خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل ۳ ستاره اوختینسکایا در سنت پترزبورگ

هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ | Hotel Okhtinskaya Saint Petersburg

در این هتل ۳ ستاره، مناظر دیدنی از رودخانه نوا قابل تماشا است که حس بسیار دلچسبی را در شهر سنت پترزبورگ فراهم می آورد. هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ در فصل تابستان، ترانسفر رایگان از ایستگاه قطار موسکوسکی را برای مهمانانش آماده می کند. در ادامه این متن، همراه با الی گشت باشید تا با ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ Hotel Okhtinskaya Saint Petersburg و فاصله آن با جاذبه های معروف شهر آشنا شوید.

خدمات رفاهی هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ

اگر می خواهید برای گشت و گذار در شهر، از ماشین شخصی استفاده کنید، خیالتان از بابت پارکینگ راحت باشد؛ چرا که این هتل پارکینگ خیابانی رایگانی را برای شما مهیا کرده که برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی هم ندارید. در بخش پذیرش، تحویل اتاق ها به صورت خصوصی انجام می گیرد و امکاناتی از قبیل انبار چمدان و دستگاه ATM نیز دیده می شود. کارمندان بخش تحویل اتاق، ۲۴ ساعته کار می کنند.

سرویس نظافت اتاق ها هر روز انجام می گیرد و خدمات اتوکشی و اتوشویی با پرداخت هزینه مجزایی برای شما فراهم است. ورود حیوانات خانگی به این هتل با مبلغ جداگانه ای، آزاد و لوازمی هم برای آن ها تدارک دیده شده است. در صورتی که بخواهید از صندوق امانات هتل استفاده کنید، هزینه مجزایی باید پرداخت نمایید. ناهار بسته بندی شده، آسانسور، مغازه سوغاتی و دستگاه وندینگ برای خوراکی از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.

برای سفرهای کاری، اتاق کنفرانس و برگزاری همایش فراهم گشته است. در این هتل یک آرایشگاه مردانه و زنانه هم وجود دارد. کارمندان هتل به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می کنند و ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

امکانات تفریحی هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ

تراس هتل مناظر خوبی رو به دریا دارد. شما می توانید در اطراف هتل به طبیعت گردی بپردازید و یا با اجاره دوچرخه ای از هتل، گشت و گذارتان را با آن، ادامه دهید.

رستوران های هتل

رستوران بوفه (Buffet): این رستوران هر روز باز است و صبحانه، ناهار و شام سرو می کند.

رستوران لابی: در این کافه-رستوران می توانید صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میل کنید. برای کودکان هم منوی جداگانه ای در دسترس است.

رستوران کارنو: غذاهای ایتالیایی این رستوران بسیار معروف هستند.

امکانات اتاق های هتل

دیوار اتاق ها همگی عایق صدا هستند و باعث می شوند که شما استراحت آسوده ای داشته باشید. تلفنی در اتاق ها موجود است و علاوه بر آن تلویزیونی با شبکه های جهانی برای تماشای شما فراهم شده است. در صورتی که نوزادی به همراه خود دارید، می توانید درخواست دهید یک تـ*ـخت نوزاد یا گهواره برایتان آورده شود که البته رایگان است.

موارد دیگر عبارتند از:

تهویه مطبوع با کنترل دستی دما

میز کار

پرده های ضخیم

وای فای رایگان

تـ*ـخت اضافه (با هزینه مجزا)

سرویس پذیرایی در اتاق، به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد و اتاق تان روزانه توسط خدمه هتل، تمیز خواهد شد. برای شما در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها، تمام لوازم بهداشتی-آرایشی کاربردی و ضروری فراهم گشته است.

انواع اتاق های هتل

اتاق استاندارد دبل یا تویین: مساحت این اتاق ها ۱۶ مترمربع است. در آن می توانید یک تـ*ـخت دونفره یا دو تـ*ـخت تک‌نفره ببینید.

سوئیت جونیور: این سوئیت ها ۳۲ متر هستند و یک تـ*ـخت دونفره کینگ دارند.

اتاق کامفورت دبل یا تویین: مساحت ۱۶ متری این اتاق ها توسط دو تـ*ـخت تک‌نفره یا یک تـ*ـخت دونفره پر شده است.

منبع:الی گشت


معرفی هتل ۳ ستاره اوختینسکایا در سنت پترزبورگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا