خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین هتل های دبی

تفریحات و جاذبه های لوکس، مراکز خرید متنوع، برج های سربفلک کشیده، خلیج زیبای فارس و درختان نخل از دبی شهری منحصر به فرد ساخته است. خیلی ها به دبی می روند تا علاوه بر دیدن جاذبه ها سری هم به مراکز خرید این شهر بزنند و آخرین برندهای مد روز را خریداری کنند. مطمئنا برای آن هایی که به خرید خیلی اهمیت می دهند، اقامت در هتلی که در نزدیکی مراکز خرید باشد اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در این صورت مجبور به پرداخت هزینه های اضافی تاکسی برای رسیدن به مراکز خرید نیستند. می خواهیم در این پست از بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید معروف بگوییم تا اگر می خواهید دسترسی راحتی به این مراکز خرید داشته باشید در این هتل ها اقامت کنید. در ادامه الی گشت را همراهی کنید تا بهترین هتل های دبی در نزدیکی مراکز خرید را به شما معرفی کنیم.

هتل های نزدیک دبی مال

بدون شک مهمترین و معروف ترین مرکز خرید دبی، دبی مال است. بزرگ ترین مرکز خرید دنیا پر از مغازه هایی با برندهای گران قیمت و با ۴ طبقه و ۱۲۰۰ مغازه و فروشگاه در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است. در فستیوال دبی که در ماه ژانویه (دی ماه) برگزار می شوند خیلی از مغازه ها تخفیف های خوبی دارند اما در ماه های دیگر سال توقع جنس ارزان از این مرکز لوکس را نداشته باشید. کمتر گردشگری را پیدا می کنید که به دبی برود ولی از داخل دبی مال بازدید نکند، چون اینجا فقط مرکز خرید نیست و چند تا از مهمترین جاذبه های دبی مثل آکواریوم در داخل همین مرکز است. در بیرون آن هم که آب‌نمای معروف دبی نمایشی خیره کننده از نور، آب و موسیقی را برایتان به رایگان اجرا می کند. مهمتر از همه اینکه دبی مال دقیقا در کنار برج خلیفه بزرگ ترین برج دنیا قرار دارد پس مطمئنا هتل های نزدیک این دو جاذبه مهم دبی از پرطرفدارترین هتل ها هستند. برای همین هم هست که چند تا از هتلدارهای معروف دنیا که در شهرهای توریستی شعبه دارند در همین جا شعبه های دبی شان را تاسیس کرده اند.

هتل هایی مثل آدرس از هتل های زنجیره ای و معروف اند که دقیقا در منطقه داون تاون یعنی در کنار برج خلیفه و دبی مال شعبه دارند؛ البته این هتل ها همه از هتل های لوکسی هستند که اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه باشید به کارتان نمی آیند ولی اگر از پس هزینه های گران این هتل ها بر می آیید می توانید با ماندن در آن ها چند روزی که در دبی هستید را شاهانه زندگی کنید. اجازه بدهید تا کمی درباره بهترین هتل های دبی در کنار دبی مال حرف بزنیم تا در ادامه هتل های نزدیک دیگر مراکز خرید دبی را هم معرفی کنیم.

  • هتل آرمانی (Armani Hotel Dubai): هتل لوکس و ۵ ستاره آرمانی در برج خلیفه است و ۱۱ طبقه از طبقات بزرگ ترین برج دنیا را در اختیار دارد. نیازی به تعریف از این هتل نیست چون معلومه هتلی که در برج خلیفه قرار دارد تا چه حد لوکس است. این هتل اولین هتلی است که توسط کمپانی آرمانی طراحی شده و در آن ظرافت، سادگی و در عین حال راحتی به زیبایی هر چه تمام تر پیاده شده است. هتل، ۷ رستوران دارد که در رستوران «هاشی» غذاهای خوشمزه ژاپنی سرو می شود. نزدیکی این هتل به دبی مال و ایستگاه متروی دبی مل از مزیت ها آن است. فاصله هتل تا بازار پارچه ۸ کیلومتر، تا مال امارت ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ کیلومتر است و به راحتی می توانید با مترو به قسمت های مختلف شهر بروید.
  • هتل آدرس دبی مال (Address Dubai Mall): این هتل ۵ ستاره در کنار برخ خلیفه و دبی مال قرار دارد. اتاق های لوکس هتل امکانات زیادی دارند و در بالکن، چشم انداز پانارومایی از شهر می بینید. فاصله هتل تا بازار پارچه ۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ کیلومتر و تا مال امارات ۱۲ کیلومتر است. این هتل ۶۳ طبقه بیست و دومین برج بلند دبی است و ایستگاه متروی دبی مال در چند قدمی آن قرار دارد.
هتل های نزدیک مال امارات

مال امارات یکی دیگر از مراکز خرید معروف دبی است و خوبی اش این است که ایستگاه متروی مال امارات هم در کنارش قرار دارد ایستگاهی که در مسیر خط قرمز است و به راحتی از همین ایستگاه می توانید به دیگر مراکز خرید مثل دبی مال یا سیتی سنتر دیره بروید. این مرکز خرید ۴ طبقه که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده ۷۰۰ تا مغازه و فروشگاه دارد و از مراکز خرید بزرگ و یکی از ۵ مرکز خرید خوب دبی است. چندین رستوران، سالن سینما، پیست اسکی، سالن تئاتر، شهربازی و … از تفریحات این مرکز است پس خیلی ها دوست دارند در کنار این مرکز خرید هتل بگیرند برای همین هم هست که دو تا هتل خیلی خوب و معروف دنیا در کنارش هستند:

  • هتل کمپینسکی مال امارات (Kempinski Hotel Mall of the Emirates): هتل کمپینسکی یکی از بهترین هتل های دبی است، ۲ تا شعبه دارد که یکی از آن ها در پالم جمیرا و دیگری در چند قدمی مرکز خرید مال امارات است. هتل کمپینسکی مال امارات یک هتل ۵ ستاره و لوکس است و مخصوصا در زمان جشنواره خرید دبی پر از گردشگرانی می شود که برای خرید به این هتل آمدند و می خواهند در کنار مال امارات اقامت کنند. هتل دقیقا در کنار ایستگاه متروی مال امارات است و تا فرودگاه بین المللی ۲۱ کیلومتر فاصله دارد. امکانات این هتل لوکس شامل وای فای رایگان، استخر، باشگاه و … است و رستورانی مخصوص برای غذاهای اسپانیایی دارد.

armani-design.webp


armani-room.jpg


dubaii-1.jpg


armani-designf1e7db609dc5f4ab.webp


بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • هتل شرایتون مال امارات (Sheraton Dubai Mall Of The Emirates Hotel): این هتل هم در بخش های مختلف دبی شعبه دارد و یکی از این شعبه ها در کنار دبی مال است. در این هتل ۵ ستاره لوکس چشم انداز زیبایی از برج های امارات دارید و خلیج فارس و برج العرب را راحت از پنجره می بینید. بودن در کنار مال امارات و ایستگاه متروی مال امارت این هتل لوکس را از پرطرفدارترین هتل های شهر کرده است. هتل امکاناتی مثل وای فای رایگان، باشگاه و استخر دارد.
هتل های نزدیک مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه یک جهانگرد مراکشی بود که در قرون وسطی به کشورهای زیادی سفر کرد اسم این مرکز را به نام این جهانگرد گذاشتند. اینجا یک مرکز خرید استثنائی است که پیشنهاد می کنیم در سفر به دبی حتما از آن دیدن کنید چون به ۶ بخش آندلس، چین، مصر، هند، ایران و تونس تشکیل شده و در طراحی و معماری این بخش ها از همین کشورها الهام گرفته شده است. این مرکز خرید در خیابان شیخ زاید قرار دارد و در آن بیش از ۲۷۰ مغازه و ۵۰ رستوران هست. وجود ایستگاه متروی ابن بطوطه که در مسیر خط قرمز مترو قرار دارد هم دسترسی به آن را راحت می کند. دو هتل نزدیک این مرکز خرید را معرفی می کنیم:

  • هتل مونپیک (Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate): هتل ۵ ستاره مونپیک یکی از بهترین هتل های دبی است که شعبه های زیادی دارد و یکی از آن ها درست در کنار مرکز خرید ابن بطوطه است. چون در کنار ابن بطوطه قرار گرفته در طراحی خودش از خانه ها و قصرهای قدیمی مراکش الهام گرفته که اگر معماری آرامش بخش مراکشی شما را هم شیفته خودش کرده می توانید در این هتل اقامت کنید. این هتل لوکس ۸ رستوران، ساحل اختصاصی، استخر، وای فای رایگان و باشگاه دارد.
  • هتل پریمیر این (Premier Inn Ibn Battuta ): این هتل هم یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است شعبه های زیادی دارد و یکی از آن ها در نزدیکی ابن بطوطه است. این هتل سه ستاره در چند قدمی مرکز خرید ابن بطوطه و ایستگاه مترو ابن بطوطه قرار دارد و به راحتی از طریق همین ایستگاه مترو می توانید به قسمت های دیگر شهر بروید. هتل امکاناتی مثل وای فای رایگان، استخر و باشگاه دارد و تا مال امارات ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی ۳۳ کیلوتر فاصله دارد.
هتل های نزدیک مرکز خرید سیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی و در بخش قدیمی شهر قرار دارد. این مرکز در سال ۱۹۹۵ افتتاح شده و از نظر اندازه و طراحی شبیه مال امارات است. در این مرکز ۳ طبقه ۳۷۰ مغازه و فروشگاه هست و امکانات تفریحی زیادی هم دارد. ایستگاه متروی سیتی سنتر دیره دقیقا در کنار این مرکز قرار دارد و دو ایستگاه بعد از فرودگاه بین المللی دبی است. بهترین هتل های دبی نزدیک این مرکز خرید عبارتند از:

  • هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر (Ibis Deira City Centre): این هتل سه ستاره دقیقا در روبروی مرکز خرید دیره قرار دارد و قیمت آن مفرون به صرفه است. هتل برای کسانی خوب است که دوست دارند در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی باشند چون تنها دو ایستگاه مترو و ۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه فاصله دارد. از آنجایی که هتل در منطقه قدیمی شهر قرار دارد می توانید به راحتی از جاذبه هایی مثل موزه دبی و محله بستکیه دیدن کنید هر چند بودن در کنار ایستگاه ترو رفت و آمد به دیگر بخش های شهر را راحت می کند. هتل استخر و یا باشگاه ندارد اما وای فای رایگان دارد.
  • هتل نووتل دیرا سیتی سنتر (Novotel Deira City Centre): این هتل ۴ ستاره در کنار هتل ایبیس قرار دارد و در چند قدیمی متروی سیتی سنتر دیره است. امکاناتش از هتل ایبیس بیشتر است و استخر، باشگاه و وای فای رایگان دارد. همانطور که گفتیم هتل دقیقا در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره است.
منبع: الی گشت

sherayton.jpg


kempinski.jpg


adress-room.jpg


adress.jpg


بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا