خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به شدت هواداران برزیل را مورد اتهام قرار داد.

به گزارش فوتبالی، چند تن از طرفداران فوتبال برزیل ابراز امیدواری کردند که لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بتواند برای اولین بار، قهرمان کوپا آمریکا شود. اما نیمار به شدت این هواداران را مورد اتهام و هجوم قرار داد.

نیمار: در فینال کوپا آمریکا هیچ رابـ*ـطه دوستانه‌ای با مسی نخواهم داشت

خبر مرتبط

به نقل از مارکا، نیمار با انشار یک استوری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: "من یک برزیلی غیور هستم. رویای من بازی کردن در تیم ملی برزیل و شنیدن سرود ملی بود. من هیچ‌وقت به کسی حمله نکردم، یا حمله نخواهم کرد، اگر آن‌ها در حال مسابقه دادن برای چیزی باشند. حالا این موضوع می‌تواند در فوتبال یا سینما باشد. اگر برزیل در فینال باشد، پس من آرزوی قهرمانی برزیل را خواهم داشت و کدام برزیلی چنین رویایی ندارد؟ مشکلی ندارد و من به این مردم احترام خواهم گذاشت، اما کسانی در جبهه مخالف هستند، می‌توانند به جهنم بروند!

بامداد روز یک شنبه از ساعت 04:30 دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله فینال رقابت‌های کوپا آمریکا 2021 در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم خواهند رفت. برزیل در دوره قبلی این رقابت‌ها قهرمان شد، اما نیمار به دلیل مصدومیت نتوانست حضور داشته باشد.


حمله بی سابقه نیمار به برزیلی‌هایی که طرفدار آرژانتین در فینال کوپا آمریکا هستند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا