خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paria.m

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/12/20
ارسال ها
253
امتیاز واکنش
7,232
امتیاز
213
محل سکونت
your heart
زمان حضور
24 روز 11 ساعت 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
هیرو فاینس با نام اصلی هیرو برگراد فالکنر فاینس-تیفین مدل و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون انگلستان می باشد. این هنرمند خوش چهره فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۸ در سن ۱۱ سالگی در فیلم درام “بزرگ ‌تر از بن” آغاز نمود. او بعد از یک سال در فیلم پرطرفدار ” هری پاتر و شاهزاده دو رگه” به کارگردانی دیوید یتس در نقش تام ریدل ایفای نقش پرداخت و چهره اش شناخته شد. خوب است بدانید که وی خواهر زاده ” جوزف فاینس” و ” رالف فاینس” (بازیگران هالیوودی) می باشد. همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی هیرو فاینس همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.
بیوگرافی هیرو فاینس هنرپیشه و مدلینگ اهل انگلستان
هیرو برگراد فالکنر فاینس-تیفین مدل و هنرپیشه موفق و بااستعداد سینما و تلویزیون انگلیسی متولد ۶ نوامبر سال ۱۹۹۷ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر لندن چشم به جهان گشوده است.

هیرو فاینس در یک خانواده با اصالت و هنرمند ۴ نفره متولد شده؛ پدر وی جرج تیفن فیلمبردار، کارگردان و رمان نویس و مادرش مارتا فاینس نیز کارگردان، نویسنده و تهیه ‌کننده است. پدربزرگ سمت پدری ‌اش تهیه ‌کننده بوده و خانواده مادری ‌اش نیز کشاورز، نویسنده و عکاس هستند. وی یک برادر بزرگتر به نام تایتن ناتانیل متولد سال ۱۹۹۵ و یک خواهر کوچکتر به نام مرسی جینی ویلو متولد سال ۲۰۰۱ دارد.

این هنرمند جوان نخستین فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم ” بزرگ ‌تر از بن” آغاز نمود. در سال ۲۰۰۹ با بازی در فیلم ” هری پاتر و شاهزاده دورگه” به کارگردانی دیوید یتس در نقش تام ریدل شناخته شد. اکثر خبرنگاران انگلیسی دلیل حضور وی را پارتی بازی می دانند اما کارگردان این فیلم اعلام نمود که هیرو فاینس را بخاطر توانایی اش در فضای تاریک و فن بیان زیبا دیالوگ هایش انتخاب کرده است.

وی در سال ۲۰۱۹ در فیلم سینمایی ” بعد از آن” به کارگردانی جنی گیج در نقص اصلی هاردین اسکات به ایفای نقش پرداخت و به شهرت رسید. در سال ۲۰۲۰ در فیلم ” اختفا” در نقش بروکس حضور داشت. در همان سال وی برای فیلم ” بعد از برخورد ما” دعوت شد. همچنین او موفق به دریافت جایزه بازیگر مرد منتخب فیلم ‌های درام در جشنواره جوایز برگزیده نوجوانان شد. او در این فیلم با جوزفین لانگفورد همبازی بود.

ازدواج و همسر هیرو فاینس
طبق گفته خبرنگاران خارجی این بازیگر مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

شغل مدلینگ
وی با یکی از آژانس های مدلینگ کشور بریتانیا به نام «استورم منجمنت» عقد قرارداد نمود که همچنین به عنوان مدل برای برندهای دیور، دولچه، اچ اند ام و گابانا فعالیت داشته است. در این زمینه می توان به انتخاب شدن او در سال ۲۰۱۹ برای چهره عطر سالواتوره فراگامو اشاره کرد.

افتخارات و جوایز این بازیگر
برنده جایزه بازیگر مرد منتخب فیلم ‌های درام در جشنواره جوایز برگزیده نوجوانان برای فیلم ” بعد از آن” در سال ۲۰۱۹
جایزه ستاره نوظهور را در فستیوال فیلم ایشیا را در سال ۲۰۱۹ دریافت نمود.

کارنامه هنری هیرو فاینس
فیلم های سینمایی هیرو فاینس
۲۰۰۸- بزرگ تر از بن
۲۰۰۹- هری پاتر و شاهزاده دورگه
۲۰۱۲- آرامش خصوصی
۲۰۱۶- دارایی به قصد تامین
۲۰۱۷- زندگی مخفی گل ها
۲۰۱۹- بعد از آن
۲۰۲۰- اختفا
۲۰۲۰- بعد از برخورد ما
سریال های تلویزیونی هیرو فاینس
۲۰۱۸- امن
۲۰۱۸- تونل
۲۰۱۹- تصفیه
۲۰۲۰- روز به روز

امیدواریم از خواندن بیوگرافی هیرو فاینس تیفن هنرپیشه و مدل محبوب انگلیسی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لـ*ـذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم
پایان
منبع:سایت آرگا


بیوگرافی هیروفاینس | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: ^~SARA~^
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا