خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی را استارت زده است و به دنبال تقویت تیم خود برای فصل جدید است چرا که شاگردان دیگو سیمئونه در فصلی که گذشت قهرمان رقابت های لالیگا شدند و اکنون اگر می خواهند به دنبال تکرار قهرمانی ها باشند باید در پست هایی که احساس ضعف می کنند، دست به خرید و تقویت ترکیب خود بزنند.

به گزارش فوتبالی، در همین راستا، باشگاه اتلتیکو مادرید خرید رودریگو دی پائول، هافبک و وینگر تیم ملی آرژانتین را که در رقابت های کوپا آمریکا 2021 هم حضور داشت و در فینال مقابل برزیل در ترکیب ثابت آرژانتینی ها بود، قطعی کرده است.

رونمایی از توپ ویژه ال کلاسیکو در فصل آینده

خبر مرتبط

این بازیکن در کوپا آمریکا عملکرد خوبی داشت. رودریگو دی پائول توانایی بازی در پست های هافبک و همچنین پست های تهاجمی تر مثل هافبک هجومی و وینگر را دارد. این بازیکن بین سال های 2016 تا 2021 در باشگاه اودینزه در سری آ ایتالیا توپ زده است و اکنون با مبلغ 35 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله به اتلتیکو مادرید پیوسته است.

دی پائول در فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل در ترکیب ثابت آرژانتین قرار داشت و در خط هافبک این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت و در نهایت آرژانتینی ها آن بازی را بردند و قهرمان شدند.


رسمی؛ هافبک تیم ملی آرژانتین به اتلتیکو مادرید پیوست

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا