خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,709
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
~به نام خالق عجایب~

جهش‌های حیرت انگیز حیوانات در زندگی واقعی! هر از چند گاهی یک جهش یافته در دنیای حیوانات متولد می شود. برخی از این جهش ها به طور طبیعی اتفاق می افتند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بدست انسان ها بوجود بیاید تا به هدف بزرگ تری برسند.
صرف نظر از علت، حیوانات دارای جهش ژنتیکی شگفت های جالبی از طبیعت هستند، و قطعاً سزاوار توجه ما هستند.
توجه: همه حیوانات جهش یافته در این پست به طور طبیعی اتفاق افتاده اند، بیشتر آنها احتمالاً به دلیل افزایش آلودگی محیط زیست، که این نشانه غم انگیز دیگری است که چقدر چشمگیرانه سلامت کره زمین بدتر می شود.

بز هشت پا
این بز با هشت پا و هر دو بخش تولید مثل نر و ماده در سال ۲۰۱۴ در مزرعه ای در کرواسی متولد شد. دامپزشکان معتقدند که دلیل پاهای اضافی و انـ*ـدام حیوان یک خواهر و برادر توسعه نیافته است.


25-22.jpg


گربه با یک چشم
بچه گربه یک بنگالی بدون چشم که به سایکلد سایکلاکس معروف است، در سال ۲۰۱۲ در اتاق عمل یک دامپزشک متولد شد. متاسفانه ، بچه گربه کوچک خیلی زود پس از ورود به دنیا درگذشت. یک بچه گربه دیگر به نام سای (تصویر) نیز در سال ۲۰۰۶ در یک روز درگذشت.

ezgif.com-webp-to-jpg.jpg



مار با یک پا
یک مار جهش یافته با یک پا پنجه دار در سال ۲۰۰۹ در جنوب غربی چین کشف شد. این مار حدود ۴۰ سانتی متر (۱۶ اینچ) طول و ضخامتی اندازه انگشت کوچک داشت.

23-20.jpg


قورباغه با سه سر
کودکان در یک مهد کودک در وستون سوپر میر، انگلستان، هنگامی که یک قورباغه سه سر و شش پا را در باغ خود پیدا کردند شوکه شدند. یک انگشت اضافی در قورباغه ها بسیار متداول است، اما این نوع جهش قبلاً در آنها مشاهده نشده بود (و از آن زمان تاکنون نیز).

22-20.jpg


گربه با بال
در جنوب چین نه تنها یکی بلکه چندین گربه نر با زائدات بال مانند روی پشت آنها گزارش شد. اگرچه این زائدات کرکی به نظر می رسید، اما در واقع دارای استخوان بودند. کارشناسان دامپزشکی گفتند که “بالها” به کیفیت زندگی گربه ها آسیب نمی رساند.

21-20.jpg

منبع: تاپ فایو


جهش‌های حیرت انگیز حیوانات!

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,709
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خالق عجایب

قسمت دوم مطالب جالب و عجیب درباره جهش‌های حیرت انگیز حیوانات مختلف به صورت تصادفی و طبیعی!.

گاو با شش پا
این گاو با دو پا اضافی در پشت خود متولد شد. جهش این حیوان در اثر رادیواکتیویته منتشر شده در هنگام فاجعه چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ ایجاد شده است. حتی اکنون، بیش از ۳۰ سال پس از این فاجعه، هنوز هم می توان رادیواکتیویته را در بعضی از حیوانات ساکن در این منطقه یافت.

ezgif.com-webp-to-jpg-1.jpg


خوک با دو سر
یک کشاورز چینی با دیدن خوک دو سری که در آوریل سال ۲۰۱۳ در مزرعه اش متولد شد شوکه شد. وضعیت داشتن دو سر تحت عنوان پلی سیفالی شناخته شده است

ezgif.com-webp-to-jpg-2.jpg


ماهی با دو دهان
یک ماهی با دو دهان در سال ۲۰۱۵ در دریاچه بُنی در استرالیا جنوبی گرفته شد. مردی که ماهی را گرفت، گفت که دهان فوقانی به طور عادی عمل می کند در حالی که دهان پایین به طور دائم باز است.

ezgif-7-bcf6d9b5ad40.jpg


سگ دو عضله
وندی ویپِت (نژادی از سگ) به دلیل یک اختلال ژنتیکی نادر، دو برابر ماهیچه و وزن نسبت به یک سگ معمولی از نژاد خود را دارد. با این حال، گفته می شود که دانشمندان چینی از نظر ژنتیکی، سگ های دوبرابر حالت عادی عضلانی برای شکار و کاربردهای نظامی ایجاد کرده اند.

ezgif-7-bd401cf56ded.jpg


خوک با صورت میمون
در سال ۲۰۱۶، یک خوک با سر میمون در شهر سیگو دو آویلا در کوبای مرکزی متولد شد. متأسفانه، خوک فقط چهار روز پس از به دنیا آمدن درگذشت. برخی از کارشناسان می گویند آلودگی محیط زیست عامل این جهش نگران کننده بوده است.

ezgif.com-webp-to-jpg-3.jpg


ماهی با سه چشم
این گربه ماهی سه چشم در سال ۲۰۱۵ توسط یک صیاد ماهی در کانال گوانوس در شهر نیویورک گرفته شد. کانال گوانوس یکی از آلوده ترین آب های ایالات متحده به حساب می آید و احتمالاً آلودگی شدید باعث این جهش شده است

15-21.jpg


گوسفند با شش پا
نه تنها یکی بلکه دو بره شش پا در یک مزرعه ارگانیک در انگلستان به دنیا آمدند. صاحب مزرعه، سیمون بنت، گفت که هیچ دانشمندی در این رویداد شرکت نکرده است.

14-20.jpg

منبع: تاپ فایو


جهش‌های حیرت انگیز حیوانات!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا