خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - بامداد یکشنبه آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا در ماراکانا مقابل برزیل شد و ساعاتی بعد ایتالیا توانست انگلیس را در ومبلی شکست بدهد وقهرمان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در شرایط عادی دو تیم باید در دوره بعدی جام کنفدراسیون ها شرکت می کردند اما فیفا این تورنمنت را لغو کرده است. در حقیقت جام کنفدراسیون ها از سال 1997 با حضور قهرمان قاره های مختلف و قهرمان جام جهانی برگزار می شد. فیفا این تورنمنت را با حضور قهرمان آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و مرکزی، اروپا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه به علاوه کشور میزبان و قهرمان جام جهانی برگزار می کرد و این تورنمنت همواره یک سال قبل از جام جهانی برگزار می شد.

گزارش فنی/ ترکیب احتمالی استقلال برای دربی؛ ذهن مشغول مجیدی
خبر مرتبط



قبل از تاسیس جام کنفدراسیون ها دو تورنمنت مشابه مواجه شد. اولی جام آرتمیو فرانچی بود که قهرمان آمریکای جنوبی به مصاف قهرمان اروپا می رفت. این تورنمنت در سالهای 1985 و 1993 برگزار شد. در اولین دوره فرانسه مقابل اروگوئه پیروز شد و در دومین دوره هم آرژانتین توانست در ضربات پنالتی مقابل دانمارک پیروز شد.

بعد از آن جام پادشاه فهد تشکیل شد که بین سالهای 1992 تا 1997 برگزار می شد. این تورنمنت در عربستان برگزار می شود که خبری از قهرمان اروپا یا اقیانوسیه نبود اما کشور میزبان حضور داشت. آرژانتین در اولین دوره توانست عربستان را در فینال شکست بدهد و به قهرمانی برسد.

آخرین دوره جام کنفدراسیون ها در سال 2017 برگزار شد که آلمان به قهرمانی رسید. در سال 2019 اما فیفا اعلام کرد که این تورنمنت لغو شده است و دیگر برگزار نمی شود. اما احتمال دارد که آرژانتین و ایتالیا در قالب دیداری دوستانه قبل از جام جهانی به مصاف هم بروند هر چند که برنامه بازیهای ملی برای هر دو کشور فشرده است و پیدا کردن زمانی مناسب مشکل است.


آرژانتین و ایتالیا مقابل همدیگر بازی خواهند کرد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا