خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,206
امتیاز واکنش
64,080
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایلوستریتور و قابلیت های آن چیست ؟
ایلوستریتور چیست ؟ {illustrator } یکی از نرم افزار های قدرتمند گرافیکی هست که علاقه مندان بسیار زیادی از جمله گرافیست ها و طراحان وب و … برای طراحی محصولات گرافیکی خود از آن استفاده می کنند. از این نرم افزار به عنوان رقیت نرم افزار نام آشنا فتوشاپ یاد می کنند چون قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. فایل هایی که با این نرم افزار ساخته می شوند به عنوان فایل لایه باز و یا تصاویر وکتور در بین کابران شناخته می شود. با من تا پایان این آموزش همراه باشید.
تاریخچه نرم افزار ایلوستریتور
نرم افزار ایلوستریتور یکی از محصولات برتر کمپانی بزرگ ادوبی می باشد که در سال 1989 میلادی برای سیستم عامل ویندوز طراحی و ارائه شد.در سری های اول این نرم افزار مصلما این نرم افزار قابلیت های پیچیده امروز را نداشت اما در آن زمان یک پیشرفت بسیار زیاد در این زمینه بود. در طی گذشت چندین سال این نرم افزار توانسته است با ویژگی های منحصر به فردی که هر سال نیز به آن اضاف می شود در بین کاربران محبوبیت بیشتری داشته باشد. نرم افزار های کمپانی ادوبی با پیشوند CS مشهور هستند و این نرم افزار نیز به عنوان CS illustrator شناخته شده ببود که در سال 2012 این پیشوند تغییر کرد و پیشوند جدید تحت عنوان CC به کاربران ارائه شد.
اگر بخواهیم نرم افزار دیگری را به شما معرفی کنیم در زمینه ساخت و ویرایش فایل های وکتور و یا برداری ، نرم افزار کورل دراو را به شما معرفی می کنیم که امکانات خوبی را دارد اما مصلما ما نرم افزار ایلوستریتور را به شما معرفی می کنیم و پیشنهاد می کنیم که اگر تا کنون با این نرم افزار آشنا نشده اید حتما این نرم افزار قدرتمند را یاد بگیرید و طرح های فوق العاده ای طراحی کنید.
کاربرد نرم‌افزار ایلوستریتور چیست :
کاربرد نرم افزار ایلوستریتور چیست > نرم افزار ایلوستریتور همانند نرم افزار فتوشاپ دارای امکانات بسیاری است که می توان انواع لوگو ، بنرهای تبلیغاتی ، بروشور ، کاتالوگ ، اینفوگرافیک ، کاراکتر ، کارت ویزیت و هر آنچه که فکر کنید را در آن طراحی کرد. خبر خوب این است که اگر شما با نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید می توانید با نرم افزار ایلوستریتور هم کار کنید اما این بدان معنا نیست که امکانات و ابزارهای یکسانی دارند. چون دو نرم افزار برای کمپانی ادوبی می باشد محیط کاری نیز تقریبا به هم شباهت زیادی دارند و تنها چیزی که شما باید آن را فرا بگیرید استفاده از ابزارهای موجود است. خیلی از آثار گرافیکی خیلی خوب از ترکیب دو نرم افزار ایلستریتور و فتوشاپ به وجود می آیند که این به شما پتانسیل خیلی زیادی در خلق آثار حرفه ای می دهد.
در ادامه در مورد سایر کاربردی نرم افزار ایلستریتور چیست می پردازیم پس با ما همراه باشید.
بعد از ساخت طرح های خود در این نرم افزار می توانیم فایل های خود را به فرمت های اصلی این نرم افزار یعنی EPS، Ai، SVG و PDF ذخیره کنیم.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار ایلوستریتور :

  • تغیر اندازه طرح های خود تا چندین برابر بدون افت کیفیت
  • تبدیل عکس به وکتور
  • مدیریت ساده رنگ‌ها
  • بخش بندی بسیار ساده و حرفه‌ای
  • نقاشی دیجیتال حرفه ای
  • و …

  • منبع: فری_پیک


ایلوستریتور چیست؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: *NiLOOFaR* و Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا