خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
مارک پرین سوپارات بازیگر و مدل تایلندی متولد 19 مارس 1990 در چیانگ مای است. پدرش چینی و مادرش تایلندی است. وقتی مارک جوان بود، خانواده اش به لامپانگ نقل مکان کردند، جایی که پسر بیشتر دوران کودکی خود را در آنجا گذراند. او با یک خواهر بزرگتر به نام ماریان و دو خواهر کوچکتر بزرگ شد.
پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، این پسر وارد دانشگاه Rangsit در دانشکده گردشگری شد. یک عامل استعدادیابی در یک مسابقه جودو متوجه او شد و به او پیشنهاد امضای قرارداد برای همکاری با کانال 3 را داد و پرین موافقت کرد.
مارک اولین حضور خود را در صنعت سرگرمی به عنوان یک بازیگر با بازی در لاکورن عشق در سایه ها (Ngao Rak Luang Jai) با سه بازیگر تازه کار نادچ کوگیمیا، مینت ناتوارا و کوبکیب سومولتیپ انجام داد. حتی با وجود اینکه مارک در این پروژه مورد توجه قرار نگرفت، زیرا هیچ کس به بازی بازیگری او توجهی نکرد، اما خود سریال از رتبه تماشایی بالایی برخوردار بود.
سوپارات در لاکورن بعدی، "Love Siam" ("Huajai Haeng Khun Khao in Patapee Reh Rak") برتری یافت، جایی که او با بازیگر زن مینت چالیدا کار کرد.
مارک در سال 2016 در سریال Waves of Life بازی کرد و در آنجا با بازیگر محبوب یایا اوراسایا اسپربوند همکاری کرد. پرین در این پروژه نقش وکیلی را بازی کرد که توسط یک خانواده ثروتمند پذیرفته شده بود که دوست دخترش توسط یک هنرپیشه معروف (یایا) بر روی عابر پیاده می زند و او در مراقبت های ویژه جان خود را از دست می دهد. حالا قهرمان مارک با تمام وجود تلاش می کند تا به عدالت برسد و بازیگر زن را به زندان بیاندازد، زیرا راننده او تمام تقصیرها را بر عهده گرفت. |

  • جوایز SeeSan BunTerng 2013: زوج فانتزی با کیمبرلی آن ولتماس (Ton Rak Rim Rua)
  • جایزه Kazz 2013: Koo-Jin با Kimberly Ann Voltemas (Ton Rak Rim Rua)
  • جذاب ترین مرد سال 2012 (سیام بانترنگ)
  • جوایز SeeSan BunTerng 2012: زوج فانتزی با کیمبرلی آن ولتماس (Punya Chon Kon Krua 2012)
|
  • ارتفاع - 180 سانتی متر.
  • گروه خونی - O.
  • مارک خیلی خوب فوتبال بازی می کند و جودو هم انجام می دهد.
  • کیمبرلی آن ولتماس بازیگر زن قرار.
  • آواز خواندن را دوست دارد.
  • با افراد مشهوری مانند ماریو مورر، نادچ کوگیمیا، کن روپوم فونگپانو و بوی پاکورن چتبوریراک دوست می‌شوید.
  • او در جودو کمربند مشکی دارد.
  • بازیگر مورد علاقه کن تیرادث وونپواپان است.
  • مارک در نقاشی خوب است.
  • رنگ مورد علاقه مشکی است.
  • بسیاری او را فردی شایسته و خوش اخلاق توصیف می کنند.
  • در دوران تحصیل به ورزش دو و میدانی پرداخت.
  • او تیراندازی می کند.
|2010 - Pachatippatai United
2010 - Bpop Twilight|2017 - Khun Jao Kapao Kai Khun Chai Khai Dao
2017 - Komfaek
2017 - راک ناکارا
2017 -
2016 - Buang Atitharn
2015 -
2014 -
2013 - Ton Rak Rim Rua
2013 - Suparburoot Jutathep
2013 - Nuer Mek 2
2012 - Punya Chon Kon Krua
2011 - Sarm Noom Nuer Tong
2011 - توان عزیز
2010 - 4 Huajai Haeng Koon Kao
2010 - Ngao Ruk Luang Jai | Mark Prin Suparat / หมาก ปริญ สุภารัตนารัตน์ | مارک پرین سوپارات | 19 مارس 1990، مادر | جوان | |هنوز نه.| |
برای چندین سال متوالی، یایا اوراسایا چپربوند و نادیچ کوگیمیا (بری) زیباترین زوج تلویزیون تایلند محسوب می شوند.
یایا در 18 مارس 1993 در خانواده ناری ونگرات مدیر روابط عمومی تایلندی و همسرش معمار نروژی فیلیپ اسپربوند متولد شد. این بازیگر یک خواهر بزرگتر دارد و قبل از ازدواج پدر و مادرش، پدرش دو پسر داشت


بیوگرافی پرین سوپارات | بازیگر

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

شروع کاریر
اوراسایا حرفه بازیگری خود را نه در دوران کودکی آغاز کرد، بلکه در نوجوانی، اولین فیلم با مشارکت او در سال 2008 روی پرده ها ظاهر شد.
اما حتی در آن زمان زیبایی غیر معمول او قابل توجه بود.
سپس یایا در لاکورن "Peun See Long Hon" که به معنی "بهترین دوست نامرئی" است بازی کرد. اما قبل از اینکه تهیه کننده شبکه سوم متوجه این دختر شود و او را به نقش اصلی دعوت کند، مجبور شد تست های بسیاری را پشت سر بگذارد.
اکثرا در یک دختر 14 ساله بازیگر جدی ندیدند.
اکنون فیلم هایی با مشارکت او بسیار محبوب هستند و اولین اشعه های شهرت درام "رز بدون خار" را که در سال 2010 منتشر شد به ارمغان آورد.

یایا اوراسایا در لاکورن رزا بدون خار
عیب اصلی اوراسای این بود که او زبان تایلندی را بسیار ضعیف می دانست، او چندین سال در نروژ در کودکی زندگی کرد و فقط 30٪ زبان مادری خود را فهمید. بازیگر جوان بلافاصله شروع به مطالعه کرد.
فیلم ها و سریال هایی که ارزش دیدن با اوراسای اسپربوند را دارند
فیلموگرافی یایا هنوز خیلی بزرگ نیست، اما در این مدت کوتاه نتیجه کاملاً شایسته ای است
در سال 2010، در طول فیلمبرداری Lakorn " قلب آکانی"به دلیل عدم درک طنز تایلندی، عادت کردن به نقش برای او بسیار سخت بود، در نتیجه، او عملا با شریک اصلی خود روی صحنه، نادیچ کوگیمیا، ارتباط برقرار نکرد. به هر حال، عنوان فیلم به معنای واقعی کلمه "4 قلب کوه ها" ترجمه می شود.
درام روشن و عاشقانه ظاهر شد. داستان درباره دو خانواده متخاصم است که البته فرزندان والدینشان حتی وقتی بزرگ شدند به دعوا ادامه دادند. اما، یک زندگی باورنکردنی به فی و گیدا کمک می کند تا بفهمند که باید با هم باشند، باقی می ماند که پدرشان را متقاعد کنند.
در سال 2011، درام " آفتاب سوزانیایا اوراسایا و مارک پرین سوپارات، نعناع چالیدا، تناوات وتاناپوتی و سایر بازیگران روی صحنه شریک شدند
این درام درباره زندگی پسر جوانی است که در کودکی والدین خود را از دست داده و مردی که آنها را کشته است دو دختر را بزرگ می کند. مرد جوان نمی داند چه باید بکند - انتقام بگیرد یا از خواهران محافظت کند. فیلمی رمانتیک در ژانر وسترن حتما باید دید و از بازی یایا قدردانی کرد.
درام دیگری از سال 2011 - " بازی بد - بازی عشق"، و صداپیشگی روسی را اغلب می توان با لاکورن با نام "هیچ مانعی برای عشق وجود ندارد" یا "عشق بر شر غلبه می کند" یافت. یایا و نادیچ با هم بازی می کنند، تناوات و مینت نیز در حال فیلمبرداری با آنها هستند. داستان این درام عاشقانه کاملاً پیچیده است.
پسر جوانی دختری بیهوش را در ساحل پیدا می کند که در ابتدا چیزی به خاطر نمی آورد، تنها چیزی که به یاد می آورد نام او بود. آنها یک رابـ*ـطه عاشقانه را شروع می کنند و پس از مدتی عروسی بازی می کنند. از جوان ها عکس گرفته شد و فلادا توسط خواهرش شناخته شد و افرادی را پیدا کرد که او را برگردانند.
وقایع به گونه‌ای پیش می‌رود که سایچون باید به آمریکا برود، او در خانه یک میلیونر شغلی پیدا می‌کند و به او یاد می‌دهد که چگونه یک تجارت را اداره کند. پس از مدتی، آن مرد با پرا ملاقات می کند، اما او بدون اینکه به چیزی شک کند، او را به خواهرش معرفی می کند. در همان زمان، فالادا اصلاً شوهرش را به یاد نمی آورد که در نتیجه شروع به انتقام می کند.
یک درام کمدی سبک که در سال 2013 منتشر شد، عنوان آن " این سرزمین مال کیست؟". به معنای واقعی کلمه کل فضای لاکورن از مثبت اشباع شده است ، جوهر آن این است که به مردم نشان دهد که باید در هماهنگی با همسایگان و طبیعت خود زندگی کنند ، که زمین برای کشت داده می شود و نه برای جنگیدن برای آن. فلسفه مهربانی و نجابت همه سریال ها را در بر می گیرد، لکورن صمیمانه برای اکثر رمانتیک ها جذاب خواهد بود


بیوگرافی پرین سوپارات | بازیگر

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
در لاکورن - این سرزمین کیست
فهرست درام ها به تدریج افزایش یافت، یایا بیشتر و بیشتر محبوب شد و کانال سوم نتوانست به این موضوع توجه کند.
در سال 2013، سه درام با مشارکت او منتشر شد. این ها بودند

  • « توهم خورشید»;
  • « گل من»;
  • « طلوع خورشید: تعقیب یک رویا».
علیرغم این واقعیت که همه لاکورن ها بسیار جالب ظاهر شدند، هنوز هم ارزش توجه ویژه ای به سریال درام 11 دارد. گل من».
این یک کمدی عاشقانه است که در آن معاون جوان و پرانرژی دهکده اعزامی از بانکوک می خواهد جنایت را در روستا به طور کامل ریشه کن کند. آیا پسر جوان اگر عاشق مجرم اصلی شود می تواند به مردم محلی کمک کند؟
در سال 2014، یایا به کار بر روی درام ادامه می دهد. خورشید در حال طلوع"و در قسمت سوم بازی کرد" عشقی که خورشید را گرفت". طبق طرح، همه جنگ های بین قبیله ای، عشق، انتقام و مبارزه برای خوشبختی شماست.
این مجموعه تلویزیونی سر و صدای زیادی به پا کرد تو توی قلبمی” در سال 2015 روی پرده ها عرضه شد. جیمز جیرایا با اوراسایا همبازی شد.
قاب از سریال "تو در قلب من هستی"
این درام داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که وقتی با هم بزرگ شدند، اما رابـ*ـطه‌شان خوب پیش نرفت و حالا بزرگ شده‌اند، تغییر کرده‌اند و عاقل‌تر شده‌اند. طبق داستان ، هنگام ملاقات ، شخصیت اصلی دختر چاق و چاق را که در جلسه مسخره می کرد ، نمی شناسد ، اما او کاملاً فهمید که چه کسی در مقابل او قرار دارد.
لاکورن های تایلندی از Yaya Urassaya به طور مداوم ظاهر می شوند و نه فقط یک بار در سال.
بنابراین در سال 2017 ، این دختر دوباره در دو سریال به طور همزمان بازی کرد:

  • « امواج زندگی»;
  • « راز تناسخ».
یایا اوراسایا در سریال امواج زندگی
درام دوم موضوع قدیمی تعویض بدن را تکرار می کند، اما بازیگران این کار را به گونه ای طبیعی، خنده دار و معتبر انجام می دهند که قطعاً باید این درام را در اوقات فراغت خود تماشا کنید.
علاوه بر این، بازیگر یایا اوراسایا اسپربوند و دوست پسرش بری نادیچ کوگیمیا در حال فیلمبرداری در کنار هم هستند.
در سال 2018، سه لاکورن منتشر شد:

  • « برادر سال»;
  • « مقدر شده توسط سرنوشت»;
  • « مار 2».
فریمی از لاکورن "Destined by Fate"
هر سه لاکورن شایسته توجه و مشاهده هستند. اولی یک کمدی سبک است که در آن برادری سعی می کند از خواهرش به خاطر موفقیت بیشتر در حرفه، ورزش و تحصیل انتقام بگیرد. او چیزی بهتر از خلاص شدن از شر دوست پسر خواهرش پیدا نمی کند.
درام دوم در مورد چگونگی یک شاهزاده خانم جوان است که قبل از اینکه بر تـ*ـخت سلطنت بنشیند مجبور شد چیزهای زیادی را پشت سر بگذارد. او که حامی و متحدی پیدا نمی کند، تنها در سربازی که از او محافظت می کند، حمایت می یابد، آنها عاشق می شوند.
سومی ملودرام فانتزی است که ترس و عشق را در هم می آمیزد. چیزی خانه ها و اتومبیل ها را ویران می کند، مردم را می کشد، متأسفانه پلیس نمی تواند بفهمد که چه اتفاقی می افتد. وقتی معلوم می شود که این یک مار بزرگ است، قهرمانان وحشت می کنند، اما باید کاری انجام شود. آنها چگونه این مشکل را حل خواهند کرد و آیا می توان مار را شکست داد؟
سینما جنوب شرقی آسیاشروع به جذب بیشتر و بیشتر طرفداران در میان طرفداران سینمای آسیا می کند. تایلند به حق یکی از پیشتازان تولید فیلم و سریال (lakorns) محسوب می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم بسازم 16 بازیگر خوش تیپ تایلندی.
همچنین می توانید برترین ها را ببینید: زیباترین بازیگران تایلندی و زیباترین بازیگران کره ای. برای راحتی آشنایی با رتبه بندی های دیگر، توصیه می کنم از نقشه سایت استفاده کنید
16. پسر یوک سونگ پیسارن(متولد 12 نوامبر 1988) - مدل و بازیگر. لاکورنز (سریال تایلندی): "آخرین انعکاس غروب خورشید"، "شیشه در میان الماس".
15. Boy Pakorn Chatborirak / Boy Pakorn Chatborirak(متولد 20 اوت 1984) - بازیگر، مدل، داروساز. لاکورنز: "گرمای وحشی"، "من نمی خواهم ازدواج کنم"، "هیمالیاهای تار

منبع: lelmebel


بیوگرافی پرین سوپارات | بازیگر

 
آخرین ویرایش:

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع





بیوگرافی پرین سوپارات | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع





بیوگرافی پرین سوپارات | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا