خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی لیگ آزادگان در حالی قرار است امروز دوشنبه به انجام برسد که سه تیم شانس لیگ برتری شدن دارند و از میان آنها ۲ تیم به موفقیت خواهند رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، هفته سی و چهارم و پایانی لیگ آزادگان عصر امروز (دوشنبه) با انجام ۹ بازی به صورت همزمان برگزار خواهد شد و تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران برای فصل بیست و یکم مشخص می‌شود.

در حالی به هفته پایانی رسیده‌ایم که سه تیم چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز به لیگ دسته دو سقوط کرده‌اند و در پایین جدول شاهد رقابت حساسی برای بقا نیستیم اما در صدر جدول ماجرا متفاوت است. سه تیم ۵۷ امتیازی برای صعود به سطح اول فوتبال ایران رقابت می‌کنند و از بین آنها یک تیم ناکام می‌ماند و ۲ تیم دیگر به موفقیت می‌رسند.

تیم فجر سپاسی با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۷ صدرنشین است. شاگردان اصغر کلانتری باید در خانه تیم قعرنشین گل ریحان البرز به میدان بروند. روی کاغذ و با توجه به نتایج اخیر ۲ تیم به نظر نمی‌رسد نماینده شیراز مشکلی برای لیگ برتری شدن داشته باشد. آنها در صورت کسب پیروزی بدون توجه به ۲ دیدار دیگر به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کنند و لیگ برتری خواهند شد.


فجر ۱۲ فصل در لیگ برتر حضور داشت اما آخرین بار در لیگ سیزدهم آنها سقوط کردند و دیگر به لیگ برتر بازنگشتند. حالا پس از هفت سال قرار است این انتظار به پایان برسد. فجری‌ها در دومین دوره لیگ برتر به مقام چهارمی دست پیدا کردند و در بهترین جایگاه خود در تاریخ لیگ برتر ایستادند.

۲ تیم دیگری که شانس صعود دارند ۲ تیم تهرانی هستند. هوادار با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۵ در رده دوم قرار دارد و بادران نیز با تفاصل گل مثبت ۱۲ جایگاه سوم را از آن خود کرده است. شاگردان رضا عنایتی باید در خانه به مصاف تیم رده سیزدهمی شهرداری آستارا بروند و بادران نیز با سرمربیگری امیدرضا روانخواه می‌بایست دیدار دشواری را در انزلی مقابل ملوان رده دهمی به انجام برسانند.

هر ۲ تیم در صورت صعود به لیگ برتر اولین تجربه خود را پشت سر خواهند گذاشت. تا به حال ۴۰ تیم مختلف را در لیگ برتر فوتبال ایران داشته‌ایم. بادران و هوادار می‌توانند تیم‌ چهل و یکم و یا در صورت صعود به اتفاق هم، تیم‌های چهل و یکم و چهل دوم لیگ برتر باشند. پیش از آنها هشت تیم تهرانی در سطح اول فوتبال ایران حاضر بوده‌اند.




منبع : فوتبالی


فجر به دنبال پایان ۷ سال انتظار؛ هوادار و بادران در پی تصاحب عدد ۴۱

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا