خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

رز سیاه

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/9/21
ارسال ها
79
امتیاز واکنش
498
امتیاز
133
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
6 روز 12 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
محمد رضا یکی از رپر های بسیار مشهور است که در ایران به فعالیت رپ کردن مشغول است. این خواننده سرشناس جزء خواننده ها و رپر های بسیار مشهور ایرانی به حساب می‌ آید که تا کنون آهنگ های بسیار منتشر کرده است. باید گفت که نام اصلی این خواننده محمد رضا می‌ باشد که در سال ۱۳۷۲ در تهران در شهر ری به دنیا آمده است. نام هنری این خواننده شایع می‌ باشد بیشتر فعالیت های این فرد مشهور در زمینه رپ می باشد یکی از خواننده‌ هایی است که به دلیل مشغله بسیار زیادی که داشت بعد از ورود به دانشگاه ترک تحصیل می‌کند و از دانشگاه انصراف می‌ دهد و به فعالیت موسیقی می پردازد یکی از خواننده هایی است که موزیک های اجتماعی بسیار منتشر کرده است. با خواننده های بسیاری همکاری داشته است یکی از مشهور ترین آن ها یاسین ترکی می باشد. در زمینه و حوزه هیپ هاپ با خواننده های بسیار فعالیت داشته از جمله حصین ابلیس، تی دی و نیموش، مهراد‌ هیدن، امیر خلوت و بسیاری از افراد دیگر یکی از خواننده های بسیاری مشهور در زمینه رپ می باشد.






در اینجا می خواهیم ۱۰ مورد از جذاب ترین آهنگ های شایع را برای شما به طور کامل بیان کنیم. می شود گفت که موزیک کرم یکی از موزیک های اولیه محمد رضا به حساب می‌ آید که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است و متنی بسیار جذاب و شنیدنی دارد. ۱۰ مورد از این موزیک های محمد رضا را برای شما آورده ایم و تمام آن ها را به طور کامل شرح داده ایم که می توانید با خواندن آن ها به مطالب بسیاری دست پیدا کنید.

شایع عصبانی

یکی از موزیک های بسیار جذاب و شنیدنی شایع به حساب می‌ آید که در سال های اخیر منتشر شده این موزیک در آلبوم عصبانی منتشر شده است که یکی از موزیک های بسیار جذاب و شنیدنی این خواننده مشهور می باشد. شما می توانید به راحتی از طریق گوگل این موزیک را دانلود کنید و به طور کامل گوش کنید. متنی بسیار جذاب دارد و جزء موزیک های بسیار گوش نواز و شنیدنی شایع به حساب می‌ آید.

شایع تنگی نفس

همان گونه که از اسم این موزیک می‌ شود متوجه شد می توان گفت که یکی از موزیک های بسیار اجتماعی شایع به حساب می‌ آید که در سال‌ های اخیر منتشر شده است. توسط این آهنگ توانست به شهرت بسیاری برسد جذابیت به خصوصی برای افراد دارد. افراد بسیاری که علاقه به شایع دارند این موزیک را به طور کامل گوش داده اند به طور کامل بیان می کنند که جزء زیباترین و عالی ترین موزیک های محمد رضا می باشد. موزیک این آهنگ بسیار جذاب و شنیدنی است خواننده در این موزیک از تکنیک های خوانندگی بسیار زیادی استفاده کرده است که زیبایی منحصر به فردی به این موزیک بخشیده است.

شایع چکش

این موزیک بسیار گوش دادنی و شنیدنی است. یکی از مشهور ترین اثر های این خواننده به حساب می آید. بسیار خشن و کوبنده به حساب می آید. صدای بسیار زیبایی دارد که توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است. در این موزیک از کلمات رکیک استفاده شده است. از خوانندگان می گوید بسیار عصبی است. می شود گفت که اعتراض بسیاری نسبت به خوانندگان بی هدف دارد. یکی از موزیک های جدید محمد رضا به حساب می آید. از شرط بندی صحبت می کند و می گوید که بهتر است به تبلیغات سایت ها تبلیغاتی نپردازند.

شایع اینجانب

این موزیک بسیار جالب می باشد با موزیکی دارک و آرام شروع می شود. یکی از موزیک های جدید محمد رضا به حساب می آید. بیشتر از خودش می گوید بسیار کوبنده می باشد. از رپ می گوید از علاقه بسیاری که نسبت به رپ کردن و خوانندگی دارد می‌گوید در این موزیک از فعالیت‌ های که انجام داده از ابتدای جوانی تا زمانی که به این مرحله رسیده است. موضوعاتی را بیان می کند می گوید که با سختی به این جا رسیده است و به طور کلی می‌ توان گفت یکی از موزیک هایی است که خواننده خودش را به طور کامل در آن توصیف کرده است.

شایع یه موقع هایی هست

یکی از موزیک های بسیار جذاب و شنیدنی محمد رضا به حساب می‌ آید که برای دانلود این موزیک بهتر است به گوگل مراجعه کنید و بسیار شنیدنی و جذاب است. متنی بسیار آرام و در عین حال عاشقانه دارد یکی از موزیک هایی است که بعد از آن شایع توانست به شهرت بسیاری برسد در این موزیک باید گفت که احساس خواننده بر دیگر موضوعات قالب است یکی از جذاب ترین موزیک های این خواننده به حساب می‌ آید که از آلبوم یه موقع هایی هست منتشر شده است.

کرم

یکی از اولین موزیک های شایع به حساب می‌ آید که بسیار جذاب و شنیدنی است. این موزیک یکی از موزیک هایی است که در ابتدای فعالیت محمد رضا منتشر شده است. متن بسیار عاشقانه ای دارد به شما توصیه می شود که حتماً اگر علاقه بسیار به این خواننده دارید این موزیک را برای یکبار هم که شده گوش کنید.

احتیاج دارم

یکی از موزیک های بسیار جذاب و شنیدنی است که شایع بعد از انتشار آن توانست به شهرت بسیاری برسد. این موزیک یکی از جذاب ترین موزیک های شایع به حساب می‌ آید و جزء قدیمی ترین آهنگ های وی محسوب می‌ شود.

صبر

می شود بیان کرد که محمد رضا یکی از خواننده‌ های است که صدای بسیار زیبایی دارد شما می توانید برای دانلود موزیک های این فرد مشهور به سایت های معتبر مراجعه کنید. بهترین راه برای گوش دادن به موزیک های او این است که به گوگل مراجعه کنید و آهنگ های او را دانلود کنید این موزیک بسیار جذاب و گوش نواز می باشد.

این منم

یکی از موزیک های است که خواننده به طور کامل خودش را در آن توصیف کرده است و بیان کرده است که چه شخصیتی دارد. بسیار جالب است و افراد می‌ توانند برای آشنایی بهتر با این خواننده این موزیک را گوش کنند.

مخلص کلوم

یکی از موزیک های بسیار کوبنده شایع به حساب می آید. بسیار جذاب و شنیدنی است و باید گفت که جزء خواننده های بسیار مشهور به حساب می‌ آید که توانایی بسیار در زمینه های مختلف دارد. یکی از موزیک هایی است که به شهرت وی افزوده است.

شایع البوم عصبانی

یکی از خواننده های بسیار مشهوری است که آلبوم های بسیار منتشر کرده است و نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده. آلبوم عصبانی یکی از جذاب‌ ترین آلبوم های این خواننده به حساب می‌ آید که شما می توانید برای دانلود موزیک های این آلبوم به گوگل و یا سایت های معتبر مراجعه کنید. شایع تلو یکی از موزیک های شنیدنی وی به حساب می آید. شایع منم احترام نظامی را می توانید از گوگل دانلود کنید.


mohammadreza-shayea-3.jpg


محمدرضا شایع | خواننده

 

رز سیاه

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/9/21
ارسال ها
79
امتیاز واکنش
498
امتیاز
133
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
6 روز 12 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا