خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
Nutella یکی از محبوب‌ترین برندهای خوراکی در سراسر جهان به شمار می رود. واقعیت های بسیار جالبی درباره این شکلات دوست داشتنی که از گران‌ترین شکلات های جهان است، وجود دارد.در این مقاله ۵ حقیقت جالب از نوتلا خواهید شنید که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

20152F022F042F052Fnutella.93b67-640x334.jpg

به نظر شما تولیدات Nutella در سراسر دنیا چقدر است؟ شاید باورش سخت باشد ولی با شکلات های تولید شده در یکسال می توان ۱.۸ بار کره زمین را دور زد. همچنین با شیشه‌های این محصول می توانید ۸ بار دیوار چین را بپوشانید!.

1.png

اگر تا به اینجا متوجه عظمت تولید Nutella در جهان نشده اید بهتر است بدانید که با پشت سر هم چیدن نوتلا می توان رود دانوب که یکی از بزرگترین رودهای اروپاست و از ۱۰ کشور مختلف می گذرد، ۲۶ بار از ابتدا تا انتها پوشش داد. از لحاظ وزنی نیز اندازه نوتلاهای تولید شده در طول یکسال برابر وزن ساختمان Empire State در آمریکا است. از لحاظ زمانی نیز هر ۲.۵ ثانیه در دنیا یک شیشه نوتلا به فروش می رسد.

2.jpg

سالهای زیادی Nutella برای کودکان ایتالیایی رایگان بود. فروشگاههای سراسر ایتالیا یک سـ*ـیاست BYOB (bring your own bread) داشتند که در آن بچه ها می توانستند تکه های نان خود را به فروشگاه‌ها ببرند و به آن ها مقداری نوتلای رایگان داده می شد.
همه چیز در طول جنگ جهانی دوم و با کمبود شکلات آغاز شد. در زمان جنگ جهانی دوم، شکلات تبدیل به یک محصول نادر و گران قیمت شد که در طول جنگ تقسیم شده بود، پیترو فررو، بنیانگذار نوتلا، فندق را به منظور افزایش عرضه به شکلات اضافه کرد . و در نتیجه، در سال ۱۹۴۶ پاستای گندوجا که یک شکلات صبحانه فندقی بود متولد شد.

---.jpg

شاید شکلاتهای‌نوتلا تنها خوراکی دنیا باشد که یک روز جهانی ر به خود اختصاص داده است. طرفداران خیرخواه Nutella در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفتند که Nutella Day را آغاز کنند. پیشنهاد این جشن شیرین از طرف یک وبلاگ نویس و طرفدار Nutella در شبکه های اجتماعی پخش شد و با استقبال طرفداران پرشمار نوتلا مواجه شد و هر ساله ۵ فوریه به عنوان روز جهانی نوتلا جشن گرفته می‌شود.

بخش زیادی از تبلیغات این محصول در شبکه‌های اجتماعی و توسط مصرف‌کنندگان این شکلات دوست داشتنی انجام می شود. تا به امروز بیش از ۸ میلیون پست درشبکه مجازی با هشتگ Nutella منتشر شده است. علاوه بر این نوتلا، دومین ماده خوراکی محبوب در شبکه مجازی بعد از Overo به شمار می رود. صفحه رسمی Nutella درشبکه مجازی بیش از ۳۲ میلیون دنبال کننده و بیش از ۳۲ میلیون لایک نیز دارد.

منبع: top5


پنج حقیقت جالب درباره نوتلا!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • عالی
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا