خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات پیش فصل در حالی برای بارسلونا آغاز شد که تست کرونای راموس مینگو و الیاس آخوماچ دو تا از 9 بازیکن آکادمی مثبت شد و از اردو کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که حال عمومی هر دو بازیکن خوب است و در حال حاضر در خانه هایشان در قرنطینه به سر می برند. بدین ترتیب این دو بازیکن از اردو خط خوردند و نتوانستند دوشنبه در کنار سایر بازیکنان تمرینات را آغاز کنند.بارسلونا در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه صبح تمرین می کند در حالی که تیم در روزهای پنجشنبه و یکشنبه می تواند استراحت کند.

عکس؛ قهقهه عجیب نیمار روی بازوی مسی پس از وداع با جام

خبر مرتبط

بارسلونا در حالی اردوی پیش فصل خود را آغاز کرده که به علت بازیهای ملی (یورو، کوپا آمریکا، المپیک و ...) کومان فقط هشت بازیکن را در اردو دارد.

بازیکنان بارسلونا امروز برای شروع پیش فصل در زمین تمرین خوان گامپر دور هم جمع شدند و پس از تست کرونا به سراغ تست پزشکی رفتند. ترشتگن، دست، پیکه، پیانیچ، ریکی پوچ، نتو، کوتینیو، روبرتو، فاتی و اومتیتی ده بازیکن تیم بزرگسالان و هفت بازیکن از آکادمی در این تمرین شرکت کردند که البته فاتی و دروازه بان آلمانی هنوز در حال ریکاوری از مصدومیت های طولانی مدت خود هستند. گاوی، کوماس، نیکو، آرنائو تناس، الکس کویادو، اینیاکی پنیا و یوسف دمیر از آکادمی هم در این تمرین حضور پیدا کردند.آخری به صورت قرضی از راپید وین به بارسا پیوست.


تست کرونای دو نفر در اولین روز تمرین بارسلونا مثبت شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا