خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تمدید قرارداد ناچو فرناندز را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی این بازیکن تا 2022 اعتبار داشت که رئال مادرید تصمیم گرقت که قراردادش را تا سال 2023 تمدید کند. بدین ترتیب ناچو تا سن 33 سالگی در رئال مادرید حضور خواهد داشت.

اولین تصاویر از راموس با پیراهن شماره چهار پی‌اس‌جی

خبر مرتبط

رئال مادرید در این فصل تغییرات زیادی در خط دفاعی خود داشته است. سرجیو راموس پس از شانزده فصل با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا شد و رافائل واران مذاکراتی جدی برای حضور در منچستریونایتد داشته، داوید آلابا بازیکن اتریشی هم به صورت رایگان از بایرن به رئال آمد. بدین ترتیب با تمدید قرارداد ناچو و با حضور میلیتائو باید دید که تکلیف خط دفاعی رئال چه خواهد شد. اگر واران از رئال برود به نظر می رسد که خسوس وایخو یا یکی از محصولات آکادمی (چوست یا گیلا) نقش مدافع میانی چهارم را خواهند داشت.

ناچو فصل را با 2763 دقیقه در 33 بازی به پایان رساند که اکثر بازیهایش در مقطع پایانی فصل با توجه به مصدومان پرشمار بودند. این در حالیست که این بازیکن در فصل 20-2019 کمتر از 700 دقیقه بازی کرده بود. ناچو قابلیت حضور در تمامی پست های خط دفاعی را دارد که کل عمرش را در رئال مادرید سپری کرده است. او 20 سال پیش وارد آکادمی رئال مادرید شد که در همه رده های سنی برای رئال مادرید بازی کرده است. این مدافع با رفتن راموس حالا پس از مارسلو، بنزما و واران به کاپیتان چهارم رئال مادرید تبدیل شده است


رسمی؛ قرارداد مدافع رئال مادرید تا 2023 تمدید شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا