خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل ۳ ستاره بست وسترن پورتوس در ورشو

هتل بست وسترن پورتوس ورشو | Best Western Hotel Portos

این اقامتگاه ۳ ستاره در محله موتوکو و در ۵ کیلومتری ناحیه اصلی مرکزی شهر ورشو قرار گرفته است و هتل بست وسترن پورتوس ورشو Best Western Hotel Portos نام دارد. در نزدیکی آن می توانید مراکز خرید، رستوران های متعدد و پارک هایی با جاذبه های دیدنی را پیدا کنید. ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیک هتل امکان دسترسی آسان به جاذبه ای شهر ورشو را برای شما فراهم آورده است. با ما همراه باشید تا در مجله الی گشت خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل بست وسترن پورتوس ورشو تا دیدنی های ورشو را بررسی می کنیم.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن پورتوس ورشو

اگر قصد اقامت در این هتل ۳ ستاره را دارید، تمام امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیازتان فراهم یم باشد. حیوانات خانگی خود را می توانید به این هتل بیاورید و برای خدمات شستشو، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. در همه اتاق ها، اینترنت وای فای یا کابلی رایگان یافت می شود. همچنین در فضای لابی و رستوران هتل اینترنت وای فای در دسترس است. پارکینگی خصوصی برای وسیله نقلیه شما در نظر گرفته شده که نیاز به رزرو ندارد. ۲ اتاق ملاقات به همراه خدمات فکس و فتوکپی، برای برگزاری جلسات اداری خود دارید.

خدمات شبانه روزی پذیرش شامل خدمات نگهبانی، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، میز راهنمای گردشگری و تحویل سریع اتاق ها بوده که در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می شود. می توانید از هتل ماشین کرایه کنید. تحویل ناهار بسته بندی شده و تنقلات در اتاق انجام می گیرد. از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-روزنامه رایگان در لابی

-آسانسور و بالابر

-فضایی بدون دود و آلرژی

-تلویزیون در فضای عمومی

-کافی نت

-صندوق امانات در میز پذیرش

کارکنان هتل به ۲ زبان انگلیسی و لهستانی صحبت می کنند. همچنین ورود به هتل بست وسترن پورتوس ورشو از ساعت ۲ بعد از ظهر تا نیمه شب ادامه می یابد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن پورتوس ورشو

می توانید صبحانه خود را در اتاق سفارش دهید یا اگر غذای رژیمی می خواهید به منوی رژیمی رستوران نگاهی بیندازید. همچین رستوران هتل، بهترین قهوه ها را سرو می کند. سرو غذا هم به صورت بوفه و هم با منو می باشد. صبحانه هم بین ساعات ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح تهیه و سرو شده که باید هزینه آن را، جداگانه پرداخت کنید. رستوران هتل انواع غذاهای لهستانی و بین المللی را سرو می کند.

امکانات اتاق های هتل

۲۲۵ اتاق این هتل ۳ ستاره با رنگ های جذاب و روشن طراحی شده و امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون صفحه تـ*ـخت، تهویه مطبوع، بطری آب معدنی رایگان، امکانات اتوکشی و پرده هایی ضخیم برای جلوگیری از ورود نور را در اختیار شما مهمانان قرار می دهد. نظافت اتاق ها روزانه انجام شده و خدمات پذیرایی در اتاق تنها در ساعات مشخصی امکان پذیر می باشد. تـ*ـخت تاشوی اضافه با پرداخت هزینه مجزا در اختیارتان قرار می گیرد. حمام خصوصی دارای سشوار، حوله، دستمل کاغذی، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان است. برای رزرو اتاق در هتل بست وسترن پورتوس ورشو سری به قسمت رزرو هتل ورشو در سایت الی گشت بزنید. باقی امکانات اتاق ها در مطلب زیر آورده شده است:

امکانات چای و قهوه

_تلفن

_کمد لباس

_روزنامه رایگان

_میز مطالعه

انواع اتاق های هتل بست وسترن پورتوس ورشو

اتاق سینگل: یک تـ*ـخت دو نفره یا دو تـ*ـخت یک نفره دارد. متراژ آن ۲۱ متر مربع بوده و امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. در حمام این اتاق، تنها دوش تعبیه شده است.

اتاق دبل یا دوقلو: ۲۱ مترمربع مساحت، یک تـ*ـخت دو نفره یا دو تـ*ـخت یک نفره به همراه حمام خصوصی دارد.

اتاق پریمیوم سینگل: دارای ۲۱ مترمربع مساحت و دو تـ*ـخت یک نفره یا یک تـ*ـخت بزرگ دو نفره می باشد.

اتاق پریمیوم دبل یا دوقلو: ۲۱ مترمربع مساحت، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ یا دو تـ*ـخت یک نفره دارد.

منبع:الی گشت


معرفی هتل ۳ ستاره بست وسترن پورتوس در ورشو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا