خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پايگاه خبری فوتبالی - کاپیتان کهنه کار ایتالیایی با سخاوت خاصی جام قهرمانی یورو 2020 را به تمام بازیکنان ایتالیایی که در خانه بازی را می دیدند تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رای اسپورت، جورجو کیلینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا پس از بازی فینال یورو 2020 و پیروزی مقابل انگلیسی ها، صحبت هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را می خوانید:

رئال مادرید کاپیتان تیم جوانان بارسلونا را ربود

خبر مرتبط

"ما قهرمان شدیم. فکر می کنم شایسته این قهرمانی بودیم. احساس می کردیم جو و هوا جادویی است. از ابتدای ماه می این احساس را داشتیم و می گفتیم. فکر می کنم با شایستگی قهرمان شدیم. کشور ایتالیا شایسته این جام بود. حسی باورنکردنی وجود دارد."

"از تمام کسانی که در این سه سال بخشی از این تیم و پروژه بودند سپاسگزارم و این جام را به تمام بازیکنان ایتالیایی که از خانه بازی را دیدند، تقدیم می کنم."

"درباره گلی که در بونوچی به ثمر رساند، باید بگویم که رمز کار ما این بود که فوتبال بازی کنیم و از بازی خودمان لـ*ـذت ببریم. قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم، مالکیت را در دست داشته باشیم و با وجود آن که در دقیقه دوم آن مشت به صورت ما برخورد کرد، بقیه بازی را تحت کنترل داشتیم و به هر قیمتی که شده، جام را می خواستیم."

"ما در ضربات پنالتی جیجیونه را داشتیم! ما از جیجی به جیجیو رسیدیم. خوشحالم که به این شکل برنده شدیم. همه خوشحالیم و نمی توانیم برای فردا و جشن گرفتن با ایتالیایی ها صبر کنیم."


کیلینی: این جام تقدیم به تمام بازیکنان ایتالیایی/ در پنالتی ها جیجیونه را داشتیم!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا