خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۹ باشگاه انگلیسی از اتحادیه فوتبال این کشور درخواست برگزاری جلسه ای کرده اند تا اعتراض خود به خرید سهام نیوکاسل توسط سعودی ها را ابراز کنند.

به گزارش پارس فوتبال، سه روز پیش بود که اعلام شد صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی به ریاست بن سلمان ولیعهد این کشور، با قراردادی ۳۰۵ میلیون پوندی ۸۰ درصد سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری کرده و مالک این باشگاه شده است.

تیم های لیگ جزیره علیه نیوکاسل

این خبر موجی از شادی را میان هواداران نیوکاسل آورد و آنها بیرون ورزشگاه سنت جیمز پارک به جشن و پایکوبی هم پرداختند ولی در میان باشگاه های دیگر انگلیسی بازخورد مثبتی نداشت. سعودی ها ۱۸ ماه در تلاش بودند تا مالک نیوکاسل شوند و پس از دادن تضمین های لازم مبنی بر عدم دخالت حکومت سعودی موفق شدند امضای نهایی اتحادیه فوتبال انگلیس را بگیرند.

طبق ادعای نشریه گاردین، ۱۹ باشگاه انگلیسی تقاضای جلسه ای فوری کرده اند تا با سران اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد اتفاق اخیر صحبت کنند. آنها معتقدند دیگر برای به هم زدن این قرارداد دیر شده ولی توضیح می خواهند که چرا این قضیه آنقدر دیر به اطلاع شان رسیده و اینکه چرا در نهایت تسلیم سعودی ها شده اند.

مارس گذشته نیز باشگاه های لیگ برتر به ریچارد مسترز مدیر اجرایی و گری هافمن رئیس لیگ برتر در مورد توافق نیوکاسل با سعودی ها اعتراض کرده بودند ولی این اعتراضات به جایی نرسید. انتظار می رود که نیوکاسل به تدریج تبدیل به منچسترسیتی یا پی اس جی جدید فوتبال اروپا شود.
منبع: خبرگذاری فوتبال ایران


طوفان در انگلیس ؛ ۱۹ باشگاه لیگ برتری علیه نیوکاسل شدند!

 
  • عالی
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا