خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - دیدار نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2020) امشب بین تیم های ملی ایتالیا و انگلیس به میزبانی ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، فینال یورو 2020 امشب ساعت 23:30 به وقت تهران در ومبلی لندن برگزار می شود. بازی امشب، بیست‌ و‌ هشتمین تقابل و مصاف رو در روی ایتالیا و انگلیس در تمامی مسابقات است که سهم ایتالیا از این تعداد، یازده پیروزی بوده است. انگلیسی ها هم در این بین هشت بار پیروز شده و سایر بازی‌ ها هم با تساوی خاتمه یافته است. ایتالیا فقط یک بار در رویدادی رسمی به انگلیس باخته است. این تیم در آخرین مصافش با انگلیس در چارچوب مسابقات یورو 2012، موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد. قبل از آن هم دو تیم در مرحله گروهی یورو 1980 برابر هم قرار گرفته بودند که ایتالیا آن بازی را نیز یک بر صفر برد. چنانچه انگلیس امشب موفق به شکست ایتالیا شود، برای اولین بار خواهد بود که این تیم را در یک تورنمنت بزرگ فوتبال شکست می‌ دهد.

مانچینی پیش از فینال یورو 2020: هیچ فشاری را روی خودم احساس نمی‌کنم

خبر مرتبط

بسیاری از مربیان و بازیکنان، ورزشگاه ومبلی لندن را با شکوه‌ ترین ورزشگاه فوتبال اروپا می‌ دانند که بارها میزبان مسابقات بزرگ باشگاهی و ملی بوده است و حالا برای دومین بار میزبان بازیکنان انگلیس در یک فینال بزرگ است؛ یک بار در فینال جام جهانی ۱۹۶۶ بازیکنان انگلیس ۴ بر ۲ در ومبلی آلمان را شکست دادند و قهرمان جهان شدند.

آمار بردهای متوالی و شکست ناپذیری انگلیس هم قابل توجه است، هر چند که قابل قیاس با ایتالیا نیست. این تیم در صورت کسب پیروزی در بازی امشب، یازدهمین برد در 12 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ ها را رقم خواهد زد. ومبلی هم شانس خوبی به سه شیرها برای تحقق این هدف می‌ دهد، چرا که 15 تا از 17 بازی اخیر انگلیس در ورزشگاه ملی آن ها با پیروزی همراه بوده است.

ترکیب تیم ملی انگلیس

پیکفورد، واکر، لوک شاو، رایس، جان استونز، هری مگوایر، هری کین، رحیم استرلینگ، تریپیر، فیلیپس، میسون مونت.

ترکیب تیم ملی ایتالیا

دوناروما، دی لورنزو، بونوچی، کیه‌لینی، امرسون، بارلا، جورجینیو، وراتی، کیه‌زا، ایموبیله، اینسینیه.


پیش بازی و ترکیب ایتالیا و انگلیس/ جنگ بر سر جای جام؛ رم یا هوم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا