خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - مارکو وراتی ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که فشارها روی انگلیس بیشتر از قبل شود.

به گزارش فوتبالی، دو تیم ایتالیا و انگلیس روز یک شنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران از مرحله فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم خواهند رفت. ایتالیا در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی از سد اسپانیا گذشت و انگلیس با یک پنالتی مشکوک 2-1 دانمارک را شکست داد.

مدافع تیم ملی ایتالیا: نگرانی بابت ورزشگاه ومبلی نداریم

خبر مرتبط

به نقل از فوتبال ایتالیا، مارکو وراتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما با هم دیگر بازی را تماشا کردیم. انگلیس واقعا از نظر فیزیکی قوی است. همچنین بازیکنانی دارد که تکنیک بسیار خوبی دارند. آن‌ها با شایستگی به فینال رسیدند، اما حالا این جا هر دو خواهان برنده شدن جام هستیم. انگلیسی‌ها از شرایط میزبانی برخوردار هستند و برنده شدن در یورو 2020 برای آن‌ها رویایی خواهد بود. بازی کردن در چنین ورزشگاهی باعث افزایش انگیزه ما خواهد شد."

وراتی همچنین درباره پنالتی مشکوک استرلینگ در دیدار برابر دانمارک گفت: "پنالتی سخاوتمندانه‌ای از طرف داور بود. به نظرم پنالتی نبود. گل بسیار مهمی بود و باعث شد انگلیس در فینال حضور داشته باشد. پس اجازه دهید که بگویم پنالتی سخاوتمندانه‌ای بود."


هافبک تیم ملی ایتالیا: فشار بیشتری روی انگلیس نسبت به ماست

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا