خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
مکان های ترسناک لندن که بازدید از آنها توصیه نمی شود

ترسناک ترین جاذبه های لندن

اگر تا حالا صحنه ای دیده اید که حسابی در زندگی تان ترسیده اید و یا فیلمی را تماشا کرده اید که تا چند روز نتوانسته اید بخوابید و تصور می کنید دلهره آورترین لحظه های زندگی تان را گذرانده اید، احتمالا وقتش رسیده کمی در ایده تان تجدید نظر کنید! بد نیست سری به لندن بزنید و با ترسناک ترین جاذبه های لندن آشنا شوید، البته اگر روح حساسی دارید، اصلا بازدید از این مکان ها توصیه نمی شود. اگر چه بسیاری از افراد ترجیح می دهند در جشن هالویین از این مکان ها دیدن کنند اما دیدن آنها در هر وقتی از سال، مزه ی خود را دارد! همراه الی گشت باشید:

موزه تئاتر جراحی (The Old Operating Theatre Museum and Herb Garret)

تئاتر جراحی در بالای کلیسای سنت توماس قرار گرفته است. در زمان های قدیم این تئاتر، یک کلیسای کوچک قرون وسطایی بود که به افرادی که در بیمارستان سنت توماس بودند، آرامش روحی می داد. از اتاق زیر شیروانی این کلیسا برای نگهداری گیاهان دارویی استفاده می شد تا اینکه در ۱۵۰ سال پیش بسته شد. در این تئاتر یک میز چوبی کشف شده است که تمام عمل های جراحی سخت و وحشتناک روی آن بدون بیهوشی انجام می شده اند! با توجه به ابزارهای جراحی و شاید بتوان گفت قصابی ای! که در این مکان کشف شد، مشخص شده که با توجه به محدود بودن ابزارها، حاذق ترین جراحان آن دوره هم برای قطع کردن دست یک بیمار از شانه، فقط ۱۷ ثانیه زمان داشته اند! هنوز هم تمام وسایل این مکان بصورت دست نخورده باقی مانده اند و توضیحات لازم درباره ی هر وسیله و کاربرد آن در کنارش نوشته شده است. مطمئنا این موزه تئاتر را می توان یکی از ترسناک ترین جاذبه های لندن دانست که هر کسی جرات دیدن آن را ندارد. با این حال اگر هنوز هم دوست دارید این موزه را ببنید:

آدرس: کلیسای کوچک سنت توماس، لندن SE1 9RY

ساعت بازدید: از ساعت ۹ صبح و هزینه ی بازدید از آن حدود ۵ پوند و ۹۰ سنت می شود.

توری در اتوبوس ارواح!

همیشه دیدن جاهای تاریخی و طبیعی یک شهر تنها جاذبه های آنجا نیستند، گاهی لازم است تا کمی گردشگری وحشت و هیجان را به فهرست دیدنی ها اضافه کرد. استفاده از تور اتوبوس ارواح (The Ghost Bus Tours) در بازدید از لندن توسط راننده ی اتوبوس در شب انجام می شود، او در طول مسیر داستان های وحشتناکی تعریف می کند که هیجان مسیر را چند برابر می کند و در همین حال تعداد بسیار زیادی موش در زیر پای مسافران می خزند! همه ی چیزها و وسایلی که داخل این اتوبوس هستند، دست به دست هم می دهند تا یک شب ترسناک را برای شما رقم بزنند. این تور ترسناک ۷۵ دقیقه طول می کشد و از میدان Trafalgar شروع می شود و در Whitehall به پابان می رسد.

آدرس: خیابان Northumberland، کمی پایین تر از میدان Trafalgar

ساعت: این تورها هر روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ شب برگزار می شوند و شرکت در آن ۱۸ پوند هزینه بردار است.

سیاه چال های لندن (The London Dungeons)

اگر در سفر به لندن، توریست هایی را دیدید که در کنار پل لندن در صف ایستاده اند، احتمالا آنها در صف ورود به سیاه چال های لندن هستند. این سیاه چال ها از مکان های مورد علاقه ی توریست ها هستند که بـ*ـو*سیله ی درهای بزرگ و محکمی حفاظت می شود. توریست ها می توانند در گروه های ۲۰ نفره وارد این سیاه چال شوند و ظالمانه ترین و خونی ترین روزهای گذشته ی لندن را مشاهده کنند. از داستان های مرگ افراد بر اثر طاعون تا جک قاتل (Jack the Ripper) و … همه در این سیاه چال ها اتفاق افتاده اند. علاوه بر این سعی شده تا در این سیاه چال از لیزرهای ۵ بعدی برای ایحاد فضاهای ترسناک و روح مانند استفاده شود، اگر چه شاید خیلی دلهره آور نباشد اما در حدی است که ۲ یا ۳ بار فریادتان را درآورد!

آدرس: خیابان ۲۸-۳۴ Tooley، شهر لندن SE1 2SZ

هزینه ی بازدید از این سیاله چال، ۲۳.۵۲ پوند می شود.

منبع: الی گشت


مکان های ترسناک لندن که بازدید از آنها توصیه نمی شود

 
  • تشکر
Reactions: زینب باقری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا