خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
توماس جان الیس (Thomas John Ellis؛ زادهٔ ۱۷ نوامبر ۱۹۷۸[۱]) یک هنرپیشه اهل ولز می‌باشد. او به خاطر بازی در نقش لوسيفر مورنینگ استار در سریال فانتزی لوسیفر در نتفلیکس و حضورهای متقاطعش در دی سی یونیورس و همچنین نقش گری پرستون در سیتکام میراندا از شبکه بی‌بی‌سی وان و پزشک هالیوود در سریال راش از شبکه یو اس آ شناخته شده‌است. او در درام فوق‌العاده فیدز به عنوان مارک اچ ظاهر شد.

اوایل زندگی
توماس جان الیس در ۱۷ نوامبر ۱۹۷۸، در کاردیف ولز، فرزند مریلین ژان (خواهر هوپر) و کریستوفر جان الیس متولد شد.[۲]او سه خواهر دارد که یکی از آنها دوقلوی اوست. پدر، عمو و یک خواهر او همه وزیر باپتیست هستند.[۳]وی در انگلستان بزرگ شد و در آنجا به مدرسه High Storrs در شفیلد رفت[۴] و در ارکستر جوانان شهر شفیلد شیپور فرانسوی زد.[۵]وی لیسانس مطالعات دراماتیک را در آکادمی موسیقی و نمایش سلطنتی اسکاتلند دریافت کرد.


حرفه
برخی از نقش‌های الیس شامل گری پرستون در شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی یک میراندا (۲۰۱۰–۲۰۱۵) ,کینگ سنرد در سریال خیالی بی‌بی‌سی مرلین (۲۰۰۸)؛ جاستین در کانال 4 No's Angels؛ و توماس میلیگان در سریال Doctor Who می‌باشد.
او همچنین در سریال آبکی ایست اندرز که برای مدت طولانی از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شود و برنامه طنز بی‌بی‌سی The Catherine Tate Show؛ و درام پزشکی بی‌بی‌سی هالبی سیتی نیز حضور داشت.
در جولای و اوت ۲۰۰۹، او در نمایش کمدی آی تی وی دوشنبه دوشنبه بازی کرد. وی در نقش بازرس بازرسان بلاند در فیلم پوآرو آگاتا کریستی انتخاب شد.
در فوریه ۲۰۱۵، الیس در نقش لوسیفر مورنینگ استار در سریال لویسفر فاکس انتخاب شد، براساس انتشارات کمیک DC و شخصیتی به همین نام، که برای اولین بار در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد.[۷] این نمایش بعداً به نتفلیکس منتقل شد. در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰، اعلام شد که نتفلیکس این نمایش را برای فصل ششم و آخرین دوره تمدید کرده‌است.
وی بار دیگر در نقش لوسیفر را در سریال فلش به صورت بازیگر مقطعی در قسمت «بحران در زمینهای بی نهایت» از شبکه CW حضور یافت.
در سال ۲۰۲۱، الیس برنده جایزه تلویزیونی Tell-Tale برای بازیگر محبوب فیلم‌های کابلی یا سریالی علمی-تخیلی / فانتزی / ترسناک شد.


زندگی شخصی
الیس در سال ۲۰۰۶ با تامزین اوت وایت بازیگر انگلیسی - که با او دارای دو دختر است - ازدواج کرد.[۱۱] آنها در سال ۲۰۱۴ پس از اعتراف وی به داشتن یک شب ارتباط با یک بازیگر دیگر هنگام فیلمبرداری فیلم تلویزیونی گوتیکا ۲۰۱۳، طلاق گرفتند.[۱۲][۱۳][۱۴] وی در سال ۲۰۱۹ با میگان اوپنهایمر، فیلمنامه‌نویس آمریکایی ازدواج کرد.[۱۵]


بیوگرافی تام الیس | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا