خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
494
امتیاز واکنش
3,635
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
رابرت کارلایل، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «رگ یابی»، سریال تلویزیونی «روزی روزگاری» و فیلم سینمایی «ساحل» فعالیت داشته است.

رابرت کارلایل بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1340 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار رابرت کارلایل می‌توان به بازیگری در سریال روزی روزگاری، فیلم رگ یابی و فیلم ساحل اشاره کرد.

رابرت کارلایل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1370 در 30 سالگی در فیلم Riff-Raff به کارگردانی کن لوچ بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزی روزگاری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رابرت کارلایل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Emer McCourt، Jim R. Coleman، George Moss و Ricky Tomlinson را تجربه کرد.

رابرت کارلایل در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رابرت کارلایل در این سال، بازیگری در سریال روزی روزگاری محسوب می‌شود.

رابرت کارلایل سال 1390 در 50 سالگی در سریال روزی روزگاری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. رابرت کارلایل توانست با بازی در سریال روزی روزگاری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لانا پاریلا، جاش دالاس، جرید گیلمور و جنیفر میشل گودوین بر تجارب او افزود.

رابرت کارلایل علاوه‌بر سریال روزی روزگاری، سال 1375 در 35 سالگی در فیلم رگ یابی نیز بازی کرده است. رابرت کارلایل این‌بار با دنی بویل یعنی کارگردان فیلم رگ یابی و هنرمندانی چون ایوان مک گرگور، اون برمنر، جانی لی میلر و کوین مک کید همکاری داشت.

با اینکه رابرت کارلایل را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. رابرت کارلایل علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر رابرت کارلایل در حرفه‌ی کارگردان، فیلم The Legend of Barney Thomson است.

در این سال‌ها رابرت کارلایل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیمز کازمو با 4 مرتبه، Paul Barber با 3 مرتبه، پیتر مولان با 2 مرتبه، John Gregg با 2 مرتبه و Tony Curran با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با رابرت کارلایل داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی رابرت کارلایل آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. رابرت کارلایل را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 96% آثار وی سینمایی و 4% آثارش تلویزیونی است. در واقع رابرت کارلایل از مجموع 29 اثری که در کارنامه دارد، در 28 اثر در سینما با نام‌های فیلم The Legend of Barney Thomson، فیلم California Solo، فیلم The Tournament، فیلم Stone of Destiny، فیلم ۲۸ هفته بعد، فیلم سیل، فیلم پسر اژدها سوار، فیلم The Mighty Celt، فیلم Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing & Charm School، فیلم Dead Fish، فیلم Black and White، فیلم Once Upon a Time in the Midlands، فیلم پنجاه و یکمین ایالت، فیلم To End All Wars، فیلم ساحل، فیلم There's Only One Jimmy Grimble، فیلم Angela's Ashes، فیلم Ravenous، فیلم Plunkett & Macleane، فیلم دنیا کافی نیست، فیلم فول مانتی، فیلم Face، فیلم رگ یابی، فیلم Carla's Song، فیلم Go Now، فیلم Priest، فیلم Being Human و فیلم Riff-Raff به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال روزی روزگاری بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 57 ساله و بیوگرافی رابرت کارلایل آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رابرت کارلایل و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رابرت کارلایل در منظوم سر بزنید. همه 29 اثر مهم رابرت کارلایل در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رابرت کارلایل در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رابرت کارلایل در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رابرت کارلایل درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رابرت کارلایل بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال روزی روزگاری محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رابرت کارلایل کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم The Mighty Celt محسوب می‌شود.

منبع:منظوم


بیوگرافی رابرت کارلایل | بازیگر

 

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
494
امتیاز واکنش
3,635
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
b5dd8d1f2821ce 2019 11 23 10 00
7883d2be b502 4279 80c3 fd6bbbbe6653
nm0001015.jpg.215x307 q100 box 0,6,214,311 crop detail


بیوگرافی رابرت کارلایل | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا