خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,261
امتیاز واکنش
36,270
امتیاز
473
زمان حضور
270 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
محاسبه نمره آیلتس: بسیاری از متقاضیان آیلتس به دنبال این هستند که بدانند با چند پاسخ صحیح در مهارت های لیسنینگ و ریدینگ آیلتس در ماژول های آکادمیک و جنرال ترینینگ می توانند نمره ی دلخواهشان را بدست بیاورند. همچنین دوست دارند بدانند که نمره اسپیکینگ آیلتس و ریدینگ آیلتس آن ها طبق چه چهارچوب، ضوابط و معیارهایی مورد تصحیح و ارزیابی قرار می گیرد.

در زیر، شما می توانید ریز نمرات خام (از 40) و نمرات آیلتس (از 9) را مشاهده کرده و ببینید چطور محاسبه گر نمرات آیلتس عمل می کند و چطور این شمارنده نمرات آیلتس به شما نمره ی هر مهارت یا نمره ی معدل یا Overall را می دهد. در ضمن، مهارت Listening آیلتس برای هر دو ماژول آکادمیک و جنرال ترینینگ یکی بوده اما مهارت Reading متفاوت است. برای مهارت های رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس نیز لینک هایی در زیر آمده است که به تفصیل توضیح داده اند چطور رایتینگ و اسپیکینگ IELTS متقاضیان تصحیح می شود.

نسخه ی PDF جدول نمره آیلتس زیر نیز در انتهای این پست آمده است تا شما بتوانید آن را دانلود و پرینت کرده و بتوانید در امتحاناتی که از خود می گیرید، عملکرد خود را ارزیابی کرده و پس از نزدیک شدن به نمره ی دلخواه، اقدام به ثبت نام در آزمون آیلتس کنید.

نکته خیلی مهم!

هر آزمون آیلتس، دارای یک درجه سختی خاص است! مثلا در یک آزمون، متقاضی با 30 پاسخ صحیح نمره 7 را گرفته اما در آزمونی دیگر باید 32 پاسخ صحیح برای 7 داشته باشد. جدول زیر یک طرح کلی و برای آزمونی با درجه سختی متوسط است.


محاسبه گر نمرات ایلتس | IELTS Score Charts and Calculator

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا