خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر و تک گل آنخل دی ماریا در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا تیم ملی برزیل را شکست داده و بدین ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، پس از این قهرمانی نگاه ها به طور ویژه ای به لیونل مسی بود چرا که این فوق ستاره آرژانتینی اولین جام ملی خود را به دست آورده بود و بالاخره به ناکامی های پیاپی که در بازی های ملی و فینال های ملی داشت، پایان داده بود.

اینفوگرافی/ پرافتخارترین تیم های کوپا آمریکا، برابری آرژانتین با اروگوئه در صدر

خبر مرتبط

مسی که از این قهرمانی بسیار خوشحال بود، پس از اینکه جام را تحویل گرفت و آن را بالای سر برد، بر جام بـ*ـو*سه زد تا تصاویر آن توسط دوربین ها شکار شود و لحظه هایی دیدنی به ثبت برسد.

به نظر می رسد که لیونل مسی یکی از خوشحال ترین و شاید خوشحال ترین لحظات عمر فوتبالی خود را سپری می کند چرا که او بالاخره به همراه آرژانتین یک جام به دست آورده است و اکنون در تاریخ کشورش ماندگار شده است و او هم مانند مارادونا نامی بزرگ در آرژانتین به دست آورده است و تنها نقطه تاریک کارنامه اش هم نورانی شده است.

باید دید که ادامه مسیر حرفه ای مسی به چه شکل خواهد بود چرا که او هنوز تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیست و به نظر می رسد پس از بازگشت از آرژانتین در این باره تصمیم خواهد گرفت.


لیونل مسی بر جام پس از قهرمانی در کوپا آمریکا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا