خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,321
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
داستان‌های ترسناک همیشه مورد توجه مردم و علاقه‌مندان قرار دارند. صد‌ها بحث و داستان اینترنتی در مورد مشاهده ارواح، شنیدن صدا‌های عجیب و غریب، حوادث غیر قابل توضیح و ... وجود دارد که افراد بر اساس تجربه شخصی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و همیشه این تجربه‌های شخصی هستند که بیشترین تعامل را دارند. برخی از این اتفاقات ممکن است واقعی به نظر نیایند، اما کسانی که آن‌ها را تعریف می‌کنند ادعا دارند واقعی هستند و اتفاق افتاده اند.

در ادامه تعدادی از این ماجرا‌های عجیب، ولی واقعی را می‌خوانید:

یادداشت هشدار دهنده!
یک مهمان هتل یادداشت دست نویس دلهره آوری را در یک کشو پیدا کرد و فکر می‌کرد مهمان قبلی آن یادداشت را در آنجا گذاشته است. در دسامبر ۲۰۱۴، امی جونز در هتلی در ادینبورگ اقامت داشت که یادداشت عجیبی را کشف کرد که روی آن نوشته شده بود: ”درب قفل شده را باز نکنید! به نجوا‌های آن اعتماد نکن. برو، فقط لیا ...»

جونز به جای ترسیدن، از یادداشت عکس گرفت و آن را در توئیتر بارگذاری کرد. او سپس به خواب رفت و درب موردنظر را نیز باز کرد. صبح روز بعد، او به دنبال کنندگان خود در توئیتر اطلاع داد که او هنوز زنده است و هیچ صدایی نیز نشنیده است.

هراسی شیطانی
در نوامبر ۲۰۱۹، منبعی ناشناس از کشته شدن گوسفندی در جنگلی در همپشایر خبر داد. روی جسد گوسفند‌ها پنج نمودار، یک صلیب معکوس و شماره ۶۶۶ نقاشی شده بود. این گوسفندان با ضربات چاقو کشته شده بودند.

هنگامی که پلیس این حادثه را بررسی کرد، متوجه شد که یک صلیب معکوس و ۶۶۶ نیز روی درب کلیسای سنت پیتر در برامشاو نقاشی شده است. این جنگل با جادوگری ارتباط تاریخی دارد، اما مردم محلی قبل از حادثه گوسفندان هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودند. گفته می‌شود ساکنان از آنچه اتفاق افتاده بسیار ناراحت هستند و امیدوارند که پلیس عاملان جنایت نقاشی دیواری شیطانی را پیدا کنند.

بلعیده شدن توسط قبر
خورشید در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ غروب کرده بود که جوآن کالن ۶۴ ساله برای بازدید از مزار پدر و مادرش به گورستان لانگ آیلند رفت. او یک کمان خمیده شکل را روی تاج گل بالای سنگ قبر مشاهده کرد و برای رفع آن خم شد. همانطور که این کار را کرد، زمین زیر پایش خالی شد و او به درون قبر افتاد. این حادثه غیرمنتظره باعث از دست دادن تعادل او شد و سرش به سنگ خورده و دندان شکست. او ناامیدانه دو طرف سنگ قبر را گرفت و کمک خواست، اما هیچ کس صدایش را نشنید.

بعد از اینکه موفق شد از قبر بیرون بیاید، بلافاصله قبرستان را ترک کرد و از بازگشت مجدد به آنجا خودداری کرد. کالن همچنین با استناد به مشکلات عاطفی و کابوس‌های ناشی از این حادثه هولناک، از یک وکیل برای شکایت از صاحبان این گورستان کمک گرفت.


اتفاقات باورنکردنی و ترسناک ولی واقعی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا