خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل ردا البوستان دبی | Dubai Roda Al Bustan Hotel

این هتل در فاصله یک کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است و دارای هفت رستوران مختلف است. هتل ردا البوستان دبی Dubai Roda Al Bustan Hotel دارای استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز است، استخر کودکان، استخر سرپوشیده، زمین تنیس و درمان های آبگرم از دیگر امکانات و خدمات تفریحی هتل است. برای شام، مهمانان می توانند از چندین رستوران، غذاهایی لبنانی، ژاپنی یا تایلندی را انتخاب کنند. دبی کریک با یک رانندگی ۱۰ دقیقه ای در دسترس است، و دبی گلد سوک نیز با ۱۵ دقیقه رانندگی در دسترس است. برای رسیدن به مراکز خرید اصلی از جمله دیره سیتی سنتر نیاز به ۱۵ دقیقه رانندگی دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به گشت و گذار، خرید و خرید لوکس با نام تجاری است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل ردا البوستان دبی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل ردا البوستان دبی

این هتل ۵ ستاره و لوکس دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و ۱۲ اتاق جلسه، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی، پارکینگ عمومی و امن نسز در دسترس می باشد. مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، دسترسی به مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات ورزشی، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی و فهوه و چای در بخش های عمومی و مشترک از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. استفاده از خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه و خدمات رایگان حمل و نقل به مرکز تجاری نیز از دیگر امکانات است. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. دارای بخش های مخصوص برای کشیدن سیگار می باشد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، هندی، رومانیایی، فیلیپینی و هلندی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل ردا البوستان دبی

در این هتل ۵ ستاره و لوکس امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز (تمام سال)، استخر کودکان و نوجوانان، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، باشگاه، خدمات زیبایی و سونا به چشم می خورد. دارای امکانات برخی ورزش ها از قبیل اسکواش و تنیس هم می باشد، همچنین یک کافه در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران های هتل

رستوران بامبودا Bambooda: سرو غذاهای رنگارنگ و مهمانی با طعم های مختلف تایلندی برای ناهار و شام انجام می پذیرد.
رستوران هیباچی Hibachi: تجربه صرف غذا در یک رستوران منحصر به فرد را برای مهمانان به همراه دارد.
کافه رودئو گریل Rodeo Grill: این کافه آمریکایی ناهار و شام را در محیطی زیبا ارائه می دهد.
رستوران ماکان Makan: ارائه غذای بین المللی از عربی،هندی، ایتالیایی و ژاپنی و در کنار یک بوفه مرکزی و پخت و پز ایستاده که در آن غذا را برای هر مهمان سفارشی است.
رستوران الموال Al Mawal: طیف وسیعی از غذاهای لبنانی معتبر را در یک محیط مدرن برای ناهار و شام ارائه می دهد.
کافه آکواریوس اسنک Aquarius Snack: کنار استخر و برای ارائه نوشیدنی ها و خوراک های سبک قرار گرفته است.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل ردا البوستان دبی

این هتل که دارای ۲۷۹ اتاق است، تمام اتاق هایش مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا، دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، اتو و میز اتو در صورت درخواست، یخچال، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تـخـت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این، قهوه و چای ساز، امکانات ویژه برای معلولین و میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. سشوار هم در تمام اتاق های هتل دبی موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـخـت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل ردا البوستان دبی

اتاق کینگ کلاسیک: این اتاق ها دارای ۳۴ متر مساحت می باشند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق تویین کلاسیک: این اتاق ها دارای ۳۴ متر مساحت می باشند، دو تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق کینگ اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای ۳۴ متر مساحت می باشند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق تویین اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای ۳۴ متر مساحت می باشند، دو تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق کینگ پرمیوم: این اتاق ها دارای ۴۳ متر مساحت می باشند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان و چشم انداز استخر نیز می باشند.

اتاق تویین پرمیوم: این اتاق ها دارای ۴۳ متر مساحت می باشند، دو تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان و چشم انداز استخر نیز می باشند.

اتاق پرمیوم اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای ۴۳ متر مساحت می باشند، یک تـخـت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، صبحانه رایگان و چشم انداز استخر نیز می باشند.

سوییت کلاسیک: این سوییت ها دارای ۵۵ متر مساحت می باشند، یک تـخـت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان نیز می باشند.

سوییت اکسکیوتیو: این سوییت ها دارای ۸۵ متر مساحت می باشند، یک تـخــت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان نیز می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

برج خلیفه: تا شما ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را ۱۳ دقیقه ای به این برج می رساند.

دبی مال: ۱۱ کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی ۱۰ دقیقه در راه باشید.

مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه ۱۱ کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید ۱۰ دقیقه در راه خواهید بود.

جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۶ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۱۴ دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.

پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت ۴ کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۸ دقیقه زمان نیاز دارید.

دبی فریم: ۴.۷ کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی ۷ دقیقه ای به آنجا برسید.

پل معلق: برای رفتن به این پل ۳ کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی ۶ دقیقه در راه خواهید بود.

مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل ۵ کیلومتر فاصله دارد که با ۱۰ دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی دبی: ۲ کیلومتر فاصله هتل کرون پلازا دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی ۷ دقیقه ای این مسیر طی می شود.

فرودگاه بین المللی شارجه: ۴ کیلومتر است که با تاکسی می توانید ۲۳ دقیقه ای این مسیر را طی کنید.

منبع: الی گشت


معرفی هتل ردا البوستان دبی | ۵ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا