خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی پرافتخار آلمانی ها نظرات جالبی راجع به مسائل مختلف فوتبال روز آلمان، اروپا و جهان دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کیکر، یوپ هاینکس، سرمربی آلمانی سابق باشگاه بایرن مونیخ طی مصاحبه ای به بیان نظرات خود راجع به رقابت های یورو 2020، تیم ملی ایتالیا، تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ پرداخته که گزیده ای از مهم ترین صحبت های وی در زیر می آید:

طرح/ مانچینی، دوناروما و بونوچی ارکان قهرمانی ایتالیا در یورو 2020

خبر مرتبط

"بهترین تیم این رقابت ها به شایستگی قهرمان شد. ایتالیا لایق احترام و تشویق است. اکنون این تیم همچون یک واحد متحد است. این یک بازی تاکتیکی و تا پایان هیجان انگیز بود. روبرتو مانچینی موفق شده تا آن هماهنگی لازم را در داخل و خارج از زمین به تیم ملی ایتالیا بازگرداند. وقتی که سرود خواندن بازیکنان آن ها را مشاهده می کنم، تحت تاثیر اتحاد آن ها قرار می گیرم. سرمربی آن ها معمار این موفقیت ها بود و تاثیر بسیار زیادی در قهرمانی آن ها داشت."

"اینسینیه، کیلینی و بونوچی از ایتالیا نیز خارق العاده ظاهر شدند. پدری از اسپانیا که یک استعداد فوق العاده است. اسپانیا با تیم جوان و تازه نفس خود همه را متقاعد کرد که آینده متعلق به آن ها است."

"در این تورنمنت، آن روحیه فوق العاده تیم ملی آلمان در سال 2014 از دست رفته بود. نمی توان به این شکل به موفقیت دست پیدا کرد. مانچینی، ساوت گیت، لوئیس انریکه و هیولمند تیم های خود را به خوبی برای این رقابت ها آماده کرده بودند اما آلمان این طور نبود. به غیر از بازی با پرتغال، در سایر بازی ها هیچ اثری از اشتیاق و احساس در تیم قابل مشاهده نبود. مولر و هوملس پیش از آغاز این رقابت ها برای این که به همانگی کامل با تیم برسند، به بازی های بیشتری نیاز داشتند. باید در ماه مارس هر دوی آن ها به تیم ملی بازگردانده می شدند. ژروم بواتنگ نیز یکی از بهترین مدافعان بوندسلیگا در فصل گذشته بود و اگر من به جای لوو بودم، او را هم همچون هوملس و مولر به تیم ملی دعوت می کردم."

"ما دیگر فولبک هایی همچون برایتنر، برمه و فیلیپ لام را معرفی نمی کنیم. همچنین ما دیگر مدافعان میانی و مهاجمان سطح بالا نداریم. ما وینگرهای با استعدادی همچون گنابری، سانه و ورنر را داریم اما آن ها باید بهتر از این ها باشند. ما کای هاورتس را نیز داریم که می تواند دوران فوتبالی فوق العاده‌ ای داشته باشد. تیم های بزرگ به یک نقطه قوت ثابت شده در خط حمله خود نیاز دارند، مهاجمی که در کار با توپ عملکرد خوبی داشته باشد، توپ را دریافت کند و هم تیمی های خود را در حرکات ترکیبی یاری کند. در حال حاضر لواندوفسکی از این دسته از مهاجمان است، بنزما نیز همین طور است."

"هاورتس، ورتز، جمال موسیالا و باکو از آینده دارترین بازیکنان جوان آلمان هستند. چندین بازیکن جوان و با استعداد دیگر نیز در تیم زیر 21 ساله های آلمان حضور دارند که در ماه ژوئن فاتح رقابت های یورو شدند."

"ما باید به تصمیم کروس احترام بگذاریم. او دوران بازی فوق العاده‌ ای داشته و فاتح بزرگ ترین عناوین قهرمانی شده است. او چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک شخص، پیشرفت زیادی در این مدت داشته است. با وجود این که رقابت های یورو برای کروس خیلی خوب پیش نرفت اما او در مقطع زمانی بسیار خوبی تصمیم به بازنشستگی گرفت."

"فلیک باید ارتباطات میان بازیکنان و جنبه انسانی در تیم را بهبود ببخشد، درست همچون کاری که در بایرن مونیخ انجام داد. تیم نیاز به نوسازی دارد و برای این کار، آن ها به بازیکنان جوان و با استعداد نیاز دارند. آن ها باید راه و روش ایتالیا را الگوی خود قرار دهند. به طور مثال نیکلاس زوله یکی از آن بازیکنانی است که اگر به طور حرفه‌ای کار کند و سبک زندگی‌ اش را با حرفه خود تنظیم کند، به یک مدافع میانی درجه یک و کلاس جهانی تبدیل خواهد شد. او می تواند لواندوفسکی یا کیمیش را الگوی خود قرار دهد."


هاینکس: ایتالیا لایق تمجید است/ فلیک باید ارتباط بین بازیکنان آلمان را بهتر کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا