خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,260
امتیاز واکنش
36,261
امتیاز
473
زمان حضور
269 روز 18 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
آزمون آیلتس (IELTS: International English Language Testing System) آزمونی است که میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی، کار و اقامـت در سازمان ها و شرکت های مختلف سرتاسر جهان را به زبان انگلیسی مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

این آزمون می خواهد مهارت های ارتباطی زبان انگلیسی اشخاص را برای ادامه زندگی در یک کشور انگلیسی زبان ارزیابی کند و در مقیاسی 9 نمره ای از یک تا نه تقسیم بندی شده است که در آن نمره یک به معنای مبتدی و نمره 9 به معنای حرفه ایست.

آزمون بین المللی آیلتس به صورت مشترک تـوسط دانشگاه کمبریج،‌ کنسول بریتانیـا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا(idp) در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می شود و به طور متوسط سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می کنند.



IELTS

آزمون IELTS دو ماژول مختلف دارد:

آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training).

همچنین نوع دیگری برای مقاصد خاص تهیه و اجرا می شود. این نوع، آیلتس لایف اسکیلز IELTS Life Skills نام دارد.

در دوران کرونا، آیلتس یک آزمون دیگر به اسم آیلتس اندیکاتور یا IELTS Indicator راه اندازی کرد.

اخیرا، آزمون کامپیوتری آیلتس (Computer-delivered IELTS) نیز راه اندازی شده است اما هنوز در ایران برگزار نمی شود.



افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند (کارشناسی به بالا) باید در نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای، اخذ دیپلم، کار و یا برای اخذ اقامت به کشورهـای انگلیسی زبان (معمولا استرالیا، کانادا یا انگلستان) به آن احتیاج دارند، می بایست در نوع عمومی این آزمون شرکت کنند. هردوی این ماژول ها، ارزیابی دقیق و معتبری روی چهار مهارت ارتباطی زبان دارند، یعنی شنیداری یا Listening، خواندن یا Reading، نوشتاری یا Writing و گفتاری یا Speaking.



اگر چه دو بخش شنیداری و گفتاری در هر دو نوع آکادمیک و عمومی کاملاً یکسان است، دو بخش دیگر (خواندن و نوشتاری) تا حدودی متفاوت طراحی و برگزار می شوند. در این آزمون هیچ حد نصابی برای قبولی وجود ندارد، بلکه مؤسسات و دانشگاه های مختلف حد نصاب مورد قبول خود را دارند؛ اما بطور کلی، 9 نمره یا Band در نظر گرفته شده است که در آن نمره ی 9 عالی، نمره 7 خوب، نمره 5 متوسط و نمره 4 به پایین ضعیف محسوب می شود.



آیلتس لایف اسکیلز فقط مهارت های Listening و Speaking را می سنجد. اطلاعات دقیق تر را در IELTS Life Skills ببینید.



IELTS



آیلتس با همه منصفانه برخورد می کند!

بدون هیچ گونه تبعیض فرهنگی، و با پذیرش انواع تنوع زبان انگلیسی و کسانی که زبان مادریشان انگلیسی است یعنی شمال امریکا، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند، آیلتس با تمامی کسانی که می خواهند در آن شرکت کنند با انصاف کامل برخورد می کند.



آیلتس در دسترس همگان است!

در سرتاسر دنیا، آیلتس در بیشتر از هزارو صد مرکز برگزار می شود. سالیانه حدود 48 آزمون آیلتس در دنیا برگزار شده و تنها ایران حدود 8 مرکز برگزاری آیلتس دارد. آمریکا نیز دارای 50 مرکز برگزاری آزمون است.


معرفی آزمون آیلتس | IELTS

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا