خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل ۳ ستاره بست وسترن تاروبا در فوز دو ایگواسو برزیل

هتل بست وسترن تاروبا فوز دو ایگواسو | Best Western Taroba Hotel

این هتل در شهر فوز دو ایگواسو در برزیل و در نزدیکی آبشارهای ایگواسو واقع شده و از باغ پرندگان ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. هتل بست وسترن تاروبا دارای یک استخر روباز و مرکز تناسب انـ*ـدام است و یک کافی شاپ دوست داشتنی در آن، آماده پذیرایی از شماست. در ادامه این متن همراه با الی گشت باشید تا هتل بست وسترن تاروبا Best Western Taroba Hotel را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی، رستوران ها و البته فاصله آن با جاذبه های شهر به شما معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن تاروبا ایگواسو

در این هتل۳ ستاره، اینترنت در تمام محوطه ها وجود دارد که استفاده از آن رایگان است. در این هتل حمل و نقل شهری در ساعات مشخصی از روز، انجام می گیرد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته کار می کند و در این بخش می توانید از انبار چمدان و خدمات تور، بلیط و دستگاه خودپرداز استفاده کنید. ورود حیوانات به این هتل ممنوع می باشد. نظافت در اینجا هر روز انجام می شود. برای سفرهای کاری، این هتل دستگاه فکس و کپی و کافی نت تهیه کرده است.

خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه مجزایی انجام می گیرد. بخش مشترک نشیمن هتل یک تلویزیون دارد که می توانید با همسفران و دیگر مهمانان در آنجا نشسته و استراحت کنید. دستگاه وندینگ هم برای نوشیدنی و هم برای خوراکی در لابی قرار داده شده است. امکانات گوناگونی برای مهمانان ناتوان نیز در هتل وجود دارد. موارد دیگر عبارتند از: اجاره ماشین، مغازه سوغاتی، آسانسور، روزنامه و پارکینگ رایگان.

کارمندان هتل به زبان های پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۱:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن تاروبا

تفریحات زیادی برای شما مهمانان عزیز در این هتل فراهم گشته است. باشگاه بدنسازی هتل برای ورزش شما ساخته شده و یک استخر روباز روی پشت بام با دید خوبی در اینجا موجود است و امکاناتی نظیر حوله و تـ*ـخت های استخری در کنار آن وجود دارد. بخش مخصوص پیک نیک، حال و هوایتان را عوض خواهد کرد و در محوطه بیرونی هتل میز و صندلی هایی برای شما قرار داده شده است.

برای کودکان یک اتاق بازی در داخل ساختمان به همراه پازل و بازی های رومیزی فراهم گشته است. موسیقی زنده در فضای هتل پخش شده و تورهای پیاده روی رایگان نیز برای مهمانان برگزار می شود. اگر اهل مطالعه هستید، سری به کتابخانه هتل بزنید. از هتل تورهای طبیعت گردی نیز با هزینه مجزایی برای شما صورت گرفته و می توانید یک دوچرخه کرایه کرده و به گشت و گذار با آن بپردازید.

موارد تفریحی دیگر عبارتند از:

پارک آبی

بولینگ

پینگ پونگ

زمین گلف (در فاصله ۳ کیلومتری)

زمین بازی کودک

ماهی گیری

بلیط نمایش و جاذبه های مختلف

در نظر بگیرید که برخی از این تفریحات رایگان و باقی با پرداخت هزینه مجزایی امکان پذیر هستند.

رستوران هتل غذاهای گوناگون بین المللی و برزیلی طبخ و صبحانه را از ساعت ۵ تا ۱۰ صبح سرو می کند.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل بست وسترن تاروبا دارای تلویزیونی با شبکه های کابلی و جهانی هستند. روزنامه و اینترنت وای فای رایگان در اینجا موجود و یک میز کار برای شما قرار داده شده است. اگر یک اتو لازم دارید، کافی است که درخواست دهید تا به همراه میز اتو برای شما آورده شود. تلفن، سشوار و گاو صندوق از دیگر لوازم موجود است.

در سرویس حمام تنها دوش وجود دارد و کلیه لوازم آرایشی و بهاشتی مورد نیاز برایتان فراهم گشته است. در اتاق هر روز نظافت روزانه صورت می گیرد، البته می توانید سرویس آن را قطع نمایید. تهویه مطبوع، سرویس خواب های باکیفیت و پرده های ضخیم از دیگر لوازم موجود هستند. هر چند اتاق یک آشپزخانه مشترک دارند که برای آشپزی به کارتان خواهد آمد. سرویس پذیرایی در اتاق در ساعات محدودی از شبانه روز انجام می شود.

انواع اتاق های هتل

اتاق سوپریر سینگل: این اتاق ها ۱۰ متر مربع هستند که در آن ها یک تـ*ـخت تک‌نفره وجود دارد.

اتاق سوپریر تریپل: ۱۵ متری هستند که سه تـ*ـخت دونفره یا یک تـ*ـخت تک‌نفره به همراه یک تـ*ـخت دونفره در آن ها موجود است.

اتاق استاندارد دبل: ۱۱ متری هستند که یک تـ*ـخت دونفره یا دو تـ*ـخت تک‌نفره طدر آن ها موجود است.

اتاق استاندارد تریپل: این اتاق های ۱۴ متری، یک تـ*ـخت دونفره یا دو تـ*ـخت تک‌نفره دارند.

اتاق سوپریر دبل: مساحت این اتاق ها ۱۴ متر مربع است. آن ها می توانند یک تـ*ـخت دونفره یا دو تـ*ـخت دونفره داشته باشند.

منبع: الی گشت


معرفی هتل ۳ ستاره بست وسترن تاروبا در فوز دو ایگواسو برزیل

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا