابزارهای جادویی، و فهرستی از مواد تشکیل دهنده و مطابقت های جادویی آنها است. به این ترتیب، در حالی که همه کتاب های جادویی را می توان به عنوان گریمور در نظر گرفت، نباید همه کتاب های جادویی را به عنوان گریمور در نظر گرفت.

در حالی که واژه گریمور در اصل اروپایی است - و بسیاری از اروپایی ها در طول تاریخ، به ویژه شعبده بازان تشریفاتی و مردم حیله گر ، از گریمور استفاده کرده اند - اوون دیویس مورخ خاطرنشان کرد که کتاب های مشابه را می توان در سراسر جهان یافت، از جامائیکا تا سوماترا. او همچنین خاطرنشان کرد که از این نظر، اولین گریمورهای جهان در اروپا و خاور نزدیک باستان ایجاد شدند.


جادوی تشریفاتی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرمول‌های جادویی

یک فرمول جادویی یا «کلمه قدرت» کلمه ای است که اعتقاد بر این است که اثرات ماوراء طبیعی خاصی دارد. آنها کلماتی هستند که معنای آنها اصول و درجاتی از درک را نشان می دهد که اغلب به سختی می توان آنها را با استفاده از اشکال دیگر گفتار یا نوشتار منتقل کرد. این یک ابزار مختصر برای انتقال اطلاعات بسیار انتزاعی از طریق یک کلمه یا عبارت است.

این کلمات اغلب به خودی خود معنایی ذاتی ندارند. با این حال، هنگامی که ساختارشکنی می‌شود، هر حرف منفرد ممکن است به مفهوم کلی موجود در سیستمی که فرمول ظاهر می‌شود اشاره داشته باشد. به‌علاوه، در گروه‌بندی حروف خاص با هم، می‌توان توالی‌های معنی‌داری را نشان داد که برای سیستم معنوی که از آنها استفاده می‌کند (مثلاً سلسله مراتب معنوی، داده‌های تاریخ‌نگاری، مراحل روان‌شناختی و غیره) ارزش دارند.

قدرت یک فرمول تنها از طریق مدیتیشن طولانی در سطوح معنایی آن توسط شعبده باز قابل درک و قابل استفاده است. هنگامی که اینها توسط شعبده باز درونی شدند، ممکن است از فرمول تا حداکثر اثر استفاده کنند.


رکورد جادویی

رکورد جادویی یک مجله یا منبع دیگری از اسناد است که حاوی رویدادهای جادویی، تجربیات، ایده‌ها و هر اطلاعات دیگری است که جادوگر ممکن است مناسب بداند اضافه کند. برای چنین رکوردی اهداف زیادی می‌تواند وجود داشته باشد، مانند ثبت شواهد برای تأیید اثربخشی رویه‌های خاص (طبق روش علمی که آلیستر کراولی ادعا می‌کند باید برای تمرین جادو استفاده شود) یا اطمینان از اینکه داده‌ها ممکن است فراتر از طول عمر منتشر شوند. جادوگر. مزایای این فرآیند متفاوت است، اما معمولاً شامل تجزیه و تحلیل آینده و آموزش بیشتر توسط فرد و/یا همکارانی است که شعبده باز در افشای چنین اطلاعات ذاتا خصوصی با آنها احساس راحتی می کند.

کراولی بر اهمیت این عمل بسیار اصرار داشت. همانطور که او در Liber E می نویسد، "کاملاً ضروری است که همه آزمایش ها باید در حین یا بلافاصله پس از انجام آنها با جزئیات ثبت شوند... هرچه رکورد علمی تر باشد، بهتر است. با این حال باید به احساسات توجه کرد. برخی از شروط. پس اجازه دهید کارنامه با صمیمیت و دقت نوشته شود، بنابراین با تمرین بیشتر و بیشتر به آرمان تقریب پیدا می کند.» موارد دیگری که او برای گنجاندن پیشنهاد می کند عبارتند از شرایط جسمی و روحی آزمایشگر، زمان و مکان، و شرایط محیطی، از جمله آب و هوا.


جادوی تشریفاتی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
سلاح‌های جادویی

انجام سحر و جادو تشریفاتی اغلب به ابزارهایی نیاز دارد که به طور خاص برای این استفاده ساخته یا تقدیس شده اند، به نام سلاح های جادویی، که برای یک مراسم خاص یا یک سری از مراسم مورد نیاز است. آنها ممکن است بازنمایی نمادین عناصر روانشناختی شعبده باز یا مفاهیم متافیزیکی باشند.

آلیستر کراولی در جادو (کتاب 4) ، قسمت دوم (جادو) ، ابزارهای مورد نیاز را به عنوان یک دایره جادویی که روی زمین کشیده شده و نام خدا، یک محراب، یک عصا، یک فنجان، شمشیر و پنج تایی را نشان می دهد فهرست می کند. اراده واقعی او ، درک او ، عقل او و بخش های پایین وجود او. بر روی محراب نیز، یک فیل روغن برای نشان دادن آرزوی او و برای تقدیس اشیاء به نیت او قرار دارد. جادوگر توسط یک تازیانه، خنجر و زنجیره ای احاطه شده است که قصد دارد نیت خود را خالص نگه دارد. چراغ نفتی، کتاب احضار و زنگ، و همچنین پوشیدن تاج، عبا و لنگ لازم است.. تاج الوهیت او را تأیید می کند، ردای نماد سکوت است، و لنگان کار خود را اعلام می کنند. کتاب احضار رکورد جادویی او، کارمای او است . در مشرق آتش جادویی است که در نهایت همه در آن می‌سوزند.


تکنیک

به گفته کراولی، یک تعریف واحد از هدف جادوی آیینی وجود دارد: دستیابی به اتحاد با خدا از طریق "اتحاد عالم صغیر با جهان کلان". از آنجایی که این فرآیند بسیار دشوار است، استفاده از جادو برای توسعه خود (یعنی بدن نوری خود ) یا ایجاد شرایط ایده آل برای کار (مثلا دسترسی به مکانی که در آن مناسک بدون مزاحمت انجام شود) قابل قبول است. انواع مختلفی از سحر و جادو وجود دارد، اما دسته بندی های آیینی که توسط کراولی توصیه می شود عبارتند از:
1. تبعید - حذف نیروهای ناخواسته. «بنابراین جادوگر باید در امر تطهیر، اولاً خود، ثانیاً ابزارهای خود، ثالثاً در محل کار، نهایت دقت را به خرج دهد.
2. فراخوانی ، که در آن جادوگر با خدایی که احضار شده است، همذات پنداری می کند. سه روش وجود دارد:

  • از خود گذشتگی — جایی که «هویت با خدا با عشق و تسلیم، با تسلیم شدن یا سرکوب کردن تمام بخش‌های نامربوط (و توهم‌آمیز) خود به دست می‌آید».
  • فراخوانی - جایی که "هویت با توجه ویژه به بخش مورد نظر خود به دست می آید: مثبت، زیرا روش اول منفی است.(مثلاً فرض اشکال خدایی)
  • درام - جایی که "هویت با همدردی به دست می آید. برای یک انسان معمولی بسیار دشوار است که خود را به طور کامل در موضوع یک نمایشنامه یا یک رمان ببازد؛ اما برای کسانی که می توانند این کار را انجام دهند، این روش بدون شک بهترین است."(به عنوان مثال بسیاری از ابتکارات و توده عرفانی)
3. تداعی - که یک موجود روحانی را قبل از شعبده باز می آورد ، نه به درون آن (مثلا گوتیا )
4. مراسم عشای ربانی - که "شامل گرفتن چیزهای مشترک، تبدیل آنها به چیزهای الهی و مصرف آنها است.
5." تقدیس - "وقف فعال یک چیز به یک هدف واحد.
6." پیشگویی - مانند استفاده از تاروت توث یا سایر ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری اطلاعات


ارتعاش نام‌های خدا

در آیین های جادویی معمولاً از تکنیک آوازی به نام ارتعاش استفاده می شود. این یک جنبه اساسی از آموزش جادویی برای کرولی بود که آن را در "Liber O" توصیف کرد. بر اساس آن متن، ارتعاش شامل مجموعه‌ای فیزیکی از مراحل است که در حالت ایستاده شروع می‌شود، از طریق بینی نفس می‌کشد در حالی که تصور می‌کنید نام خدا با نفس وارد می‌شود، تصور می‌کنید که نفس در تمام بدن حرکت می‌کند، با سمت چپ به جلو می‌رود. پا را در حالی که بدن را با دست‌های دراز به جلو پرتاب می‌کنید، تجسم می‌کنید که هنگام صحبت با عجله به بیرون می‌آید و به حالت ایستاده ختم می‌شود و انگشت اشاره سمت راست روی لـ*ـب‌ها قرار می‌گیرد. به گفته کراولی در «لیبر او»، موفقیت در این تکنیک با خستگی جسمانی نشان داده می‌شود و «اگرچه فقط خود دانش‌آموز متوجه می‌شود، وقتی نام خدا را به شدت می‌شنود که گویی در میان ده هزار نفر غرش می‌کند. رعد و برق می‌زند و به نظرش می‌رسد که گویی آن صدای بزرگ از کائنات سرچشمه می‌گیرد، نه از خودش.


جادوی تشریفاتی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبعید کردن

هدف از طرد مناسک، از بین بردن نیروهایی است که ممکن است در یک عملیات جادویی تداخل ایجاد کنند، و اغلب در ابتدای یک رویداد یا مراسم مهم انجام می شود (اگرچه می توان آنها را به خاطر خود نیز انجام داد). منطقه اثر می تواند یک دایره جادویی یا یک اتاق باشد. نظریه کلی جادو پیشنهاد می کند که نیروهای مختلفی وجود دارند که توسط عناصر کلاسیک (هوا، زمین، آتش و آب)، سیارات، علائم زودیاک و فضاهای مجاور در جهان اختری نشان داده می شوند. [ نیاز به نقل از ] آیین‌های تبعید بسیاری وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها تغییراتی در دو مورد از رایج‌ترین آنها دارند - "ستاره یاقوت" و آیین تبعید کوچک پنتاگرام..

کراولی در کتاب جادوی خود ، کتاب 4 (فصل 13) تبعید را توصیف می کند:

[...] در آیین طرد پنتاگرام، ما نه تنها به شیاطین دستور می دهیم که از آنجا خارج شوند، بلکه از فرشتگان و میزبانان آنها می خواهیم که در طول پیش از اشتغال ما به مراسم، به عنوان نگهبانان دایره عمل کنند. در مراسم مفصل تر، معمولاً همه چیز را با نام بیرون می کنند. هر عنصر، هر سیاره، و هر نشانه، شاید حتی خود Sephiroth. همه حذف می شوند، از جمله همان چیزی که ما می خواستیم به آن استناد کنیم، زیرا نیروهای موجود در طبیعت همیشه ناپاک هستند. اما این روند، طولانی و خسته کننده است، به طور کلی در کار واقعی توصیه نمی شود. معمولاً انجام یک تبعید عمومی و تکیه بر کمک سرپرستان مورد استناد کافی است. [...] "آیین طرد پنتاگرام" بهترین برای استفاده است.

وی در ادامه بیان می‌کند:

کسانی که این آیین را صرفاً تدبیری برای استغاثه یا طرد ارواح می دانند، لیاقت داشتن آن را ندارند. به درستی درک شود، داروی فلزات و سنگ حکیم است.

تطهیر

تطهیر از نظر مضمون شبیه تبعید است، اما فرآیندی دقیق‌تر برای آماده‌سازی خود و معبد او برای کار روحانی جدی است. کراولی اشاره می‌کند که جادوگران باستانی خود را از طریق برنامه‌های سخت پاک می‌کردند، مانند رژیم‌های غذایی خاص، روزه گرفتن، پرهیز ****، مرتب نگه داشتن بدن و انجام یک سری دعاهای پیچیده . [25] او در ادامه می گوید که تطهیر دیگر نیازی به چنین فعالیتی ندارد، زیرا شعبده باز می تواند با اراده خود را تطهیر کند. به طور خاص، شعبده باز تلاش می کند تا ذهن و بدن را از تمام تأثیراتی که ممکن است در کار بزرگ تداخل ایجاد کند، پاک کند:

نکته این است که از هر فرصتی برای مقابله با هر نیروی موجود برای مقابله با هدف حمله استفاده کنیم. مهم نیست که نیرو (با هر معیاری از قضاوت) چیست، تا زمانی که نقش مناسب خود را در تضمین موفقیت هدف کلی ایفا کند [...] ما باید دائماً خود را بررسی کنیم و به خود اطمینان دهیم که هر عملی واقعاً انجام می شود. تابع هدف واحد

کراولی اعمال تشریفاتی نمادین مانند حمام کردن و غارت کردن را قبل از مراسم اصلی توصیه کرد: "حمام به معنای حذف همه چیزهای خارجی یا متضاد با یک فکر است. پوشیدن لباس جنبه مثبت همان عملیات است. فرض چارچوب ذهنی مناسب برای آن فکر."

تقدیس

تقدیس یک عملیات جادویی به همان اندازه مهم است. اساساً وقف، معمولاً یک ابزار یا فضای آیینی، به یک هدف خاص است. کراولی در کتاب جادو، کتاب 4 (فصل 13) می‌نویسد:

آیین مورد بحث در اینجا باید وضعیت را خلاصه کند و ترتیب خاصی را با استناد به نیروهای مناسب به هدف خود اختصاص دهد. بگذارید به خوبی به خاطر داشته باشیم که هر شیء به سوگندهای مربوط به تقدیس اولیه خود به این ترتیب مقید است. بنابراین، اگر پنتاکل برای زهره مقدس باشد، نمی‌توان از آن در عملیات مریخ استفاده کرد.

فراخوانی

فراخوانی آوردن یا هویت بخشیدن به یک خدا یا روح خاص است. کراولی در مورد دو کلید موفقیت در این عرصه نوشت: «خودت را در دعا برافروختن» و «اغلب دعا کن». برای کراولی، تنها مهم‌ترین فراخوان، یا هر عمل جادویی برای آن موضوع، فراخوانی فرشته نگهبان مقدس یا «خود مخفی» بود که به فرد ماهر اجازه می‌دهد اراده واقعی خود را بشناسد.

کراولی تجربه فراخوانی را شرح می دهد:

ذهن باید تعالی یابد تا زمانی که خودآگاهی خود را از دست بدهد. جادوگر را باید کورکورانه نیرویی به جلو برد که گرچه در او و در اوست، اما به هیچ وجه آن چیزی نیست که در حالت عادی هوشیاری خود آن را من می نامد. همانطور که شاعر، عاشق، هنرمند، از آن خارج می شود. خودش در یک دیوانگی خلاقانه است، برای شعبده باز هم باید چنین باشد.

کراولی ( جادو، کتاب 4 ) سه دسته اصلی از فراخوانی را مورد بحث قرار می دهد، اگرچه "در موارد اساسی این سه روش یکی هستند. در هر مورد جادوگر خود را با خدایی که مورد استناد قرار می دهد یکی می داند."

  • از خود گذشتگی — جایی که «هویت با خدا با عشق و تسلیم، با تسلیم شدن یا سرکوب کردن تمام بخش‌های نامربوط (و توهم‌آمیز) خود به دست می‌آید».
  • فراخوانی - جایی که "هویت با توجه ویژه به بخش مورد نظر خود به دست می آید."
  • درام - جایی که "هویت با همدردی به دست می آید. برای یک انسان معمولی بسیار دشوار است که خود را به طور کامل در موضوع یک نمایشنامه یا یک رمان ببازد؛ اما برای کسانی که می توانند این کار را انجام دهند، این روش بدون شک بهترین است."

یکی دیگر از تکنیک‌های فراخوانی که شعبده‌باز می‌تواند به کار گیرد، فرض اشکال خدا نامیده می‌شود - جایی که با «تخیل متمرکز از خود در شکل نمادین هر خدا، باید بتوان خود را با ایده‌ای که [خدا] نشان می‌دهد شناسایی کرد». یک روش کلی شامل قرار دادن بدن در موقعیتی است که برای یک خدای خاص معمول است، با تصور اینکه تصویر خدا با بدن منطبق است یا آن را در بر گرفته است، همراه با تمرین "ارتعاش" نام خدای مناسب. (ها)


جادوی تشریفاتی

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
تداعی

همانطور که کراولی توضیح می دهد، بین فراخوانی و فراخوانی تفاوت مشخصی وجود دارد:
«استناد کردن» به معنای «دعوت کردن» است، همچنان که «برانگیختن» «دعوت کردن» است. این تفاوت اساسی بین دو شاخه Magick است. در فراخوانی، جهان کلان هشیاری را سرازیر می کند. در فراخوانی، شعبده باز که به عالم کلان تبدیل شده است، یک عالم صغیر ایجاد می کند. شما یک خدا را به دایره فرا می خوانید. شما یک روح را به مثلث فرا می خوانید.

به طور کلی، فراخوانی برای دو هدف اصلی استفاده می شود: جمع آوری اطلاعات و به دست آوردن خدمات یا اطاعت از یک روح یا شیطان. کراولی معتقد بود که مؤثرترین شکل فراخوانی در گریمور در مورد گوتیا (نگاه کنید به زیر) یافت می‌شود، که به جادوگر آموزش می‌دهد که چگونه با خیال راحت 72 روح جهنمی را احضار کرده و فرمان دهد. با این حال، به همان اندازه امکان برانگیختن موجودات فرشته ای، خدایان و سایر هوش های مربوط به سیارات، عناصر و زودیاک وجود دارد.

بر خلاف فراخوانی، که شامل فراخوانی است، فراخوانی شامل فراخوانی است، معمولاً به آنچه «مثلث هنر» می‌گویند.


عشای ربانی

کلمه Eucharist در اصل از کلمه یونانی برای شکرگزاری گرفته شده است. با این حال، در سحر و جادو، معنای خاصی به خود می گیرد - تبدیل چیزهای معمولی (معمولاً غذا و نوشیدنی) به مقدسات الهی، که سپس مصرف می شوند. هدف این است که مواد غذایی و نوشیدنی را با خواص معینی که معمولاً توسط خدایان مختلف تجسم می‌یابند، تزریق کنند، به طوری که فرد ماهر پس از مصرف، آن خواص را دریافت کند. کراولی روند انجام منظم مراسم عشای ربانی را شرح می دهد:
جادوگر از خدا پر می شود، از خدا سیر می شود، از خدا سرخوش می شود. اندک اندک بدن او با تزکیه درونی خداوند پاک می شود. بدن فانی او، که عناصر زمینی خود را می ریزد، در حقیقت به معبد روح القدس تبدیل خواهد شد. روز به روز ماده با روح جایگزین می شود، انسان با الهی. در نهایت تغییر کامل خواهد شد. خدا که در جسم ظاهر می شود نام او خواهد بود.

چندین مراسم عشای ربانی در قانون جادویی وجود دارد. دو تا از معروف‌ترین آنها توده ققنوس و توده عرفانی هستند . اولین آیینی است که برای فرد طراحی شده است، که شامل قربانی کردن یک " کیک نور " (نوعی نان که به عنوان میزبان خدمت می کند) برای Ra (یعنی خورشید) و تزریق کیک دوم با خون خود متخصص (یا واقعی) است. یا نمادین، در ژستی که منعکس کننده اسطوره پلیکان استسینه‌اش را می‌برد تا بچه‌هایش را سیر کند) و سپس آن را با این جمله می‌نوشید: «لطف نیست، گناهی نیست: این قانون است: هر چه می‌خواهی بکن!» مراسم دیگر، توده Gnostic، یک مراسم عمومی بسیار محبوب است (اگرچه می توان آن را به صورت خصوصی انجام داد) که شامل یک تیم از شرکت کنندگان، از جمله یک کشیش و یک کشیش است. این آیین نمایشی از سفر عرفانی است که با ازدواج عرفانی و مصرف یک کیک نور و یک جام نوشیدنی به اوج خود می رسد (فرآیندی که «ارتباط» نامیده می شود). پس از آن، هر ارتباط دهنده اعلام می کند: "هیچ بخشی از من نیست که از خدایان نباشد!"

فال

هنر پیشگویی عموماً برای به دست آوردن اطلاعاتی به کار می رود که می تواند ماهر را در کار بزرگ خود راهنمایی کند . تئوری زیربنایی بیان می‌کند که هوش‌هایی وجود دارد (چه در خارج یا چه در درون ذهن پیشگو) که می‌تواند با استفاده از زبان نمادها اطلاعات دقیقی را در محدوده‌های معینی ارائه دهد. به طور معمول، پیشگویی در سحر و جادو مانند فالگیری نیست ، که بیشتر به پیش بینی رویدادهای آینده علاقه دارد. در عوض، پیشگویی بیشتر در مورد کشف اطلاعات در مورد ماهیت و وضعیت چیزهایی است که می تواند به شعبده باز کمک کند تا بینش پیدا کند و تصمیمات بهتری بگیرد.

به معنای واقعی کلمه صدها تکنیک مختلف پیشگویی در جهان وجود دارد. با این حال، شیوه های غیبی غربی بیشتر شامل استفاده از طالع بینی (محاسبه تأثیر اجسام آسمانی)، کتابشناسی (خواندن قطعات تصادفی از یک کتاب، مانند Liber Legis یا I Ching )، Thoth Tarot (عرشه ای از 78 کارت، هر کدام با معنای نمادین، که معمولاً در یک الگوی معنادار قرار می‌گیرد، و ژئومانسی (روشی برای ایجاد علامت‌های تصادفی روی کاغذ یا روی زمین که منجر به ترکیبی از شانزده الگو می‌شود).

این یک حقیقت پذیرفته شده در جادو است که پیشگویی ناقص است. همانطور که کراولی می نویسد، "در تخمین ارزش نهایی یک قضاوت پیشگویی، باید بیش از منابع متعدد خطای ذاتی خود فرآیند را در نظر گرفت. قضاوت نمی تواند بیش از آنچه حقایق ارائه شده برای آن تضمین می کند انجام دهد. طبیعتا غیرممکن است. در بیشتر موارد برای اطمینان از اینکه برخی از عوامل مهم حذف نشده است [...] نباید فرض کرد که اوراکل دانای کل است."

منبع: ویکی‌پدیا


جادوی تشریفاتی

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا